Katoamisilmiö.. - Ihmiset ja ilmiöt

JaneDoe

Oijoi kuinka tuttua tämä kaikki onkaan!

Oma bravuurini on vankka ja itsepäinen vakuuttelu "minä en ainakaan oo sitä ja tätä minnekään laittanu" ja "ihan varmasti laitoin sen ja tuon juuri tänne ja nyt sitä ei löydy siitä, varmasti oot sinä (kuka tahansa viaton siinä lähellä) laittani sen jonnekin!" Ja sit nöyränä pyydellä anteeksi, kun kadonnut asia löytyykin omilta jäljiltä...

Itsellä vakiokadokkeja ovat: silmälasit ja kirjat, ne vaan aina hukkuu ja sit puolisokeena kiva etsiä :lol:

Tässä kyllä äsken (eli ihan hetki sitten) sattui kyllä paras: Pakkasin waltawaa matkalaukkuani ja menikin niin tiukoille että kunnon sarjistyyliin piti istua päällä että sain sen kiinni. Siinä sitten huokaisin että onneks on tuo matkalaukkuvyö jolla pitää pullisteleva matkalaukku kiinni. Ja niin, missäs se vyö onkaan?? Koska olin pakannut kaiken maallisen omaisuuteni niin ei tarttenu kuin tyhjät hyllyt ja kaapit huhuilla ja ei vaan löydy! :shock: Siinäpä sitten aikani ihmeteltyäni tuli mieleeni että hmm, ei kai se vaan oo jossain tuolla matkalaukussa..?! Ja kappas kappas, sieltähän se löytyi! :lol: :lol: Onneks ei sentään tarttenu koko laukkua purkaa että sain sen sieltä.

Sivut

Kommentit (95)

miss nurse

Ai onko tuttua?? mulla häviää parin vuoden välein avaimet, väh. kerran kuussa huulirasva, en edes viitsi aloittaa siitä montako pakettia pinnejä olen ostanu...

Mut tää on vissiin periytyvää: Tiedättekö kun lapsille annetaan D-vitamiinia tippoina? noh, meillä hävisi puolen vuoden aikana NELJÄ sellaista pulloa meidän keittiöön. Mietin et "mihin hitsiin oon voinu laittaa sen?" ja aina ostin uuden. Noh, tehtiin sitten kevätsiivousta ja kappas: näen että rakas typykkäni (silloin reilun vuoden vanha) änkee sitä perkeleen viidettä jekovit-pulloa patterin taakse niiden neljän edellisen seuraksi...!!! Että näin meillä.... 8)

figaro

"Siis häh?! Minne ihmeeseen minä olen ne punaiset rintsikat voinut tunkea?! Ei ole todellista!!! Ei ole pesussa, ei vaatekomerossa.. Ei makuuhuoneessa.." :shock:

Onko tuttua? (Enkä muuten tiedä vieläkään minne olen nuo kyseiset rintaliivit laittanut.. :roll:)

Kertokaapas outoja katoamisilmiöitä arjesta ja sen vierestä :D

kameletontti

:D ha haa, tästä aiheesta saa vielä monet naurut. Olin tekemässä anopille voileipäkakkuja synttäreille ja lopetettuani heitin essuni makkarin lattialle hetkeksi, ajattelin viedä sen myöhemmin pesuun. Essu kuitenkin unohtui siihen kiireessä ja aamulla huomasin kissamme raahanneen sen koppaansa :shock: siinä se päällä makasi tyynen tyytyväisenä. No,ei muuta kuin essu pesuun ja kuivumaan. Pyykkiä viikatessani huomasin essuni taas hukkuneen. Aikamme miehen kanssa etsittyämme mieheni äkkäsi essun hiekkalaatikossa! oli vielä kaunis kikkare väännetty päälle :lol: en tiedä mikä siinä kissaa niin kiehtoi mutta hyvät naurut saatiin ainakin. Kissa mulkoili sitten loppupäivän kun hänen rakas essunsa vietiin :wink:

muutenkin on aina kaikki villasukat ainakin täällä hukassa, luulisi etteivät niin äkkiä voi loppua kun äitimuori on kuitenki kutonut n.6 parit sukkia.. no,tällä hetkellä en tiedä missä 4 paria niistä on :roll:

Shandy

Todella tuttua!

Se on kaikkien ärsyttävintä, kun on aamulla lähdössä kouluun tai muualle, ja on jo kerran ottanut avaimet käteensä. Niitä on sitten mukava etsiä kun ei yhtään muista mihin ne on jo ehtinyt laskemaan. "Muutaman" kerran tullut kamala kiire tuon takia.

Muutenkin olen sen sortin unohtelija että huh huh! Muiden tavarat kyllä pidän tallessa, mutta omat aina mystisesti hukkuu. Kyllä ne sitten jostain esiin ilmaantuu aikanaan, mutta yleensä vasta sitten kun on ehtinyt hankkia uuden tavaran kadonneen tilalle.

Rixuliini
kameletontti
:D ha haa, tästä aiheesta saa vielä monet naurut. Olin tekemässä anopille voileipäkakkuja synttäreille ja lopetettuani heitin essuni makkarin lattialle hetkeksi, ajattelin viedä sen myöhemmin pesuun. Essu kuitenkin unohtui siihen kiireessä ja aamulla huomasin kissamme raahanneen sen koppaansa :shock: siinä se päällä makasi tyynen tyytyväisenä. No,ei muuta kuin essu pesuun ja kuivumaan. Pyykkiä viikatessani huomasin essuni taas hukkuneen. Aikamme miehen kanssa etsittyämme mieheni äkkäsi essun hiekkalaatikossa! oli vielä kaunis kikkare väännetty päälle :lol: en tiedä mikä siinä kissaa niin kiehtoi mutta hyvät naurut saatiin ainakin. Kissa mulkoili sitten loppupäivän kun hänen rakas essunsa vietiin :wink: :roll:

Ihanaa!!! Sain hyvät naurut!

Lucky Lady

Multa on kanssa rintsikat kadoksissa. Meinasin yksi ilta pistää pitkästä aikaa päälle kun muistin niiden olemassaolon yllättäen, mutta kappas, ei näy...koska en ole aikoihin käyttänyt, eivät voi olla pesussa, mutta eivät ole kyllä kaapissakaan. Luulatavasti ne ovat jossakin vaatehuoneen perukoilla. Kyseisessä kopissa ei ole valoa, joten etsi nyt sieltä sitten...

Meille muuten nuorin kissa piilottelee sukkia, tosin yleensä raahaa ne sängyn alle joten kaukaa ei tarvitse etsiä. Ja kollipoika saattaa joskus silloin kun sillä viiraa päästä napata jonkun vaatteen lattialta ja viilettää sen kanssa ympäriinsä! :)

Muoks. Niin ja joo, pesukone syö sukkia! Kuinka monella muulla on riivattu pesukone? Tai muita demonisia kodinkoneita? :)

figaro
Lucky Lady
Muoks. Niin ja joo, pesukone syö sukkia! Kuinka monella muulla on riivattu pesukone? Tai muita demonisia kodinkoneita? :)

Kaikki pesukoneet on tehty sukkia varasteleviksi! :lol: ;)

Jzzu
Lucky Lady

Meillä muuten nuorin kissa piilottelee sukkia, tosin yleensä raahaa ne sängyn alle joten kaukaa ei tarvitse etsiä. Ja kollipoika saattaa joskus silloin kun sillä viiraa päästä napata jonkun vaatteen lattialta ja viilettää sen kanssa ympäriinsä! :)

Meillä kissa piilottelee tv:n kaukosäädintä.
Myös kammat ja lojumaan jääneet kynsilakat löytyvät usein pitkällisen etsinnän jälkeen usein kissan jäljiltä sohvan tai tv-tason alta.

Vaatteita hukkuu kyllä mystisesti, ei ole mitään aavistusta minne mm. eräskin musta niskalenkki toppi hävisi. :?

PinkPanther
Rixuliini
kameletontti
:D ha haa, tästä aiheesta saa vielä monet naurut. Olin tekemässä anopille voileipäkakkuja synttäreille ja lopetettuani heitin essuni makkarin lattialle hetkeksi, ajattelin viedä sen myöhemmin pesuun. Essu kuitenkin unohtui siihen kiireessä ja aamulla huomasin kissamme raahanneen sen koppaansa :shock: siinä se päällä makasi tyynen tyytyväisenä. No,ei muuta kuin essu pesuun ja kuivumaan. Pyykkiä viikatessani huomasin essuni taas hukkuneen. Aikamme miehen kanssa etsittyämme mieheni äkkäsi essun hiekkalaatikossa! oli vielä kaunis kikkare väännetty päälle :lol: en tiedä mikä siinä kissaa niin kiehtoi mutta hyvät naurut saatiin ainakin. Kissa mulkoili sitten loppupäivän kun hänen rakas essunsa vietiin :wink: :roll:

Ihanaa!!! Sain hyvät naurut!

Ehhehheeeeee... :lol: :lol: :lol: En oo viikkoon nauranu näin paljon!!! :lol: :lol: :lol:

Miffy

Hehheh. Tosi hauskoja :D

Mutta näitä kyllä tapahtuu, ja oikeesti, mä alan kohta uskoa taikuuteen tai jotain. Multa hävis muutossa jättimäinen 7 litran kattila. Sitä ei koskaan löytynyt mistään. Ei mistään. Prkl, se oli käytännöllinenkin! :) Aika koomista.

ja joo, meiän pesukone on kans tota demoonimallia :D :D

Jzzu

Ja sitä mie en ymmärrä miten festareilla tai reissussa yleensäkin häviää aina jotain! :shock:
Vaikka [u]joka kerta[/u] on niin tarkkaan katsovinaan että mitään ei unohdu ja että kaikki on tallessa niin [u]aina[/u] jotain jää matkalle. :?
Ei ymmärrä...

Miffy

No hei älä muuta sano! Mun meikkipussi hävis mystisesti Prahaan, sitä ei löytyny MISTÄÄN eikä se ollu jääny hostellillekaan, ja kuitenki käytin sitä viel viimeisenä aamuna. Ja Lontooseen jonnekin jäi yhet rakkaat simpukkakorvakorut :( Plaah, tylsää :(

Silky

Multa yleensä hukkuu huulirasvat. En tajua miten onnistun aina heivaamaan ne jonnekin. Ei ole takin taskussa, ei laukussa, ei vessan hyllyssä.. siis teillä tietämättömillä. Kerran kadotin yhden tosi hyvän huulirasvan, varmaan jätin sen h&m:n sovituskoppiin. :( Harmittaa vieläkin kun se oli niin hyvä ja ulkomailta ostettu.
Kyllä tuo meidänkin pesukone taitaa sitä demonimallia olla :lol: Samoin tuo kultani on joku hamsteri myös. Jemmaa omien vaatteiden sekaan myös minunkin vaatteita. Saan sitten huudella niiden puuttuvien paitojen ja sukkien perään 130 km päästä. Kerran kultani onnistui jemmaamaan mustan yöpaitani omaan vaatekomeroonsa. Se kerkesi olla "kadoksissa" sellaiset 3 kuukautta ennenkuin kultani huomasi sen oman vaatekomeronsa ylmmältä hyllyltä. Oli varmaankin vaatteita sohvalta korjatessaan korjannut myös huomaamattaan yöpaitani ja mytännyt sen omien vaatteiden kanssa sinne ylimmälle hyllylle. Sekä monet alushousut ja rintsikat on löytynyt patjojen tai tyynyjen alta. Koomista aina aamulla herätessään huomata että kaskas, näitä villin yön tuloksia taas :lol:

tanjazuzanne

Minulla on ihan vakio, että hukkaan sukista aina sen toisen parin tai sitten rintaliiveistä irrotettavat olkaimet tuntuu aina olevan hukassa ja niitä sitten saa ostaakin usein. :?

Lania

Mä hukkaan sukista molemmat parit, ja jotain kuppasia sukkia sitte etin aina ympäri kämppää.

Onkohan maailmassa yhtäkään ihmistä jolla pysyis pinnit tallessa :?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat