millon hormoonit palautuu ennalleen lopettamisesta? - Ehkäisy

olematon

Mä lopetin renkaan käytön keväällä ja aluks tuntu et lähti kierto samantien päivälleen oikein menemään mut nyt onki sit ollu vähän enemmänki heittoa, eli ei varmaan oo vielä ainakaan ihan täysin keho "Oma itsensä".

Kommentit (3)

punkero85

aattelin alottaa tän jos sais keskusteluu aikaseks tästäki aiheest eli kokemuksii ym kehiin :D Itte söin reilun vuoden pillereit ja lopetin kun elämä kävi tukalaks kaikin puolin ja nyt oon ollu vajaa puolen vuotta ilman pillereitä ja paino on alkanu tippuu suht hyvin. mulla nousi paino 20kg pillereitten alkuaikoin eikä millää lähteny ees parii kiloo ja nyt alkaa tuntuu et hormooni ym jutskat alkaa palautuu ennalleen?

marimma

Heittäkääs muut modet tää lukkoon jos keksitte mihin tää kuuluis, meinaan kyllä meillä on pillerien lopettaminen - menkkojen siirtyminen, sekä pillerien lopettaminen laihduttaa? jne. keskusteluja mut.. Jotenkin ei nyt natsaa marimman pää.

punkero85

aattelin nyt vaan noin niinkuin yleisesti enkä pelkästään yhest aiheest puhuttun aiheuttaahan pillerit muutakin kuin painon nousun tosin kaikilla ei tule mitään mut niille kenelle tulee emmä vaan siit painon putoomisest haluu vaan kaikki tai ei mitään. eikä kenenkää oo pakko kommentoida jos ei haluu :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat