Ehkäisylaastareista - Ehkäisy

niinamaria

Elikkäs, vaihdoin pillerit laastareihin tammikuussa, koska pillereistä aiheutuvat kiukkukohtaukset alkoivat paisua melko kohtuuttomiin mittoihin. Laastareita käyttäessäni nuo kiukkukohtaukset ovat kadonneet melkeinpä olemattomiin, ja olenkin ollut tosi tyytyväinen niihin.

Mutta täydellinen ehkäisymenetelmähän toki oli liian hyvää ollakseen totta ja nyt on ilmennyt tällainen ongelma: mulla on menkat jo kolmannella viikolla! Ei siis neljännellä eli taukoviikolla. Menkat on täysin normaalit, kestää sen 3-4 päivää niinkuin mulla on aina kestänyt, eikä ne ole normaalia kipeämmätkään, ne vain ovat viikkoa aikaisessa.

Nyt on siis toinen kuukausi peräkkäin että menkat tulevat näin. Aikaisemmin niiden kanssa ei ole ollut mitään ongelmia (paitsi silloin keho oli vähän sekaisin kun olin joulukuun pelkkien kortsujen varassa, mulla oli tavallaan kahdet menkat peräkkäin. Tuo ongelma katosi tosin samantein ja tammikuussa oli taas normaalit menkat).

Onko jollain ilmennyt yhtään vastaavaa ? Pitäisikö odotella vielä jokunen kuukausi ja katsoa muuttuuko tilanne ? Vai pitäisikö suoraan soitella lääkärille ?

Kommentit (1)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat