Eroon huonoista jutuista! - Ihmiset ja ilmiöt

*Sandy*

Minä myös muiden tapaan, voisin tiputtaa pari (siis oikeemmin noin 10 :P ) kiloo pois. Voisin myös lisätä liikuntaa ja vähentää karkkien syömistä. Olisi hyvä jos pystyisin suhtautumaan asioihin rennommin, ettei tarvitsisi kaikesta stressata. Joo, ja olis kiva päästä kaikista rästihommista eroon mitä on koulussa tullut.. :?

Sivut

Kommentit (42)

SooZ

parista kilosta pitäisi päästä
kynsien ja sormien pureskelusta, tosin tuo on jo melkein jäänyt :D
ja erityisesti haluan päästä eroon huonosta itsetunnosta. Haluaisin jälleen pystyä uskomaan itseeni ja luottamaan itseeni. Uskoisin että riitän kullalleni sellaisena kuin olen, ja lakkaisin pelkäämästä että hän löytää jostain jotain paljon parempaa.
noh nyt onkin sitten tippa linssissä taas. :cry:

Maruchka

Mä oon jo alottanut karsia noita huonoja tapoja lopettamalla bailauksen jo tuossa kesän lopulla. Tuli aina sähläiltyä ja sekoiltua liikaa, niin tekee tämä tauko oikein hyvää :D

Haluaisin myös päästä eroon kauheasta mustasukkaisuudesta ja siitä, että loukkaannun todella helposti. Taitaapi huono itsetunto välillä vaivata :?

Pehvakin pitäisi saada kiinteämmäksi ja haluaisin myös oppia päättämään asioista. Kauhea työ ja tuska aina, kun pitäisi jokin päätös tehdä! :)

Täytyisi kyllä päästä aloittamaan jokin liikunta harrastus ihan säännöllisesti ja ehkäpä nyt tämän paikkakunnan muutoksen myötä sille aukenee mahdollisuus.

Jeii

Mä haluan laiskuudesta eroon ja aika oliskin päästä, kun nuo YO-kirjoitukset lähenee vauhdilla ja sitten olisi vielä pääsykokeitakin.

Lisäksi muutama rasvakilo (kuten jokaisella meistä :lol: ) ja kynsien repiminen.

Venice Queen

Minä voisin yrittää vähentää tuota naisille niin tyypillistä nalkutusta... Eli pitempää pinnaa, kiitos. Yritän myös saada vähän parempia arvosanoja koulussa (syksyllä oli kauhee stressi päällä eikä mistään tullu mitään, ja se kyllä si näky arvosanoissa!) ja harrastaa enempi liikuntaa. Ja minäkin voisin antaa miehelle vähän enemmän tilaa tässä suhteessa, enkä aina mököttäis kun jään kakkoseks jollekin harrastukselle... Tässäpä näitä.

Rixuliini
figaro
VARPAISTA?! :shock: Taipuisa emäntä... ;) :lol:

Kyllä sitä kummasti taipuu paikat kun näkee houkuttelevan pitkän varpaankynnen joka kaipaa lyhennystä... :wink:
Hyi, oikein rupeaa itseänikin ällöttämään..

Vivian

- Aion lopettaa röökinpolton..viikko lakkoa takana..no toivon että voisin joskus vielä esim.kännissä polttaa, mut sen näkee sitten...
- Laihtua..oppia syömään terveellisemmin, enemmän kasviksia ja hedelmiä ja vähemmän roskaruokaa!!

Lizzie

-No, aloitan laskemaan pisteillä nyt ja tavoitteena on tiputtaa vuoden aikana 20 kg että siinäpä mulle työsarkaa.
-Olen AINA myöhässä sen pari minuuttia, joskus vartinkin että aamuisin kelloa aikasemmin herättään. Se on ihan sama nukunko vielä sen yhden torkun vai en. Laiskuus vie aina voiton.
-En ole varsinaisesti laiska opiskeluhommissa, mutta jos on hirveesti hommia tulee sellanen ahdistussekoaminen, johon autttaa se että laittaa asiat jotka pitää tehdä listalle, ja suunnittelee allakan kanssa minä päivänä tekee mitäkin. Voin valittaa tuntikaupalla jossain mesessä että "voi että olis ihan sikana hommia" vaikka se aika pitäisi käyttää juuri niihin kouluhommiin, ja sit kiireessä voin tehdä jotain vasemmalla kädellä ja sit jää ärsyttään että miksen taas tehnyt kunnolla.

Jzzu
Rixuliini
Vanilja
Mun pitäis päästä eroon ainaisesta kynsienpureskelusta :oops:

Joo, tuon lisään minäkin listaani. Kamalaa, kun järsin vielä varpaistanikin kynnet.. :oops:

Miekin oon joskus pureskellut kynsiä: sekä sormista että varpaista.
Onneksi tuo kynsien järsintä jäi, nykyään puren sormista nahkoja kynnen vierestä. :oops:
Siitä kun vielä pääsis eroon niin avot! :D

PinkPanther
Fansku
Parista kilosta(/kiinteytyä) sekä etenkin siitä, että mökötän JOKA kerta jos avomies ei halua seksiä, vaikka syy on enemmänkin kun ymmärrettävä esim.14 tunnin työpäivä.

Ihan kuin tämä olisi minun kirjoittamani!! :shock:
Todellakin möksähdän aina jos miekkonen ei innostu miun kiehnäämisistä ja seksin kerjäämisestä... :? ja sitten olen koko päivän pahalla tuulella. Eilen aamulla ei miestä seksi kiinnostanut, ja minä sitten möksähdin... :roll: osasin kuitenkin hillitä itseni, mutta kun piti illalla yrittää valita vaatteet, mitkä laittaa illan rientoihin päälle, niin mikään ei ollut hyvä, paiskoin vaatekaapin ovea, ja lopulta sain itkuraivarin... :oops: noloa, mutta luultavasti johtui siitä, että olin puutteessa... :P

blaah:)

Minä haluan päästä eroon huonoista ihmissuhteista, liiasta kiltteydestäni, ylimääräisistä kiloista, huonosta itsetunnosta, hikoilusta, huonosta ihosta....

Olis helpompi melkein luetella asiat, jotka vielä haluan pysyvän ennallaan.

Rixuliini
Vanilja
Mun pitäis päästä eroon ainaisesta kynsienpureskelusta :oops:

Joo, tuon lisään minäkin listaani. Kamalaa, kun järsin vielä varpaistanikin kynnet.. :oops:

sanni

Mun pitäis päästä eroon ainakin:
-sortumisesta makeansyöntiin AIVAN liian usein...
-tekosyistä jotka "estävät" mua liikkumasta
-ainaisesta myöhästelystä.

ja lisää seuraa...... :wink:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat