Ajan kuluminen - Ihmiset ja ilmiöt

DemonOfTheDay

ööh no siis naiset, faktahan on että kaikki vanhenee ja iiihan koko ajan...nytki mä oon 10 sekuntia vanhempi ku äsken.ja nyt ja nyt ja nyt....siispä eihän siitä kannata huolestua liikaa. jos ihmisillä on parikybäsinä jo ryppyjä niin että häiritsee niin jättäkää se jatkuva huolehtiminen ja hymyilkää oikein olan takaa..siinä on kunnon kasvojen kohotus :D :D :D
mä oon ottanu asenteeksi että otan vastaan kaiken mitä elämä mulle suo, oli se sitten ihanaa tai p***aa. ja sitäpaitsi olen kuullut että kaikki elämänvaiheet on jollain lailla mahtavia ja harva ihminen nyt kuitenkaan haluaa palata siihen mitä joskus oli..kuulostaa uskomattomalta et esim 40v. ei haluaisi olla uudestaan 20v. mutta ne ihmiset joiden kanssa olen näistä asioista puhunu joskus, on vankasti sitä mieltä että se ikä mikä niillä on juuri menossa, on sillä hetkellä se paras ikä :wink:
siispä iloitkaa elämästä!
ja P.S. KUKA nyt oikeesti jaksain käydä enää läpi teinivuosia..aika kultaa muistot kyllä juu totisesti, mutta jos oikein kunnolla muistelee niin aikamoista helvettiä se oli! :x

Sivut

Kommentit (56)

figaro

Mihin se aika oikein mennä viipottaa?! Vastahan olin 15-vuotias tytönhupakko... :o Ja entäs sukulaislapset! Hyvänen aika sentään, nekin alkaa olla jo aikuisen mitoissa :shock:

Missä näet ajan kulumisen? Tuntuuko, että aika menee vuosi vuodelta nopeammin? Pelottaako.. :twisted:

Nimimerkillä "Yksi ikäkriisiläinen" :lol:

figaro

No älä! Täällä toinen samanlainen! Järkyttävää miettiä, että niin se vaan on taas 30v. yhden vuoden lähempänä :shock: Eihän niillä numeroilla mitään väliä.. Eijeih! Niin kauan kun syntymäpäivät taas on kohdalla :o

Kumma miten samanlainen sitä loppujen lopuksi vieläkin on kuin joskus 10 vuotta sitten.. :roll:

Jzzu
figaro

Kumma miten samanlainen sitä loppujen lopuksi vieläkin on kuin joskus 10 vuotta sitten.. :roll:

Mie oon onneks aika erilainen kun tuolloin, paljon opittu ja tyhmäilyistä otettu opiks.
Mie oon kyllä varmaan parhaimmillani juuri nyt, "prime of my life" [size=9]-vai miten se nyt meni[/size].[img]http://www.thecatsite.com/forums/images/smilies/rockout.gif[/img]

...toivottavasti pysyis "taso" yhtä "hyvänä" jatkossa, ettei tulis semmosta vanhaa ja känisevää kranttuu. :shock:

Miffy

Voi että... Mua pelottaa just tää, miten aika tuntuu menevän ihan yhdessä hujauksessa... Viikot, kuukaudet, vuodet... Huihui. Jotnekin tosi hirviää kun välillä yhyttää itsensä miettimästä, miten sillon joskus teki sitä ja tätä, ja sitten tajuaa että siitä on jo vuosia... Karseeta. Mä en oikein (tiiän, probleemi kyseessä....) pysty näkemään itseäni onneellisena seesteisenä aikuisena, mä en HALUA edes ehkä koskaan oikein lopullisesti aikuistua... Yhyy, mä haluan olla forever young :D

Shandy

Juu, kyllä se aika pirun nopeasti tuppaa kulumaan! :shock:

Juuri siitä huomaa ajankulun, kun katsoo jotain serkkuja tai tuttujen lapsia, joita näkee pari kertaa vuodessa, niin kyllä nekin on kohta jo aikuisia..

Ja tämä syksy on mennyt tajuttoman nopeasti, vaikka ajattelin että aika kuluisi toooosi hitaasti kun mies on ulkomailla. Mutta niin sitä on hyvin selvitty (ja mies tulee kohta kotiin!! :D ), ja tuota kouluakin käyty jo puoli vuotta.

Ja ikäkriisista.. Minä olen vasta 19-vuotias ja kriiseilen jo nyt! Ryppyjäkin on, etenkin silmien ympärillä (tosin olen ainoa joka ne huomaa, kuulemma)! Ja muutenkin tuntuu että kohta olen jo liian vanha tekemään mitään kivaa :? En tiedä mistä tuollainen ajattelutapa on kotoisin, mutta jotenkin vaan on sellainen jäänyt... :shock:

Lania

No ei ihme että aika hujahtaa kun vaan kriiseilette! Ottakaa naiset rennosti ja antakaa ajan soljua omalla painollaan! Jotain neljäsosa elämästä menny vasta.

Tonde

Mulle on iskeny kauhee 2kympin kriisi! Helmikuussa tulee luku täyteen ja sitä vaan ajattelee, et taini-ikä on lopullisesti ohi! O.K., en mä mikään kauhian vanha ole vielä, mut silti!!! Ja sit ku on tajunnu, et mun ihanat pikkuset mussukat, pienemmät sisarukset...niistä on tullu niin isoja! Vastahan ne oli sellasii pikku taaperoita...pelottavaa...

figaro
Lania
No ei ihme että aika hujahtaa kun vaan kriiseilette! Ottakaa naiset rennosti ja antakaa ajan soljua omalla painollaan! Jotain neljäsosa elämästä menny vasta.

Möh.. Entäs jos aika jättääkin vaikka viiskymppisenä.. Puolet eletty :shock: Ja mitä saanut aikaan?! En juuri mitään.. :( Tai noh :roll: Itsestä kiinni, mutta mistä rohkeus tehdä mitä haaveilee..

Tähän kriiseilyyn liittyikin välillä se ajatus, että nyt kun olisi mahdollista mm. rahallisesti tehdä mitä tahtoo, olisi ns. aika perustaa perhe ja hankkia oma koti, ennen kuin on myöhäistä - kun sitä kuitenkin haluaa. Välillä olin jopa sitä mieltä, että eletään lapsettomana pariskuntana ja "nautitaan" elämästä. Mutta mihinkä sitä koira karvoistaan pääsee, kun on muksusta asti ollut selvät sävelet perheen osalta ;)

Pelottava ajatus ajan kulun suhteen tuokin - kun sitä vauvaa ei ala kuulua :?

Pitäisi kai lopettaa ajatteleminen, analysoiminen, huomioiden tekeminen.. Olisi paljon helpompaa :lol:

sopuli

Tavallaan mustakin tuntuu et aika menee ihan hirveän nopeasti. Miettii et vastahan sitä pääsi yläasteelta, meni lukioon jne... Mutta toisaalta, tää vuosi on kohta loppumassa ja tänä vuonna on tapahtunut aivan kamalasti!

Tolleen kun miettii, niin aika tuntuu matelevan :)

Fansku

Mä huomasin nyt taas ajan kulu siinä, että avomies oli meidän tavatessa saman ikäinen kun siskoni nyt täytti ja me oltiin muka niin nuoria ja freesejä siskon kanssa silloin ja härnättiin nykyistä avomiestäni sen iästä. Ja nyt tajusin siskolleni, että hitto sähän oot sen ikänen kun avomies oli silloin, tsiisus! :shock:

Lania

"Möh.. Entäs jos aika jättääkin vaikka viiskymppisenä.. Puolet eletty Ja mitä saanut aikaan?! En juuri mitään.. "

Niin tai mitäs jos kupsahtaa parin päivän sisään 99% jo menny!

Mielestäni käskin hei olla kriiseilemättä enkä kriisiytyä lisää :D

figaro
Lania
"Möh.. Entäs jos aika jättääkin vaikka viiskymppisenä.. Puolet eletty Ja mitä saanut aikaan?! En juuri mitään.. "

Ei kukko käskien laula, vielä vähemmän kana kotkota :lol: :lol: Sama pää kesät talvet ;)

Lizzie
figaro
Lania

Ei kukko käskien laula, vielä vähemmän kana kotkota :lol: :lol: Sama pää kesät talvet ;)

:D

Mullakin on tänä syksynä tullu silmien alle ohuet juonteet. Tupakka ja ahkera auringonotto+ ikääntyminen, vai stressi ja eri meikkivoide?
Anyway. Ostin silmänympärinvoiteen ikääntymisen ensimerkkejä vastaan!

Aika menee kyllä liian nopeesti, välillä taas tuntuu et se ei etene yhtään.
Sen huomaa lähinnä niissä laikkarin aloittamis -kohta-aloitan-uuden-elämän-mutten-vielä-tänään- jutuissa. Se on joulu taas kohta ovella

:shock:

Shandy
Lizzie

Mullakin on tänä syksynä tullu silmien alle ohuet juonteet. Tupakka ja ahkera auringonotto+ ikääntyminen, vai stressi ja eri meikkivoide?
Anyway. Ostin silmänympärinvoiteen ikääntymisen ensimerkkejä vastaan!

Aika menee kyllä liian nopeesti, välillä taas tuntuu et se ei etene yhtään.
Sen huomaa lähinnä niissä laikkarin aloittamis -kohta-aloitan-uuden-elämän-mutten-vielä-tänään- jutuissa. Se on joulu taas kohta ovella

:shock:

Minäkin ostin kuukausi sitten ensimmäisen silmänympärysvoiteen. :oops: Vieläkun muistaisi sitä käyttää säännöllisesti :lol:

Mullakin on ollut nyt kuukauden onnistunut laihdutuskuuri ja olen liikkunutkin ihan hirveän paljon (no, kun normaaliin vertaa), ja kohta on joulu :cry:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat