Mistä muistat rakkauden? - Ihmiset ja ilmiöt

Tepsukka

Mitkä pienet,mutta tärkeät seikat saa sinut aina välillä tajuamaan/muistamaan kuinka paljon rakastatkaan kultaasi??? :lol:

Sivut

Kommentit (48)

Nennu

Mulle kans tärkeetä, että oma kultsi saa nauramaan. Se on niin luonteva latomaan tilannekomiikkaa, että se ihmetyttää edelleen yli viiden vuoden jälkeen.
Toinen juttu on vanhat valokuvat. Kun katselee muutaman vuoden takaisia kuvia ja muistelee missä on käyty ja kuinka kivaa oli... Ja tietysti jos on jotain alkuaikojen kortteja tai tekstiviestejä, niin muistaa mihin on rakastunut alunperin.

sopuli

Se, että kulta on tehnyt ruokaa, kun tulen nälkäisenä kotiin :) sitä vaan tajuaa, kuinka rakas se toinen ihminen onkaan, ja sekin välittää musta näin paljon! :) Tietysti se läheisyys saa ymmärtämään, miten hyvältä tuntuu olla yhdessä ja se, että on niin hauskaa yhdessä! Me tykätään niin samoista asioista... KAikki sellaiset pienet asiat saa tajuamaan, miksi toista niin kovasti rakastaa :D

Heather

Voi ihana aihe! Kiva joskus oikein miettiä, miten ihana se mies oikeasti onkaan, kun se meinaa aina välillä unohtua!

Ihanaa on kun hän ottaa aina tunteeni huomioon, ei koskaan tuomitse minua, eikä hauku tai vähättele. Hän jaksaa kannustaa minua ja luo minuun itseluottamusta vaikeissa tilanteissa, joissa en aina luota itseeni.

Hän jaksaa aina kertoa kuinka paljon merkitsen, hän sanoo kauniiksi, vaikka näyttäisin joskus rupikonnalta. Hän ei koskaan aliarvioi minua tai tunteitani, vaan arvostaa niitä, vaikkei tuntisi samoin.

Hän aina piristää minua ja hemmottelee. Hän pesee hiukseni ja harjaa ne suihkun jälkeen. Se on kaikista ihaninta :P Hän tekee kotitöitä ja ruokaa, eikä koskaan valita vaikka poltan perunat pohjaan tai keittiö on kuin pommin jäljiltä.

Hän ei koskaan komenna minua tai hoputa mihinkään. Hän tuntee minut läpikotaisin ja tietää heikot kohtani, eikä koskaan iske arkaan paikkaan.

Voih, on se edelleen niin ihana...

johanna87

ainakin pitkä erossa olo... ja se kun riidellään, jonkun ajan päästä huomaa, kuinka tärkeä se mulle on ja kuinka paljon sitä rakastankaan... mutta riidat onneks vain parantavat suhdetta kunhan ei sitä tapahdu liian usein...

cosmo21

Rakastan sitä, että mieheni unohtelee asoita, musta se on sulosta. :) Seksi on ihanaa, en vois koskaan kokea samaa kenenkään muun kanssa enkä edes halua. :wink:

lonely heart

No ainakin se kun tavataan kullan kanssa vaikka kaupassa, niin se hymyilee niin ihanasti! siis ei se oo mikään virnistys vaan rakastunut katse... 8)

Ja sillä on aidosti ihana p***e :!: :!: :!:

johanna87
lonely heart
No ainakin se kun tavataan kullan kanssa vaikka kaupassa, niin se hymyilee niin ihanasti! siis ei se oo mikään virnistys vaan rakastunut katse... 8)

Ja sillä on aidosti ihana p***e :!: :!: :!:

aidosti ihana p***e??? :P Hienosti sanottu.... :D

Rixuliini

Se että riideltäessä hän näyttää niin orvolta ja loukatulta että siinä on aika hankala olla suuttunut.
Se, että hän tulee aamulla viereeni sänkyyn vaikka on itse jo herännyt ja noussut.
Se, että hän rutistaa kainaloonsa.
Se, että hän huomio minut aina ja on varmaan maailman kiltein ihminen! :lol:
Aaah... <3

Disturbance

No kerran se työttömänä ollessaan oli joutessaan katellut telkkarista jotain ruoanlaitto-ohjelmaa. Mun tullessa helvetillisen työpäivän jälkeen kotiin sillä oli pöydässä spagetti-bolognesea, jota se oli hauduttanut kolme-neljä tuntia. Toivottavasti silläkin oli kiva seuraava yö, mulla ainakin! :D

Daisy

mm. se, kun huomaa ihan päivittäisissä asioissa, että me ollaan niin samoilla linjoilla kaikessa. :) Aina kun sen huomaa, tulee taas vahvasti mieleen, että tässähän on Se Oikea. *hymy*

tytti

olin matkoilla, jonka aikana ikävöin kultaani,. ja parasta oli huomata että erossa olo vain paranti suhdetta enemmän ja enemmän. ja kun tulin takasin oli ihan mieletön jälleennäkeminen. myös pienet eleet päivittäin saa tajuamaan miten paljon toinen merkitsee. eilenkin illalla sain pirtelöä surumieleen...

bile_hile

*tämä melkein ainainen erossa olo
* se kun olen kipeä, kultani silittelee minua
* tahtoo vain ja ainoastaan parasta mulle
* hellittelee...

<3 mun kulta..<3 Taidanpa laittaa sille nyt hellittely viestin! :D

codex

Jos on erossa kultansa kanssa hieman pidemmän aikaa, tulee hirveä ikävä ja tajuaa että todella rakastaa kultaansa.

mös kaikki pienet kauniit eleet muistuttavat siitä kuten jos jätkä tuo kukkia tai tuo jonkun romanttisen nyyhkyleffan. :) <3

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat