Liian huono mielikuvitus omaan elämään??! - Ihmiset ja ilmiöt

Torspo

Siis mä olen nyt pauhannut tästä jo parille hyvälle ystävälle!!! KUN MUA OTTAA NIIN AIVOON!!

Avomiehelläni ja minulla on yksi "ystävä pariskunta".. Ja heillä on kumma tapa apinoida kaikki meiltä.. Juteltuani parille tutullekin jotka heidät tunsivat sain kuulla heistä vain negatiivista palautetta..

Eli aloitetaampa alusta;

Menimme avomieheni kanssa kihloihin. Siitä pari kuukautta tämä apinointipari meni kihloihin. (He olivat vasta seurustelleet kuukauden ja risat!!)
Muutimme avoni kanssa yhteen, Hekin muuttivat yhteen.
Puhuimme kerran siitä että mitäs jos meille tulisi vauva, että eihän se olisi ongelma. He alkoivat työstää vauvaa!! (Vajaa puolen vuoden seurustelun jälkeen) :shock:

No tämän apinoijaparin naisosapuoli haki samaan työpaikkaan kuin missä minä työskentelen. No hän ei paikkaa saanut kun työnantajani tiesi tämän tytön taustoja eri työpaikasta. huh..

No tämä tyttö kävi sitten kehuskelemassa kuinka he muuttavat kohta pois paikkakunnalta, että he ovat ihmisiä jotka haluavat nähdä maailmaa yms. Itse sanoin että oman kultani kanssa emme ikinä tule pois muuttamaan kun olemme niin juurtuneet tähän paikkaan.
Maailmasta ei ole tietoakaan kun he ovat hakeneet naapurustoomme asumaan. Paperit heillä ovat lähteneet myös sinne minne olemme hakeneet toista asuntoa kun tämänhetkinen on liian kaukana kouluyhteyksistäni.

Vaihdoimme autoa toisen auton vikojen vuoksi. Avopuolisoni valehteli heille puhelimessa että vaihdoimme 80 00km ajettuun ford mondeoon (oikeasti automme on 91vuoden ford orion, kunnon pommi).
Uskomatonta, mutta totta he etsivät hyvää ford mondeota vaihtaakseen omaan täysin hyvässä kunnossa olevaan autoon..

Ei tässä uskalla enää puhua että mitä ollaan hankkimassa tai mitä tekemässä kun tuntuu että jotkut ovat heti samanlaisissa aikeissa liikkeellä!! :x

Sattumaa vai ei? Ei kyllä tunnu siltä enää.. hitsi vie..

Kommentit (8)

Lizzie

No, ota se enemmänkin imarteluna. He katsovat että teillä on asiat hyvin ja luulevat että teitä jäljittelemällä he saisivat itselleenkin samaa.

Meidän kaveripiirissä 3 paria meni kihloihin puolen vuoden sisällä, kieltämättä meni vähän hohto varsinkin sillä viimeisellä parilla, mutta heillä olikin vauva tulossa.
Emme ole puhuneet, mutta häät taitavat mennä onneksi nyt niin että jokaisella on oma kesänsä :)

Älkää kertoko näille apinoijille mitä olette hankkimassa.
Voihan toki olla että heillä on samanlaisten taustojen, iän ym puolesta samoja kiinnostuksen kohteitakin, mutta kyllä tuo aika ärsyttävältä kieltämättä kuulostaa, jos naapuriinkin muutetaan.

KRedit-

hurjan naurettavaa. Miten kumpikin siitä apinointiparista edes kehtaa lähteä tuollaiseen mukaan. Jos toinen osapuoli selkeästi tuollaista harrastaa niin luulisi edes toisen hälytyskellojen soivan?!?!

MiuMiu*

Tuossa yllä onkin hyvä vinkki!
Valehdelkaa heille, että olette ostaneet jotain ja keksikää mitä ihmeellisimpiä ostoksia. Luulisi heidän jossain vaiheessa sitten tajuavan vitsin jujun :lol:

Rahel

[color=red][size=9]Siirsin uuden aloituksen tänne. -Rahel[/size][/color]

andefizz
En tiedä mihin tää ois kuulunu niin laitoin tän tänne. Saa kyl siirtää "oikeaan paikkaan"! :)

Eli, onko kellään kokemusta siitä kun joku läheinen ystävä, sukulainen, tms... kopioi sinun elämää?

Minulla oli hyvä ja aika läheinen ystävä vielä vuosi sitten kunnes hän petti luottamukseni AIVAN TÄYSIN. :twisted: Jota en pysty ikinä varmaan antaan anteex, en kyllä haluakkaan.
Mut nyt on alkanut ahdistaan ihan kamalasti se, kun tää entinen ystäväni kopioi elämääni vieläkin! Sitä tapahtu jo silloin kun olimme vielä väleissä.
Haluaisin unohtaa hänet kokonaan ja olla niinkuin hän olisi pelkkää ilmaa minulle mutta siltikin alkaa vihastuttaan, ahdistaan, ärsyttään ym..ym... kun kuulen kuinka hän on tehny/ostanut/sanonut/ihan mitä vaan, jotain minkä hän on kopioinut minulta! Tuntuu että räjähdän vielä hänelle jonain kauniina päivänä!:evil:

Siinä on vielä sekin hauskaa että ollaan samassa työpaikassa...

Jos on kokemuksia tai neuvoja tai jotain niin olisin tosi kiitollinen teille!

Zuzannah
Viime lokakuun Cosmossa oli puhetta tästä aiheesta. siitä löytyisi varmaankin paljon vinkkejä, joten kannattaa lukea kyseinen artikkeli.

Itse henkilökohtaisesti annan vihjeenä sen, että kannattaa mainita asiasta tälle entiselle ystävällesi, varsinkin kun asia tuntuu ärsyttävän sinua suuresti.

Jimmy KImmel

Mainostakaa anaaliseksin hienoutta... Kerro kuinka paljon miehes tykkää, kun strap onilla paukutat häntä oikein kunnolla takapuoleen... :lol: Voisin kuvitella, että yhteiset kahvitteluhetket ei tuu enään onnistuun ilman pikku virnuiluja. :lol:

andefizz

Joo, kuulostaa tosi tutulle. Meille kävi kans samallalailla, varattiin joulun jälkeen ulkomaanmatka miehen kanssa ja ei mennyt kuin viikko kun tämä minun kaveri hoilottaa kaikille (ollaan samassa työpaikassa... SUPRISE!) että nekin on varanneet matkan oman miehen kanssa. :evil:

Ja nyt se on mennyt siihen että se pukeutuu ihan samallalailla kun minä, tekee kaikki jutut ihan saman kaavan mukaan kuin minä ym...ym...

Nyt sitten sanoin töissä että lähtään varmaan kesällä uudestaan reissuun, niin voisin vaikka vannoa että ens viikolla se huutelee töissä kuinka ne on lähössä kesällä sinne js sinne reissuun. :evil:

Pai25

Hah, hah...
Tollasia on hyvä vedättää...
Nyt vaan kunnon vedätykset kehiin...
Talon rakennussuunnitelmat pystyyn ja sitten kunnon maailmanympärysmatkaa suunnittelemaan...
Hyvät naurut tollasesta saa !
Ja jos ja kun saatte lapsia niin sitten vaan lapselle hankkimaan jotain mistä on olemassa myös kalliimpi versio...
uskomatonta et tollasia ihmisiä on olemassa !

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat