Pillereiden kuljettelu/säilytys laukussa - Ehkäisy

ena

Minä pidän aina meikkilaukussa sivutaskussa niitä, niin tulee aina mukaan vaikka olis muuallaki yötä. Illalla kuitenki vasta nukkumaan mennessä pillerit syön.

Sivut

Kommentit (31)

Igu

Miten säilytätte e-pillerit esim. käsilaukussa?
Käytättekö jotain rasiaa tai pussia missä se liuska kulkee. Vai onko ihan vaan liuska sellasenaan laukussa.

Mietin tätä kun sain minipillerit joissa 28kpl tabuja liuskassa ja on leveämpi kun normaali 21kpl liuska.

Kylpyankka

Eiks siinä sit tullu mukana mitään pientä koteloa?

Ite en laukussa pillereitäni pidä, mutta uskoisin että jos laitat ne vaikka sivutaskuun, niin ei ne siellä kauheasti kärsi. Ja jos mietit asiaa ja haluat niitä jollain tavalla suojella, niin voithan vaikka itse askarrella jonkun pienen kotelon niille. :)

MinWooLuv

Mä kans pidän sitä liuskaa pakkauksen mukana tulevassa pahvikotelossa ja sitten sitä koteloa lompakossa. Silleen ne on aina mukana eikä vahingoitu ^^

enkelin

mulla tuli aina ennen sellainen pahvinen kotelo mukana, mutta kun vaihdoin halvempaan rinnakkaismerkkiin, niin sen mukana ei koteloa tule :( pitäisi varmaan värkätä jokin suojus noille, koska aina silloin tällöin tulee yökyläiltyä jossain muualla, ja aamulla tajuan, kun kännykkä muistuttaa, että pillerit on kämpillä. saa sit ravata kotiin tuli perseen alla.

Tölkki

miä pidän pillereitä aina laukussa kun laukku on mukana, joka paikassa vaikka en kotona olisi yötä.. ja sit tuo säilytys on laukussa semmosessa sivutaskussa omassa pahvikotelossaan (yasminellet)

Igu

Noissa Cerazette-pillereissä on semmoinen muovinen kääre. Seuraavassa levyssä pitääkin säästää se kääre. Terkkari kun vaan näytti miulle sen levyn ja neuvoi käyttöä niin heitti sitten kääreen pois kun repes niin pahasti. :D

-Maya-

Mercilonit on ainakin sillei yksittäispakattu samanlaiseen muoviin kun esim.suklaapatukat.. :D leikkaan vaan siitä pään auki, niin se on kotelossa.. :wink: mulla tuli alotuspakkauksessa kyllä sellanen ihan varsinainen kotelo, mutta se hajos..

olematon

mä en ole koskaan tullut ajatelleeksi, että tällanenki käytännön probleema voi olla niillä jotka pillereitä käyttää kun en oo itse koskaan käyttänyt :lol: varmaan pitäisin ihan sellaisenaan liuskaa mukana omassa osassaan laukkua... mulla on laukussa sellanen yks vetskarillinen "osio" missä pidän muutenkin kaikkea "hygieniaosaston" kamaa, eli siellä varmaan pitäisin jos tarvis.

Emmily_

Edellisissä pillereissä ei tullut mitään koteloa mukana. Pidin sitä liuskaa aina kalenterin vetoketjullisessa kolikko-osassa. Pysy kyllä tosi hyvänä siellä, ei mennyt yhtään miksikään! :)

Msuh

Pakkauksen mukana tullutta pahvikoteloa käytän minäkin. Menee nopeasti huonoksi, mutta saahan sen aina vaihdettua kun ostaa uuden satsin. Joillain olen nähnyt sellaisen metallisen, kannellisen rasian. Ihan sellainen lättänä, lieneekö tarkoitettukin lääkeliuskojen säilyttämiseen?

small86

Syön Yasmin-merkkisiä pillereitä ja löytyy tuo mainittu metallinen kotelo. Lähetin joskus sähköpostia Yasminelle ja kyselin mistä sellaisen voi saada. Ilmaiseksi lähettivät postissa. Kaveri oli saanut omansa gynekologilta ensimmäisten pillerien yhteydessä. Samanlaista koteloan muiltakin merkeiltä, kuin Yasmin, en nyt vaan muista millä:)

Brita

Täällä kulkee mukana ihan vaan lompakon kolikkotaskussa, ja pysyy ain ahyvässä kunnossa liuska :D Ja lompako ku kuitenki kulkee aina mukana niin on sitten lähettyvillä, vaikka kotiin saakka ei yöksi päätyisikään :wink:

Jennana

Mä säilytän myös lompakossa pillereitä, siellä ne pysyvät ehjänä ja kulkevat varmasti mukana.
Ennen pidin laukun pikkutaskussa, mutta siirryin lompakkoon ihan siitä syystä että aina ei muistanut ottaa niitä sieltä taskusta pois kun vaihtoi laukkua.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat