Edellinen elämä? - Ihmiset ja ilmiöt

laurnor

Jos ootte olleet jossain paikas jossa ette oo koskaa ollu, mut silti tuntuu et olisitte olleet siellä. Mulle tuli sellane olo ku kävin Kreikas. Tuntu et tiedän tasan tarkkaan missä kaikki paikat on. Vaik en oo käyny siel koskaa ennen!!

Sivut

Kommentit (22)

sakura

Johtuu kuulemani mukaan siitä, että tieto kulkee ensin toiseen aivopuoliskoon ja sitten toiseen. Joskus tossa tiedon kulussa voi sattua pieni viive, jolloin se aivopuolisko, johon tieto tulee viimeisenä tavallaan muistaa tapahtuneen. Eli tieto on jo siellä ensimmäisessä aivopuoliskossa. En osaa paremmin selittää, joku muu asiasta enemmän tietävä varmaan vois onnistua paremmin..

shanti
sakura
Johtuu kuulemani mukaan siitä, että tieto kulkee ensin toiseen aivopuoliskoon ja sitten toiseen. Joskus tossa tiedon kulussa voi sattua pieni viive, jolloin se aivopuolisko, johon tieto tulee viimeisenä tavallaan muistaa tapahtuneen. Eli tieto on jo siellä ensimmäisessä aivopuoliskossa. En osaa paremmin selittää, joku muu asiasta enemmän tietävä varmaan vois onnistua paremmin..

Jep, nuin se menee :wink:

Rixuliini

Niinhän se menee, mutta silti haluaisin mielelläni kuvitella että olisin aiemassa elämässäni elänyt antiikin Roomassa tai faaraoiden Egyptissä..Huoh, tuntuu että olen syntynyt ihan väärälle aikakaudelle. :)

shanti
Rixuliini
Niinhän se menee, mutta silti haluaisin mielelläni kuvitella että olisin aiemassa elämässäni elänyt antiikin Roomassa tai faaraoiden Egyptissä..Huoh, tuntuu että olen syntynyt ihan väärälle aikakaudelle. :)

OT. Ihan oon samaa miettiny. Vähänkö ois ollu jöötiä olla joku Cleopatra.. tai vaikka joku Itävallan entinen keisarinna Sissi... tai vaikka kuka muu. Mutta kyllä nykyajan mukavuuet voittaa ehkä kuitenki...

Amalia
shanti
OT. Ihan oon samaa miettiny. Vähänkö ois ollu jöötiä olla joku Cleopatra.. tai vaikka joku Itävallan entinen keisarinna Sissi... tai vaikka kuka muu. Mutta kyllä nykyajan mukavuuet voittaa ehkä kuitenki...

Aika hassua, että kaikki on mukamas olleet edellisessä elämässään kuningattaria ja jotain vastaavia, entisiä Kleopatrojakin on varmaan useampi tuhat. Miksei kukaan ole ollut joku tavallinen piika, joka on naimisissa naapurin pottunenäisen kundin kanssa, ja lykkii maailmaan noin tusina pentua vuodessa ;)?

Jzzu
Amalia

Aika hassua, että kaikki on mukamas olleet edellisessä elämässään kuningattaria ja jotain vastaavia, entisiä Kleopatrojakin on varmaan useampi tuhat. Miksei kukaan ole ollut joku tavallinen piika, joka on naimisissa naapurin pottunenäisen kundin kanssa, ja lykkii maailmaan noin tusina pentua vuodessa ;)?

Eipä täällä ole tainnut kukaan sanoa olleensa Kleopatra tai muu kuningatar, lienee eri asia sanoa että olisi kiva ollut olla Kleopatra tms. :roll:

shanti
Jzzu
Amalia

Eipä täällä ole tainnut kukaan sanoa olleensa Kleopatra tai muu kuningatar, lienee eri asia sanoa että olisi kiva ollut olla Kleopatra tms. :roll:

just niin, aina sitä kai haaveilla saa... :roll:

Lania
laurnor
Jos ootte olleet jossain paikas jossa ette oo koskaa ollu, mut silti tuntuu et olisitte olleet siellä. Mulle tuli sellane olo ku kävin Kreikas. Tuntu et tiedän tasan tarkkaan missä kaikki paikat on. Vaik en oo käyny siel koskaa ennen!!

EIKÄ?!?!?!?!+1 et koskaa enne!!! sSiis oot iha SALETTII ollu edellise elämässäs Greikkalaine!!!11!!1

Jzzu
Lania
laurnor

EIKÄ?!?!?!?!+1 et koskaa enne!!! sSiis oot iha SALETTII ollu edellise elämässäs Greikkalaine!!!11!!1

REPS! :lol:

Lizzie

Mäkin uskottelin itselleni lapsena että olin edellisessä elämässä ollut joku katalonialainen prinsessa, elin jossain linnassa ja olin valtavan kaunis ja ihana ja rikas jne. Tiedä minkä sadun sitten olin kuullut.

Mä en usko entisiin elämiin, mut toi deja vu-ilmiö on tuttu.

Amalia
shanti
Jzzu
Amalia

just niin, aina sitä kai haaveilla saa... :roll:

Joo, huomasin kyllä ettei kukaan kertonut olleensa Kleopatra. Tarkoitinkin lähinnä sitä, että tosi monissa edellisistä elämistä kertovissa dokkareissa ja muissa vastaavissa suurin osa porukasta on ollut just jotain kuninkaallisia tai aatelisia. Johtuukohan se siitä, että tuollaisista tyypeistä on olemassa eniten tietoa, joka sitten jää jotenkin alitajuntaan ja vaikuttaa edelliseltä elämältä tai jotain... :? ?

Yhdellä mun kaverilla on suunnilleen joka viikko eri teoria siitä, mikä se on ollut edellisessä elämässään. Tähän mennessä on käyty läpi muun muassa plussapallo, venäläinen sotilas jostain keskiajalta ja hiton iso hauki... Mielenkiinnolla odotan seuraavaa versiota ;).

kattikee

Näin on, näin on. Deja vuut joo, mut entä ku kattoo vaikka kaunareita, ja tietäää aivan tasan tarkkaan mitä ritke sanoo seuraavaks? Ja mitä äiskä sanoo ja mitä tapahtuu? Kai ne sit on jotain ihme aivo juttuja, mut oudolta se tuntuu. Mulla niitä tulee suht usein. Iskällä kans. Mistä sen sitä paitsi tietää, että entisiä elämiä ei ole? Yhtä älytön ajatus on vaikka Jumala. Ei sillään eikä millään, pohdinpahan vaan...

kattikee

Vitsi mä oon viisas. Mun ei pitäny kirjottaa tohon viestiin että iskällä kans. Nyt se näyttää ihan tyhmältä. Ja jossain sanassa oli liian monta äää:tä. Voi harmi.

Lizzie

Kattikee, sä voit muokata omaa tekstiäsi. Siinä yläkulmassa on sun viestien kohdalla, oikeessa kulmassa sellainen "muokkaa" toiminto, jota voit käyttää juuri sellaisten typojen korjaamiseen.
Mä en edes jaksa aina korjata vaikka huomaankin :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat