välinpitämättömyys - Ihmiset ja ilmiöt

*Sandy*

Mä tosi harvoin suutun niin, että pitäis kännykkä sammuttaa. Eipä ole tainnut tapahtua koskaan. Jos joskus toinen ottaa oikeen paljon päähän, niin sitten vaan jätän vastaamatta. EIpä silläkään paljoo voita, kun sit illalla kotona täytyy asiat selvittää :?

Kommentit (15)

rudie

Minäkin oon sellainen, että haluan sopia asiat mahdollisimman nopeasti. Itse en pysty puhelintani sulkemaan ja voinhan sitten olla vaan vastaamatta, jos en jonkun kanssa halua puhua.

Poikaystävä on sellainen möksöttäjä ja jos riidellään niin se on heti laittamassa puhelinta pois päältä :x Ensimmäisinä kertoina minä sitten olin ihan paniikissa, kun mies häipyi ja puhelin oli useita tunteja kiinni. :? Sovittiin kuitenkin uudet pelisäännöt tästä asiasta, eli mies ei sulje puhelinta, mutta saa olla vastaamatta jos mun loputon vääntäminen ärsyttää :)

Ystävien kanssa ei niin isoja riitoja edes tule, että möksötettäisiin kaikki luurit kiinni :)

Lizzie

Tänä keväänä oli semmonen hässäkkä yhden kaverin kanssa, että en vastannut viesteihin (pari vaan) ja olin mykkäkoulussa pari viikkoa. Olin niin vihainen ja toinen ei tajunnu yhtään sitä tilannetta (kännissä oli kun käki) että laitoin ite sit mailin hiljaiselon jälkeen. Se oli hyvä päätös, en sanonu mitään loukkaavaa kaverille suutuspäissäni ja muutenkin hoidin homman viksusti. Pieni hiljaiselo siihen väliin teki vaan hyvää.

Yleensä kyl en osaa olla kovin "julma", hirveen harvoin esim. hiljennän jonkun puhelun vastaamatta tms, lähinnä jos oon ollu nukkumassa.

Shandy

Mä jätän melko usein vastaamatta kännykkään jos tuntuu siltä etten jaksa pölistä tai joku tyhmä soittaa.

Mua on alkanut ärsyttään koko kännykkä, ohan se kiva et pystyy sopiin asioista helpommin ja saa ihmiset kiinni, mutkun mä en välttämättä haluais olla joka ainut hetki tavoitettavissa.. :roll: Ja sit jos on kännykkä kii nii joku siitäkin kitisee et "hittooko oot hankkinut kännykän jos et piä sitä auki". :roll:

Mut se on kyllä raivostuttavaa et jos laittaa jollekin viestin eikä siihen reagoida mitenkään. Kyllä mä ite yleensä viesteihin jotain vastaan vaikka olis keltä, jos ne siis on jotain järkeviä.

nora

:lol: Mie pidän aina yleensä semmosen muutaman tunnin mittasen hiljasenhetken, jos riidellää kullan kanssa. Joskus sitä mökötystä jatkuu pari päivää, toisinaan se loppuu jo ennen kun on ehtinyt alkaa. Kultani on yleensä se sovittelia, eikä jaksa riidellä.

Ei sitä tule sen enempää känniköitä suljettua tai ovia paiskottua, tai tavaroita heitellessä. Joskus luurit heitän jos suututtaa, mutta yleensä kultani soittaa perää ja ilmottaa että heitän sulle luurit nytte ku heitit äsken mulle. Ja soittaa yleensä muutaman minuutin päästä takasin :)

Amalia
Tonde
Mun on kyllä pakko myöntää, et mulla on paha tapa möksää. Mä suutun TODELLA harvoin oikeesti, enkä osaa huutaa ollenkaan, mut jos mä suutun, ni pidän hirveetä mykkäkoulua. Parhaimmillaan oon ollu huomioimatta mulle läheisen ihmisen yli kuukauden ajan :? En vastannu sille puhelimeen ja olin, ku se olis ollu ilmaa vaan.

Sama täällä :oops: . Tosin mä puolustaudun sillä, että toi taitaa olla sukuvika, koska samaa harrastetaan paljon isommassa mittakaavassa mun isän suvun puolella. Mä olen vielä pikkutekijä kun ottaa huomioon, että tietyt sukulaiset ei oo puhuneet toisilleen vuosiin jonkun riidan vuoksi.

Kännyä en kyllä oo muistaakseni sulkenu koskaan, vaan laittanut äänet pois päältä niin että piippailu häiritse jos mua ei huvita vastata. Inha tapa, mut ei heti hirveen riidan jälkeen oo kauheen hyödyllistä yrittää paikkailla asioita.

Lania

Jos ihan yleisesti aattelee, ei se musta oo mitenkään ylimaallisen julmaa jos riidan jälkeen ei halua vastata toiselle tai ignooraa täysin. Mut tosin se ois ihan sikaärsyttävää jos ite ois se joka yrittää ottaa yhteyttä. Tietty jos sitä jatkuu ja jatkuu, mutta en osais kaataa maailmaani jonku päivän tai parin vastaamattomuuden jälkeen.

Tosin, jos on jo parikin päivää vihasena ja torjuu kaikki yhteydenottoyritykset, aina kasvaa se kynnys sitten taas puhua ja sopia.

SunLion
Dubyamoa
Olen joskus yrittanyt mutta ei todellakaan onnistu. Jos joku arsyttaa tai on riitaa mun on pakko saada asia selvitettya heti, en osaa moksottaa tai laittaa jotain puhelinta kiinni, mielummin riitelen sitten vaikka monta tuntia jos tarve vaatii..
totta..

Lania

En kyllä osaa nähä eroo siinä että "laittaa puhelimen kiinni" tai "ei vastaa". Ajattelin ne ihan samaks asiaks, voihan joku muu kuitenki soittaa jolle haluaa vastata :D

MiuMiu*

Mulla ei ole tuosta henk.koht. kokemusta, koska mulla itsellä ei ole tapana tehdä noin eikä miehelläkään ( onneksi! )
Mutta mun kaverin poikaystävällä on tuo tapana...aina kun niillä on pahempi riita niin mies häipyy kotoa eikä vastaa kännyyn ja laittaa sen joskus kiinnikin...siinä sitten kaveri miettii itku silmässä mihin mies on mennyt ja mitä se tekee...ei ole varmaan kovin kiva tunne. Mä itse ainakin raivostuisin pahasti jos mulle tehtäis noin.

june

Olen ikävä kyllä juuri sellainen. Mikäli liikaa ärsytetään saatan alkaa hyvinkin epäreiluksi. Kärsin siitä kyllä itse varmaan enemmän, kuin poikaystäväni. Hän osaa jo käsitellä minua ja kiukunpuuskani tuskin kestävät yli paria tuntia..

nukke

kun teillä on riitaa jonkun kaa nii voitteko te olla niin julmia että pistätte kännyn kii tai ette vastaa mitenkää ku toinen pistää viestejä??mielenkiintosta vaan kuulla

Hawana

minä oon sillontällön laittanut kännykän kiinni kun eksä on ollut ihan kauhea, ja en ole halunnut kuulla hänestä mitään.
aika harvoin mä jaksan kauaa sitä puhelinta kiinni pitää, korkeintaan yhen yön yli, että saan rauhassa nukuttua.

eksällä on tapana pienimmässäkin riidassa laittaa puhelin kiinni, ja täytyy sanoa, että se on tosi kurjaa. sit ei voida sopia ja minä raivostun ihan täysin. :evil:

taizu

Pari "tuttuani" tekevät juuri noin ja yksi heistä laittaa puhelimen kiinni juuri kunnon p*sk*viestien jälkeen, että varmasti lähettäjää keittää.

Ja joku toinen ei muuten vain vastannut kuin silloin tällöin jos huvitti... :twisted:

rudie
Lania
En kyllä osaa nähä eroo siinä että "laittaa puhelimen kiinni" tai "ei vastaa". Ajattelin ne ihan samaks asiaks, voihan joku muu kuitenki soittaa jolle haluaa vastata :D

No en mäkään oikein osaa sanoa mitä eroa sillä on, mut tuntuu vaan paremmalta kun se puhelin ei oo kiinni :lol:

"Tähän puhelimeen ei juuri nyt saada yhtetyttä..." -> :evil:

Tonde

Mun on kyllä pakko myöntää, et mulla on paha tapa möksää. Mä suutun TODELLA harvoin oikeesti, enkä osaa huutaa ollenkaan, mut jos mä suutun, ni pidän hirveetä mykkäkoulua. Parhaimmillaan oon ollu huomioimatta mulle läheisen ihmisen yli kuukauden ajan :? En vastannu sille puhelimeen ja olin, ku se olis ollu ilmaa vaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat