Vessassa käynti / pyyhkiminen - Ihmiset ja ilmiöt

PinkPanther

Täällähän on juttu paisunut "lähes" OT:ksi :D Mut siis, palatakseni aiheeseen, eikös se kuitenkin ole ihan suositeltavaa että miehet pissillä käydessään pyyhkisivät tipat pois, ihan hygieniasyistä... niinkuin naisetkin tekevät... Ainakin itestä tuntuisi kamalalta jättää pissillä käynnin jälkeen pyyhkimättä, kun pelkäisin tulehduksia. En kyllä mies ole (yllätys sinänsä..) :wink: , mutta siltikin...

Sivut

Kommentit (93)

Aimée

Hehah, täälläkin käsittääkseni tuo mies ravistelemalla hoitaa tuon homman, tykkää ravistella sitä muutenkin aina pitkin kämppää et eiköhän ihan puhdasta ole :)

Jimmy KImmel
Aimée
Hehah, täälläkin käsittääkseni tuo mies ravistelemalla hoitaa tuon homman, tykkää ravistella sitä muutenkin aina pitkin kämppää et eiköhän ihan puhdasta ole :)
Kaikki on niin suhteellista... :? Vaikka meisseli virtsasta puhtaaksi tulisikin, niin onko se kämppä sitten niin puhdas/miellyttävä, jos ravistelu suoritetaan olohuoneessa? :lol:

Aimée

Niin siis en tarkottanut että niitä pissoja ympäriinsä ravisteltaisiin :D Heh, näyttäähän tuo kirjoitukseni vähän harhaanjohtavalta. Tuli vaan mieleen että ravistelee siis muuten vaan (ihan ilman pissatippoja ;) ), että tuli sitten kirjoitettua se siihen perään :lol:

Jimmy KImmel
Kepatäti
Kepa ilmottautuu! Ei meillä piereskellä :lol: :lol:
Jimmy on Jimmy (lue: pieree niin maan p*rkeleesti :oops: ) ja rouva Kimmelillä on se laktoosihässäkkä... Meillä haisee p*ska! :lol:

Sinsemilla
sopuli
Oliks sun mies mukana synnytyksessä? :)

Mietin vaan, et miten siel voi olla, jos ei kehtaa piereskellä toisen seurassa :wink: (juu, tiedän... Oon itse ehkä vähän liiankin luonnollinen tän asian suhteen :D)

oli joo... sen jälkeen kyl häviskin melkein kaikki estot... noh, en kyl tykkää muutenkaan piereskellä kenenkään kuullen... :oops: :roll:

sopuli

Oliks sun mies mukana synnytyksessä? :)

Mietin vaan, et miten siel voi olla, jos ei kehtaa piereskellä toisen seurassa :wink: (juu, tiedän... Oon itse ehkä vähän liiankin luonnollinen tän asian suhteen :D)

Lizzie
PinkPanther
Todellakin, raikasta alapäätä miekin asetan tarjolle.

Hah :lol: Muru lukas ton päivemmällä kun kävi pusuttelemassa kun istuin tässä, ja repsahti että "jaahas, pink pantherillahan näyttää olevan kaupankäynti menossa" :lol:

Sinsemilla
Kepatäti
Kepa ilmottautuu! Ei meillä piereskellä :lol: :lol: Ei ees ukkeli. Paitsi joskus se on vahingossa. Ei sillä, että mua häiritsis sen piereskelyt. Mun puolesta ihan vapaasti, ei mua kiinnosta :D Saiski alkaa piereskellä, ni sit mäki voisin. Emmä kyllä mitään vessapaperijuttuja oo säädelly.

Heh, ja sinse kans... ei täällä piereskellä... tai mies pireskeli joskus mut ei enää... ehkä sillä ei oo ikinä ilmaa mahassa... ;) No joo, typerää ehkä, mut en kyllä osaa ton asian suhteen olla luonnollinen...

Ja vessapaperia laitan pönttöön siks, ettei ne vedet lennä arkoihin paikkoihin (ja tietty äänen takia... :lol: ), kun se pökäle sinne molskahtaa... ällöttävää ajatella että se kakkanen vesi tulis sieltä...yh... :oops: :lol:

marimma

miehillä tuo pyyhkimisjuttu on minusta vaan ihan erilainen kun naisilla :roll:

joten siinäkin mielessä ymmärrän että suurinosa miehistä taitaa vaan ravistaa, en ainakaan ite vois kuvitella itteäni ravistamassa alapäätäni, meillä kun ei oo tuollasta lerpaketta mitä ukoilla :D

pikku-kata

Mä en tiiä pyyhkiikö se vai ei... Itsellä sama homma et en vois ikinä olla pyyhkimättä, enkä käy ikinä puskakusella jos ei oo paperia tai jotain mihin pyyhkiä! Itelläki tuo pimpsa nii herkkä et heti varmasti tulis joku tulehus...

Jimmy KImmel
Aimée
Niin siis en tarkottanut että niitä pissoja ympäriinsä ravisteltaisiin :D Heh, näyttäähän tuo kirjoitukseni vähän harhaanjohtavalta.
Tiesin kyllä mitä tarkoitit. :D Kunhan vaan piruilin piruilemisen ilosta! :wink:

Aimée
Tuli vaan mieleen että ravistelee siis muuten vaan (ihan ilman pissatippoja ;) )
Näin miehenä kyllä ymmärrän tuon pakottavan tarpeen meisselin veivaamiselle ja räpläämiselle. Oma meisselini ei saa olla juurikaan rauhassa... :wink:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat