Millainen on diiva? - Ihmiset ja ilmiöt

Signorina

Kertokaa kaikki mielipiteenne siitä, millainen on oikea diiva? Herättääkö diiva negatiivisia vai positiivisia ajatuksia, onko diiva vihattu? Onko diiva yleensä kaunis vai ruma? Onko hän julkkis?
Kaipaan oikeita mielipiteitänne, kirjoittakaa kaikki mitä tulee mieleen.
Kiitos jo etukäteen!!

[size=9][color=red]Siirsin yleiseltä tänne :) Eikös diivat ole ilmiö sinänsä ;) figaro[/color][/size]

Sivut

Kommentit (24)

prinsessa

diiva on mielestäni erityisen kaunis nainen joka pukeutuu hyvin ja saa helposti miesten katseet käännettyä. ei ne minussa mitään erikooisia tunteita herätä, se riippuu ihan ihmisestä. jos kulkee nokka pystyssä eteenpäin ylimielisesti ja kehuu vaan itseään ja katsoo muita alaspäin, niin sillon kyllä tekisi mieli sanoa että valoja päälle! mutta eiköhän hekin tajua sen jossain vaiheessa..
no mutta antaa kaikkien "kukkien" kukkia :D

Tigerheart

Minulle "diiva" sanasta tulee mieleen todella kaunis nainen, joka on pukeutunut merkkivaatteisiin ja omaa trimmatun vartalon, ja kulkee nokka pystyssä, rakastaa eniten itseään, vaatii toisilta mahdottomia, on usein rikas, ei välitä toisista, "syö" miehiä aamupalaksi yms. Tiedän, tämä on aika negatiivinen käsitys diivasta, mutta sellaisen kuvan media antaa diivoista joka päivä. :roll:

Janna
prinsessa
diiva on mielestäni erityisen kaunis nainen joka pukeutuu hyvin ja saa helposti miesten katseet käännettyä. ei ne minussa mitään erikooisia tunteita herätä, se riippuu ihan ihmisestä. jos kulkee nokka pystyssä eteenpäin ylimielisesti ja kehuu vaan itseään ja katsoo muita alaspäin, niin sillon kyllä tekisi mieli sanoa että valoja päälle! mutta eiköhän hekin tajua sen jossain vaiheessa..
no mutta antaa kaikkien "kukkien" kukkia :D

diiva tarkoittaa vain ja ainoastaan noita neljää viimeistä riviä, eli siis diiva on juuri nokkapystyssä kulkija, ja olevinaan muiden yläpuolella vaikkei näin välttämnättä millään tasolla olisikaan...

SooZ

joo kyllä mäkin yhdistän diivaan negatiivisen sävyn. Kun esim lehdistä lukee kun nämä musiikki ja elokuvamaailman diivat maailmalla vaativat niin naurettavia asioita.
mutta tää ihan tästä median välittämästä kuvasta johtuvaa. Pidän siis diivoja itseään täynnä olevina naisina jotka eivät kunnioita muita.

PinkPanther

Diiva on todellakin sellainen, joka kulkee nokka pystyssä, katsoo muita nenänvarttaan pitkin ja pitää itseään hyvin kauniina, laittaa täyden meikin jopa roskia viedessä, käy salilla vain esitelläkseen itseään, tuo itseään muutenkin esille, laittaa esim irc-galleriaan hyvin paljastavia ja omaa vartaloa esitteleviä kuvia, ja kerjää kaikilta kehuja. Diiva on itseään täynnä oleva ämmä joka ei muita näekään kuin oman itsensä. Kopea ja ylimielinen!

Kyllä nyt keitti yli, olen saanut diivoista tarpeekseni!!! kaikkia tekisi vieli vetää kunnolla turpaan!!! :evil: :evil: :x

Lania

Ilmeisesti diivaa pidetään vaan ylimielisenä kusipäänä, vaikka mun mielestä diivailuun kuuluu myös sellanen tietylainen omanarvontunto. Eli periaatteessa on "muita ylempänä" sen takia, että on nostanu ittensä (tehny "töitä" sen eteen) keskitason yläpuolelle, ei sen takia että lyttää muita keskitason alapuolelle.

"Diivasta voi kyllä´antaa vaikka tuhta määritelmää"

Niijjust. Riippuu hirveesti asiayhteydestä.

Rixuliini

Yleisesti varmaan kauniita ja itsevarmoja ihmisiä pidetään diivoina. Varsinkin jos nämä naiset itse tiedostavat omat "valttinsa"...
Minä en miellä välttämättä diivaa negatiiviseksi, vaan yksinkertaisesti naiseksi, jolla on hyvä itsetunto ja joka on kaunis, ja myös tietää sen.
Ja yleensä nämä naiset kiinnostavat miehiä, ja saavat muut naiset kiehumaan kateudesta.

E

"millainen on oikea diiva?"
- Noin niinkuin pääpiirteittäin yleensä kuuluisa ja rikas. Se riittää. Diivailu mielletään itserakkaudeksi (onkin sitä).
Toisaalta se on sitä, että on niin paljon rahaa, että voi vaatia mitä naurettavempia asioita. Rahalla saa.

"Herättääkö diiva negatiivisia vai positiivisia ajatuksia, onko diiva vihattu?"
- Neg.

"Onko diiva yleensä kaunis vai ruma? Onko hän julkkis?"
- Julkkis on, ulkonäöllä ei väliä. Mutta poikkeuksetta hän pitää itseään kauniina, oletettavastikin.

Rosaly

Mun mielestä diiva on negatiivinen sana. Diiva on sellainen joka diivailee asioillaan ja ei ota muita huomioon. Ajattelee siis vain omaa napaansa.
Käytöstavat voi olla kunnossa muuten. Mua ainakin itseäni ärsyttää kyseiset henkilöt.

pikku-kata
SooZ
joo kyllä mäkin yhdistän diivaan negatiivisen sävyn. Kun esim lehdistä lukee kun nämä musiikki ja elokuvamaailman diivat maailmalla vaativat niin naurettavia asioita.
mutta tää ihan tästä median välittämästä kuvasta johtuvaa. Pidän siis diivoja itseään täynnä olevina naisina jotka eivät kunnioita muita.

Joo sama homma. Just semmosia ihmisiä, jotka etuilee esim. kauppajonossa koska "mulla on kiire kampaamoon!!! ja solariumiin!!!"...

agentti

Mä oon saanu sellaisen käsityksen, että nykyään miestäkin voi kutsua diivaksi, jos hänen käytöksensä on diivamaista.
Ja diivan ei välttämättä tarvitse olla kaunis. Lähinnä riittää, että luulee olevansa kaunis ja on varaa pukeutua diivamaisesti. :D
Esim. Liza Minelli on vanha ja kurpsahtanut, mutta on silti diiva elkeiltään.

Ja jos noista Hollywood-tähtösistä puhutaan, niin diivamaisuus ei välttämättä mun mielestä ole negatiivista, vaan lähinnä huvittavaa.
Esim. Iki-ihana Jennifer Lopez on diivojen diiva! Hänen pukuhuoneessaan täytyy aina keikoilla kaiken olla valkoista (näin oon ainakin useaan otteeseen kuullut) jne.
Mariah Carey vaati joskus saada orpolapsia ja kissan- ja koiranpentuja pukuhuoneeseensa. :roll: :lol:

Eli monesti diivat on aika älyvapaita! :P

dani
Rixuliini
Yleisesti varmaan kauniita ja itsevarmoja ihmisiä pidetään diivoina. Varsinkin jos nämä naiset itse tiedostavat omat "valttinsa"...
Minä en miellä välttämättä diivaa negatiiviseksi, vaan yksinkertaisesti naiseksi, jolla on hyvä itsetunto ja joka on kaunis, ja myös tietää sen.
Ja yleensä nämä naiset kiinnostavat miehiä, ja saavat muut naiset kiehumaan kateudesta.

Joo, samaa mieltä. Mulla tulee paremminkin positiivinen kuin negatiivinen kuva diivoista.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat