Ystäviä hakusessa - Ihmiset ja ilmiöt

figaro

Minä en nyt ole pariin päivään ircissä piipahtanut.. Ennemminkin messussa jauhanut ja pauhannut :D

Sivut

Kommentit (329)

Selina

Minäkin kaipaisin uusia ystäviä. Olen 22-vuotias tyttö Helsingistä. Olen muuttanut tänne Keski-Suomesta, eikä minulla ole täällä oikein muita kuin koulukaverit, joiden kanssa tulee harvoin tehtyä mitään koulun ulkopuolella. Sen jälkeen kun erosin exästäni kesällä, olen ollut aika yksinäinen.

Olen huono kirjoittamaan foorumille, mulla on joku ihme pelko sitä kohtaan. Olen lueskellut foorumia varmaan pari vuotta joten tuntuu, että tunnen monet teistä, vaikka te ette tiedä minusta mitään. Haluaisin mukaan juttuihin, mutta pelottaa liikaa kirjoittaa... Outoa, tiedän. Mut ehkä pikkuhiljaa... :)

Joten saa laittaa yksityisviestiä (en tosin tiedä miten se toimii, mut ehkä se selviää...) ja meseosoitteen saa kysymällä.

nakymaton_ninni

Heii.
Mä oon kans muuttamassa Jyväskylään nyt joulukuun alusta ja olisi tosi kiva saada uusia ystäviä. Aluksi voisi mesetellä ja kirjoitella mailia, ja jos yhteinen sävel löytyy niin minä ainakin viihdyn kahviloissa istuskellen. Tykkään myös pelata biljardia, harrastaa musisointia ja lenkkiseurakin kelpaisi!

Tuo mun profiilissa oleva sähköpostiosoite on myös meseosoite, että tervetuloa vain juttelemaan!
8)

Anskuliini

Heippa!

Olen tälläinen 20-vuotias (kohta) tytteli täältä Etelä-Suomesta, ja minulla on pahanlaatuinen ongelma, joka häiritsee minua todella...Olen nimittäin todella yksinäinen...Minulla ei juurikaan ole ystäviä, joten olen aina joko kultani kanssa tai yksin kotona, koneen äärellä :( Joten, jos jotakuta kiinnostais tulla mesekaveriksi, mailikamuksi tai tosiystäväksi ilmoitelkaa, tiedän, että tämä on todennäköisesti turha topicci, mutta tulipahan nyt edes yritettyä...

figaro

Tännekin päin saa ilmoittautua :) Ja meseosoitteen saa, kun vain kysyy.

Intoileeko kukaan tänä päivänä kirjeystävistä?! Siis ihan etanapostin kautta..

taki

Mulla on pari ihan oikeaa kirjeystävää, vanhoja kämppiksiä ja muita ihanan raksuja, jotka asuu nykyisin sen verran kauempana, ettei voi nähdä kuin kerran vuodessa.

Mulle saa kirjoittaa kirjeitä, privana voi kysellä osoitetta.

figaro

Minä tuossa tutkailin nettiä kirjeystäväpalstojen toivossa ja samalla innostuin, että sitähän voisi harkita ulkomaisiakin kirjeystäviä.. Jos tuo englanninkielentaito siitä vähän taas kohenisi :D Täytyy laittaa linkki jahka taas muistan ne osoitteet ;)

taki
figaro
sitähän voisi harkita ulkomaisiakin kirjeystäviä.. Jos tuo englanninkielentaito siitä vähän taas kohenisi

Mun äidillä on joku afrikkalainen kummilapsi, niin lähetän sille joskus kirjeitä ranskaksi. Osataan kirjottaa sitä varmaan yhtä paljon, vaikka se puhuu kieltä äidinkielenään. :P

tanjazuzanne

Itse olen tavannut valtaosan kavereistani irkin kautta, meitä yhdistää riippuvuus huulirasvaan ;)
Näissä on vain harmi, että valta osa meistä asuu eripuolilla suomea, siispä aina kun näemme, joudumme maksamaan kamalat hinnat junista ja kaikesta tämmöisestä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat