Miehet täällä foorumilla - Ihmiset ja ilmiöt

Neppis_

Kyllä sitä miehistäkin näkökulmaa on hyvä olla saatavilla. Luojan (tosin) kiitos että ollaan Cosmopolitan sivuilla/Forumilla :wink:
..ties mitä muualla :)

Sivut

Kommentit (34)

Lania

Jotkut sen neuvot kyllä parhaita.

"Yhyy yhyy mitä voimme tehdä, 3-vuotias poikamme ei suostu syömään kotiruokaa, hän haluaa aina pizzaa ja nyt hän on jo aika pullea, yhyy, auta meitä dr. phil."
"Teidän täytyy tehdä näin: ette osta pizzaa hänelle, annatte vain kotiruokaa. Jos hän ei heti syö, antakaa olla syömättä, hän syö kohta."
"Voi kiitos dr. phil, kiitos, pelastit meidät!! *vuolaita kyyneleitä"

UU LA LAA mikä oivallus, melkonen psykolooki!

Ja siis mäkin ihan joskus vaan ohimennen vilkassu ;)

Rixuliini

Ällöttävintä on kun se pyörittelee silmiään ja jokaisen vieraan kohdalla kysyy jotain itsestäänselvää, esim. jos joku on lihava niin "Miksi sitten et laihduta?" Haloo, tuskin kukaan sinne menisi jos ei omin neuvoinensa pystyisi laihtumaan..

Olen siis vaan vilaissut joskus ohimennen.. 8)

Lizzie

Sen koko habitus on mun mielestä ärsyttävä, varsinkin sen aksentti ja hidas ja Y-LI-SEL-KE-Ä puhetyyli ottaa aivoon. Mutta sillä on kieltämättä hyvät mielipiteet ja sil on realistinen ote siihen.
Mutta kuulemma hänellä on taustajoukko joka tekee diagnoosit ym jo valmiiksi, ja Phil vain tuo ne sitten julki.

Tyyppi kaikessa ärsyttävyydessään on kuitenkin jalat maassa oleva, järkevä akateeminen, joka olisi jotain uutta Valkoisessa talossa.. :roll:

figaro
Jimmy KImmel
Erityisen hullunkuriseksi mielestäni asian tekee se, että mä hoidan tätä "praktiikkaa" myöskin tuolla privan puolella. Eli saan postia, missä kysellään mielipiteitä, näkemyksiä ja tulkintoja aiheina parisuhteet ja seksi. Myöskin pyydetään lukemaan joku tietty viesti jossakin tietyssä keskustelussa ja antamaan siihen vastaus itse keskutelussa. Sitten on myöskin "palautetta", jossa kauhistellaan kommenttejani tai oikaistaan joitakin asioita. Myöskin pari senssi-ilmoitusta on privan puolelle eksynyt...

Heh.. Sehän mukava, että Jimmy on saanut oman osansa yksityispraktiikasta ;) Tässä nähdään, ei ole kukon elämä foorumilla ollut turhaa :lol:

*Sandy*

Täytyy myöntää että kyllähän miehet tuovat väriä näihin keskusteluihin :) Lisää vaan rohkeesti kirjottelemaan, täytyy jonkun tulla pitämään Jimmyn puolia :lol:

Miffy
Jimmy KImmel
Niin tai näin, niin Jimmylle on jonkinlainen tilaus olemassa, joten feministit voi sitoa pikkuhousunsa tiukemmin jalkaan, sillä Jimmy on tullut jäädäkseen... :lol:

Sori mut mä ainakin käytän pikkuhousuja vaan sillon kun on pakko :D Tjoo-o, tasa-arvoa ois Jimmy ihan hyvä kannattaa.

SooZ
Jimmy KImmel
Jimmy on semmonen viiksetön ja tukalla varustettu versio dr Philistä, jonka ohjeet voisi olla parempi jättää oman onnensa nojaan... :wink:

Nyt mä näen mielessäni Jimmyn semmosena viis-kuuskymppisenä miehenä jolla on iso maha :D

Jimmy KImmel

Lainaus:
Musta se on ihan hauskaa että täällä on yksi miespuolinen aktiivikirjoittelija,
Jimmy. En koe että Jimmy toisi mitään merkittävää, erityistä miesnäkökulmaa, mutta mukavat persoonat on aina tervetulleita, sukupuolesta riippumatta.

Eipä oikeastaan ole mun tarkoituskaan mitään maailmaa mullistavaa tai merkittävää kirjoittaa, kunhan pyörin joutessani ja annan kommentin tai pari. Eikä kukaan mun jutuistani voi (tai ei ainakaan kannata) tehdä mitään "miehen käyttöohjekirjaa"... Harakoille menis sekin! :lol:

Mikäs tässä hätänä olisi kukkona tunkiolla pyöriessä ja muniani heilutellessa, mukavaa puuhaa kaiken kaikkiaan... Ja kerrankin voin olla varma, että omaan porukan isoimmat vehkeet. Nyt on taas itsetunto kunnossa. :lol:

Hauska juttu, että toiset sanovat naurettavaksi ja käskevät melko suoraan painua h*lvettiin. Toiset taas tykkäävät ja kerjäävät lisää.. :wink: Erityisen hullunkuriseksi mielestäni asian tekee se, että mä hoidan tätä "praktiikkaa" myöskin tuolla privan puolella. Eli saan postia, missä kysellään mielipiteitä, näkemyksiä ja tulkintoja aiheina parisuhteet ja seksi. Myöskin pyydetään lukemaan joku tietty viesti jossakin tietyssä keskustelussa ja antamaan siihen vastaus itse keskutelussa. Sitten on myöskin "palautetta", jossa kauhistellaan kommenttejani tai oikaistaan joitakin asioita. Myöskin pari senssi-ilmoitusta on privan puolelle eksynyt... :wink: Jimmy on semmonen viiksetön ja tukalla varustettu versio dr Philistä, jonka ohjeet voisi olla parempi jättää oman onnensa nojaan... :wink:

Niin tai näin, niin Jimmylle on jonkinlainen tilaus olemassa, joten feministit voi sitoa pikkuhousunsa tiukemmin jalkaan, sillä Jimmy on tullut jäädäkseen... :lol:

Eli tässä kuin pari vuotta pyörin ja aivopesen teitä, niin kaikille Suomen Jimmyille koittaa lokoisat oltavat... :lol: :lol: :lol:

SooZ

ei minusta ole outoa jos mies kirjoittelee naisvaltaisella foorumilla. Samoin toisin päin. Ja aika useat ovat sanoneen miestensä lukevan näitä juttuja joten miksei samalla postittelisi omia ajatuksiaan. Kivahan se on tietää noiden kaksilahkeistenkin mielipiteitä ja saa vähän lisää perspektiiviä asioihin.

Jeii

Parempi vaan. Kuten muutkin ovat sanoneet, on kaksilahkeisten kommentit joissakin topiceissa piristäviä ja joissakin äärimmäisen hyödyllisiä :wink:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat