Unissakävelyä ja juttelua... - Ihmiset ja ilmiöt

eikku

Mä oon paljon sekoillu unissani! Kerran herätin ystäväni kesken unien ja käskin häntä sammuttamaan huoneesa olevan tulipalon ja kun hän nousi vein häneltä tyynyn :D

Kerran nukkuessani exäni vieressä näin unia hämähäkeistä, kiljuin, kiskoin vaatteet pois ja heitin peitot ja tyynyt lattialle :D silloin hieman hävetti kun ekaa kertaa olin yötä hänen luonaan :oops:

Pikkuveljeäni olen varoitellut ufoista ja hakenut ystävälleni lasin vettä ja juottanut häntä :D

Ne yöt olisin halunnut kameralle kun olin miehen kanssa, joka oli kovempi sekoilemaan unissaan kuin minä. Emme tahtoneet pysyä sängyssä kun liikuimme molemmat unissamme niin paljon, ja kerran hän uhoi kovaan ääneen: MÄ SAAN NAISEN KUIN NAISEN! KAIKKI ANTAA MULLE! Sama kaveri otti minut kainaloon yöllä ja hoki erään miespuolisen ystävänsä nimeä...ei kauheasti imarrellut :D

Sivut

Kommentit (114)

mimme

:D Voi kuulkaas kun oli viime yönä taas hauskaa..
Nimittäin viimeyönä kun olin tulossa nukkumaan Aliaksen jälkeen ja tämä yksi tuhisi peiton alla, niin yhtäkkiä se alkoi puhua ihan pikku lapsen äänellä, oiken vaativasti että :

"Saanko mä sitten laittaa nää takasin pahvilaatikkoon kun vieraat on lähteny?"
-Mitä?!
"no en halua että nää hukkuu haluan nää takas sinne pahvilaatikkoon!!"
-Mitkä?
"Onko mun pakko myös pukee ne haalarit jos en haluu?"
"Voitko sä pukee mulle ne haalarit kun en osaa"

Olin sillee et "just." :P

Aloin oikein miettimään onkohan tuolta miehekkeeltä jäänyt vähän lapsuus kesken tai jotain vai miten se tälläisia juttelee unissaan, eikä aamuisin KOSKAAN "muista" ;) mistä on unta nähnyt!

hehheh.. :D

Shadow

Olen aika varma ettei kukaan ole tehnyt mitään näin noloa ja hirveää.. Otin kuulemma suihin eräältä mieheltä unissani, itse en muista mitään, mutta näin on kuulemma käynyt. Kaiken lisäksi hän on sisareni mies, osaako kukaan neuvoa, hävettää ja kaduttaa. hän ei ole milläänlailla sellainen mies kenet itse "huolisin"

eikku

Niin ja täytyy vielä lisätä tuohon edelliseen, että joskus kun olin pieni mutsi oli herännyt kun oli kuulunut kauhea römähdys. Hän juoksi kattomaan ja minähän se lattialla makasin ja huusin: "äiti, äiti mä osaan lentää!" Oli kuulemma ollut vaikeaa saada mut takaisin sänkyyn kun oli ollut niin hauskaa lentää :lol:

Lizzie

Kun olin 16 ja pianotentti 3/3 oli tulossa, harjoittelin monta tuntia päivässä, ja olinpahan sitten unissanikin käynyt Valse Lenten soittamassa :D
Opettajani aina sanoi että esitettävät kappaleet pitää osata vaikka unissaan, tulipahan todistettua :)

Minä en puhu unissani, mutta muruni senkin edestä.Pidän kännykässäni hänelle omaa kansiota jonne kirjottelen öisin hänen lauseitaan. :D

Tonde

Mun isosisko on maailmankaikkeuden kamalin käveleen ja puhumaan unissaan! Kaikkia kertoja on niin lukemattomia. Kerran se oli keskellä yötä hypänny sänkyyn mun toisen siskon päälle. Oltiin sillon kaikki yhtä aikaa porukoitten luona käymässä. Ja minä heräsin hirveeseen huutoon. Uskon kyllä, ettei vois olla pelottavampaa tapaa herätä, ku se että joku pilkkopimeessä hyppää päälle. Mulla oli hauskaa, siskoilla ei :D
Toinen kerta, mikä jäi erityisesti mieleen oli, ku mä olin lähdössä kouluun ja pakkasin kamoja. Sisko nukku saman huoneen lattialla vielä patjalla. Yhtäkkiä se alko nauraa ihan kamalasti suureen ääneen! Aluks mä olin et WTF?!? Mut sitten muaki alko naurattaa ihan hirveesti. Selitäppä siinä sitten mutsille, et miks me räkätetään. :lol:

Ritu

On kai tuota tullu käveltyä unissaan ja joskus oon systeri mulkoillu vihaisena tai paiskonu sitä tyynyllä, sillon ku kotona vielä asu. Ja monesti kuulemma jotain mutisenki. Ja hampaiden narskuttelu on kans sellanen, jota unissaan tulee tehtyy..

anni

Jutteleeko joku teidän lähipiiristänne unissaan? Entä esiintyykö unissakävelyä?

Olen itse saanut monena yönä herätä tähän outoon ilmiöön, kun poikaystäväni on kova juttelemaan unissaan! :) Yleensä hänen mutinastaan ei saa mitään selvää, mutta joskus erotan muutamia sanoja.

Viime yönä tapahtui taas jotain aivan hullunkurista... Heräsin siihen, kun poikaystäväni istui kyykyssä sänkymme jalkopäässä ja kurkki laidan yli! :roll: Yritin siinä sitten varovasti laskea hänet takaisin nukkumaan... Hän jatkoi taas mukavasti uniaan eikä aamulla muistanut tapahtuneesta mitään!

Mistä tällainen öinen levottomuus oikein johtuu? Olen kuulemma minäkin joskus puhellut omituisuuksia unissani! :) Eläytyykö henkilö siinä jotenkin kovasti uneensa vai...? Jotain alitajunnan juttuja... :roll: Hassua!

Jeii

Heh, tää on just mun juttu. Enemmän mä höpöttelen kun kävelen, mutta sitäkin myös. Monet on heränny mun erittäin levottomiin ja hämäriin höpöttelyihin, esimerkkinä innokas saksan verbien taivuttaminen.

Eräänä yönä äiti heräs ja luuli että meillä on varkaita tjs. kun kuuli kolinaa huoneestani ja tuli kattomaan. Toinen verho oli jo maassa ja mä riipuin toisessa. Tällänen apinaprinsessa :wink: Muutamaan otteeseen oon käyny kaksoisiskoni herättämässä ja ajamassa pois omasta sänkgystään ja jatkanu unia siinä. Nää nyt tuli mieleen :lol:

shanti
Jeii
Muutamaan otteeseen oon käyny kaksoisiskoni herättämässä ja ajamassa pois omasta sänkgystään ja jatkanu unia siinä.

hitto, että repesin! On se ollu näköstä! :lol: :lol: :lol:

Lania

En harrasta juttelua enkä kävelyä, mutta oon kyllästyny kuuleen kuinka "inisen ja vikisen ja vingun läpi yön" :roll:

Paitsi kerran, minä ja kaveripoika oltiin kolmannella kaverilla yötä, nukuttiin pojan kanssa lattialla patjalla, kaveri nukku omassa sängyssään. Aamulla kaveri sitten kerto että oli heränny kun me sen pojan kanssa oltiin jotain pyöritty ja "kuiskittu", sitten kumpikin oli yhtäaikaa noussu istuun, poika osotti ikkunalaudalle ja sano että "voi tota kukkaa" ja minä perässä että "niinpä, niinpä". Sitten takasin makuulle ja uni jatku. Aamulla mulla oli hämärä mielikuva jostain kastelukannusta, kai se sitten siihen jotenkin liitty :D

Jzzu

Miun pikkuveli oli kova käveleen ja puhuun unissaan.

Yks kerta etenkin jäänyt mieleen:
kaverini oli yö kylässä ja hänellä oli patja lattialla, pikkuveli oli mennyt jo nukkumaan omassa huoneessaan ja me katsoimme vielä töllöä ja puhuttiin paskaa.
Sitten pikkuveljeni kävelee huoneeseen ja käy poikittain patjallaan pötköttävän kaverini syliin ja jatkaa uniaan. :lol:
Herää siihen kun kaverini nousee ylös ja peittelee hänet.

kameletontti

juu,täälläkin höpötellään ja jutustellaan melkein joka yö :roll: joskus herännyt siihen, että olen yksinäni lörpötellyt..en kyllä enää vain muista mitä on tullut juteltua :lol: onneksi en sentään kävelemään ole unissani lähtenyt, saattaisi käydä aika ohraisesti kun on raput alakertaan melkein makuuhuoneen vieressä

Jzzu
kameletontti
onneksi en sentään kävelemään ole unissani lähtenyt, saattaisi käydä aika ohraisesti kun on raput alakertaan melkein makuuhuoneen vieressä

Meillä kyllä pikkuveli ravas unissaan rappusiakin. :lol:

Lania
kameletontti
Jzzu
Meillä kyllä pikkuveli ravas unissaan rappusiakin. :lol:
´

hui kamala!! :shock: onko koskaan käynyt pahasti?

Setämies lähti juniorina kalsareissaan ulos ja pihan toiselle puolelle autotalliin, ja vaari kävi sen sieltä hakemassa takasin. Kaveri ravas raput alas, ulkoraput samaten ja kävi keräämässä ämpärillisen omenoita. Kai noista reissuista sitten selviää yleensä lähes samalla tavalla kun hereilläkin.. :P

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat