Sinkkuuden ihanuus (: - Ihmiset ja ilmiöt

Tiger

Elikkäs, kertokaas minkä takia sinkkuna on kiva olla (: ?

Itse en niitä hirveästi keksi, en ainakaan vielä :roll: mutta, yksi on ainakin se, että ei ole tilivelvollinen kellekään muulle kuin itselleen..

Sivut

Kommentit (94)

kuunlapsi

saa tehä mitä ite haluaa ja koska haluaa, jos jää töissä ylitöihin tai vaikka kaverin kanssa kahvittelu menee aamuun asti niin ei oo kukaan mököttämässä että "kun et ilmoittanut" ja saa välillä istua kokopäivän koneella ja syödä roskapaska ruokaa ja haista pahalle ilman että kukaan asiasta huomauttaa :D

sopuli

Ihanaa, Tiger alkaa selvästi piristymään, kun jo tällaisia jaksaa kysellä :) Vielä on varmasti vaikeaa ja kauan, mutta päivä, viikko ja kuukausi kerrallaan elämä varmasti alkaa voittamaan! 8)

sopuli

niin, meinasi ihan unohtua... Hyviä puolia sinkkuilussa on, että saa tehdä, mitä haluaa, saa viettää aikaa kavereitten kanssa vaikkapa aamuun tai tehdä , mitä hullut päähänpistot mieleen tuo (öhöm...), saa bongailla komeita miehiä, tutustua uusiin ihmisiin, flirttailla, voi tuhlata kaikki rahansa ilman, että kukaan valittaa jne jne! :)

figaro

Niin.. On siinä ihanuutensa ja haittansa ::) Kaikessa yksinkertaisuudessaan ehkä pääpointti yksin olemisessa on se, että on oman elämänsä herra/rouva/neiti/whateva ;) Ja näin saman katon alla olemista, kun miettii erityisesti niin eipähän tarvitsisi sietää kaikkia toisen osapuolen kommervinkkejä ja natkuttaa niistä kerta toisensa perään :lol:

Muttah.. En silti vaihtaisi elämääni siihen, että olisin sinkku, vaikka kaipaankin välillä sitä omaa kivaa rauhaa. (Ehkä joku kaunis päivä omistan korpimökin, jonne voin lähte hieman tuulettumaan :D )

dixie chick

kyllä.. kaikessa on puolensa.. kyl mä oon ihan tyytyväinen, ei tartte tosiaan selitellä kellekkään mitään, saa jutella baarissa kenen kanssa vaan, saa päättää ihan ite kaikesta! ..mikä on kyllä mulle äärimmäisen vaikeeta, mut sit soitetaanki kaikki kaverit läpi ja kysytään neuvoja :D..

Tiger

Juuh..olenhan minä hieman piristynyt.. Päätin, että en anna hänen pilata elämääni, että olen oman elämäni rouva (: Vaikeaa tämä edelleen on, niin hiton vaiketa. Tunteet eivät ole muuttuneet. Mutta hoen itselleni, että olen vahva, selviän tästä(se päivä kun vielä oikeasti uskoisin omiin sanoihini). Yksinäisyys on vieläkin ongelma..

Lizzie
Tiger
Juuh..olenhan minä hieman piristynyt.. Päätin, että en anna hänen pilata elämääni, että olen oman elämäni rouva (: Vaikeaa tämä edelleen on, niin hiton vaiketa. Tunteet eivät ole muuttuneet. Mutta hoen itselleni, että olen vahva, selviän tästä(se päivä kun vielä oikeasti uskoisin omiin sanoihini). Yksinäisyys on vieläkin ongelma..

Hyvä hyvä, ääni kellossa muuttunut jo paaaljon parempaan suuntaan! :)
Helpottaa pikkuhiljaa, paljon olet jo tullut eteenpäin!

Tiger

Ei tarvitse panostautua pukeutumiseen yms. muun kuin itsensä takia. Ei tarvitse miettiä muuta kuin itseään. Saa syödä suklaa levyn ihan yksin kokonaan. Ei tarvitse olla kiinnostunut mistään muiden takia :)

mariella

Löytyyhän niitä kun on jonkin aikaa sinkkuna elellyt:

-Mulle superhyper tärkeään liikuntaan jää rutkasti aikaa. Saa itsensä aamulla paremmin lenkille/salille kun ei ole ketään jonka viereen jäädä makoilemaan. Palkkiona kroppa on timmissä kunnossa.

- Aikaa jää opiskeluun ja muille harrastuksille. Voi jakaa päivän täysin itseään varten. Harrastaa ja lukea illat tenttiin, ei tarvii miettiä missä vaiheessa menee poikaystävälle ja siellä aika kului kuitenki ihan muussa kuin opiskelussa.

-Baariin saa mennä milloin haluaa ja kenen kanssa haluaa, ei ole tilivelvollinen kenellekään.

Siinäpä ne ensimmäisenä mieleen tulleet.

andra

ei tarvitse pelätä koko ajan että millon se pettää/jättää eikä tarvii ärsyyntyä sen toisen tekemisistä/sanomisista/sanomatta jättämisistä. on periaatteessa itse vastuussa omasta onnestaan tai tyytyväisyydestään eikä tarvitse ainakaan päiväänsä pilata miesten takia.
saa nukkua parisängyssä yksin ja lukea hömppäromaania koko yön. saa juoda aamukahvin rauhassa yksin ja lähteä kouluun tai kaupungille omassa tahdissaan ilman ketään hoputtamassa vieressä.
ei tarvitse katsoa tyhmiä poikienleffoja vaan juuri niitä romanttisia komedioita tai ranskalaisia taidefilkkoja joita äijät ei ikinä suostu kattomaan.
mitäs vielä... no, ainakaan ei tarvitse baarissa tai juhlissa tapella humalaisen miehensä kanssa vaan voi keskittyä hauskanpitoon.
siinä noin niinku mitä alkuksi mieleen juolahti.

epu

Voi välillä antaa ihon ja hiusten huilata tosta kauneudenhoidosta...siis voi olla vaan kotona räjähtäneenä, hiukset likasena ja ilman meikkiä, ei tarvi ajella sääri sun muita karvoja. Ja ei tarvi sumplia aikatauluja, että "koska nähtäis".

Betty~

-Saa kaikessa rauhassa tehdä töitä vaikka iltaan asti
-Saa käydä ulkona kavereiden kanssa kun huvittaa
-Saa viettää harrastuksissa niin paljon aikaa kun haluaa
-Saa syödä pakaste-ja valmisruokia eikä tarvitse todistella kokkaustaitoja kellekään
-Saa flirttailla miesten kanssa
-Saa omistautua uralle, harrastuksille, kavereille ja koiralle
-Saa olla omassa rauhassa eikä tarvitse soitella ja tekstailla koko aikaa
-Saa olla omassa kodissaan siivoton eikä kukaan katso pahasti

ABSOfuckingLUTELY

Siinä vaiheessa, kun kohtaat erittäin mielenkiintoisen uuden tuttavuuden ja muistat, että sinun ei tarvitse torjua häntä seurustelusi vuoksi, vaan voit jatkaa juttelua ties kuinka pitkään...Siinä vaiheessa nostaa sinkkuus takuulla hymyn huulille! :D
Itse erosin poikaystävästäni puolitoista vuotta sitten. Olemme kuitenkin palanneet yhteen "epävirallisesti" useampia kertoja. Nyt ero taitaa kuitenkin olla lopullinen. Minäkin siis vain mietin, mitä kaikkea ihanaa elämä voisi tuoda tullessaan...(yritän siis epätoivoisesti ajatella positiivisesti, vaikka haluaisi vaan käpertyä peiton alle...) Voimia Tiger!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat