Ilmapuntari - Ihmiset ja ilmiöt

nakymaton_ninni

Mun polvea särkee aina kun on sadekeli. Johtuu varmaan niistä nauloista mitä sinne on laitettu. Tiedän aina millon on sade tulossa. :lol:

Kommentit (12)

Nannerl

Veikkaisin, että tuo päänsärky ennen ukkosta johtuu voimakkaista jännite-eroista ja sen luomista sähkö-ja magneettikentistä maan ja pilvien välissä. Ja sit tän mun teorian hienoin osuus: Päissämme on suuri joukko atomeja, joiden ydinten "spinnit" kääntyvät ulkoisen magneettikentän suuntaisiksi, eli sama ilmiö kuin mihin magneettikuvaus perustuu. Sit nää hassusti pyörivät atomit jotain kautta ärsyttävät joitakin kipureseptoreja...

Hehee, en opiskele fysiikkaa, enkä tiedä, onko tuosta teoriasta sanakaan totta. Mutta jos joku tietää, niin kertokaa :lol:

xaz

Ilmeisesti tänä kesänä osaan ennustaa taas ukkoset. Jo ala-asteella huomasin "taitoni", mutta välissä on ollu useitaki kesiä ettei ole ollu mitään. Sitte taas tulee joku kesä että on kamalat päänsäryt ennen ukkosta. Onko kohtalontovereita?

Olen monesti miettiny että mistä se voi johtua. Kyllä kai kaikki kokee ilman tunkkaiseksi ja painostavaksi ja hiostavaksi ennen kunnon ukkosta, mutta ei kaikkien päätä särje sillon. Meiän äitillä on muuten sama homma, sillä iskee suurinpiirtein migreeni ennen ukkosta.

Abigail

Minulla on sama kyky. Ennen ukkosta ja ukkosen aikaan on aivan hirveä jysäri. Jo painostavasta olosta kropassa tietää, että kohta salamoi...

marimma

Täälläkin ukkoset ottaa kirjaimellisesti päähän..

Päänsärky siis tulee n. puoli tuntia viiva tunti ennen ukkosta. Tai sitten enteilee jo päivän aikana, mutta pahimmillaan on tuossa vaiheessa. Hyvinkin raastavaa tuo särky, koska kuitenkin itse ukkosta rakastan, mutta päänsäryltä siitä on hankalaa nauttia

Vierailija

mun teoria on se että koska ilmanpaine muuttu, myös aivoissa muuttuu paine. ihan kuin ne pullistuisi ulos päästä.

oma päätuskani on pahin kun sitä saamarin ukkosta ja sadetta ei tuukaan. se vaan jatkuu ja jatkuu ja näkyy sinisiä ilmiöit näkkentässä. voi vähän kuvitella mitä voisi olla puutiaisaivokuume.

kamalin fyysinen tunne mitä on, tuo ukkospäänsärky. on melkein varma että pyörtyy tai kuolee. outoa on vain se, että notmaalisti mulla ei ole koskana pää kipeä

Kesäukkoset ei tunnu kivalta

Minulle on tehty monta pään magneetti ja Tt-kuvausta ja ennen ukonilmaa olo jirveä päätä kiertää kuin vanne ja puristaa ja olen todella väsynyt lisäksi usein puhkeaa kova päänsärky.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat