Lisääntymistä! - Ihmiset ja ilmiöt

brunetti1981
april
Yäk- tää olo ei vaan helpota. Kohta viis viikkoo oksentamista joka päivä. Tänää alotin jo ennen kuutta. Nii ja nyt on myös huimausta ollu, eli silmissä pimenee ku nousee ylös.. Miten lie verenpaine ku neuvolassa ei viimes mitattu.

Se lohduttaa että jos on paha olo nii tietää ainaki et istukka toimii, yes! :D

Mut taputuksia teidän masuille, ne on varmasti jo isoja ;)

Voi, tuo oli tuttua :x mulla alkoi tuo pahoinvointi viikolla 6 ja kesti viikolle n.21. Millä viikolla olet? Ajattele että kaikki on sen arvoista!! Niin mä aina ajattelin itkukurkussa kun halalilin vessanpönttöä tai kyykein moottoritien laidalla :wink:

Sivut

Kommentit (2637)

bananab

kepatäti, saatkin sitten taistella himojesi kanssa. Jos sokeriin siis sellainen tulee ja karkkeihin.
Onhan niitä tietty ihan tosi outojakin mielihaluja, oon kuullut jonkun syöneen ketsuppia paljaaltaan ja mitä lie muuta. yäkyäkyäk. :lol:

Kertokaa mulle odottajat/odottaneet että onko teillä tehny mieli jotain ihan oikeesti älytöntä ja yököttävää?

april

Yäk- tää olo ei vaan helpota. Kohta viis viikkoo oksentamista joka päivä. Tänää alotin jo ennen kuutta. Nii ja nyt on myös huimausta ollu, eli silmissä pimenee ku nousee ylös.. Miten lie verenpaine ku neuvolassa ei viimes mitattu.

Se lohduttaa että jos on paha olo nii tietää ainaki et istukka toimii, yes! :D

Mut taputuksia teidän masuille, ne on varmasti jo isoja ;)

brunetti1981

Enpäs ole käynny täällä aikoihin.

Hyvin voin, tänään RV 28+2 :mrgreen:

Luin figarosta ja olen todella pahoillani, tämmöistä ei sais sattua kenellekkään joka toivoo omaa lasta. Iso voimahali!!!

VOIKAA HYVIN!!!

marimma

En mä ny herranjumala oo sanonu että Kaikille! Lähimmille vaan!
Eli äiti, anoppi, isosisko, ukon pikkusiskot, sekä sitten samalla foorumilla pörrännyt miehen setä/enon tyttöystävä ja tää eno/setä tietää kans. Ja mun öö.. 4 kaveria. Muut ei.

Nyt ollaan vasta alettu miettii että mites meijän isät ja mummot ja muut sais tietää ja missä vaiheessa. Niille kun ei haluta jakaa liian aikasta tietoa.

Lania
Shandy
Miffy
Kaik vaan lisääntyy. Mul ei oo aikaa :lol:

Multa puuttuu ajan lisäksi myös halu ;)

Multa vaan mies, noita muita kyllä löytyis.

Ja Jimmy-seivaus: vakimies :D

Hirmusti onnee kaikille äipille!!

-Maya-

*marjis*, onnea kaksosista.. :D miun äiti sai kaksoset heti ensimmäisiks muksuikseen ja oli kuulema hommaa, mutta ei kadu mitään.. :) lapsilla oli aina seuraa toisistaan..saanko muuten udella, minkä ikänen siä oot..?

Jimmy KImmel
Rahel
Shandy
Miffy
Kaik vaan lisääntyy. Mul ei oo aikaa :lol:

Multa puuttuu ajan lisäksi myös halu ;)

Mä pistän paremmaks: multa puuttuu aika, halu ja mies ;)

Mä voin tarjoutua mieheksi... :wink:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat