e-pillerit ja kuukautiset kesken laatan - Ehkäisy

Nina Karlsson

Olen syönyt yasmin pillereitä 6kk:n ajan ja kuukautiset ovat tulleet säännöllisesti taukoviikolla, mutta nyt n. viikkoa ennen taukoviikkoa kuukautiset alkoi, ja syön siis pillereitä tällä hetkellä. Ihmettelen, mistä tämä voi johtua kun luulin viimeinkin löytäneeni itselleni sopivan merkin. Kannattaisiko soittaa ehkäsyneuvolaan ja varata aika vai katsoa muutaman laatan verran johko ne kuukautiset tulisivat enskerralla taukoviikolla eikä kesken laatan?

Kommentit (3)

Tsein

Katsoa muutaman laatan verran. Ei voi vielä tietää onko tuo pillereiden sopimattomuutta, vai hetkellinen häiriö.

Jos on tuota sopimattomuutta, niin kehossasi on tapahtunut jokin pieni muutos, jonka jälkeen pillerit eivät enää pidä kiertoa 28 päivän mittaisena. Sellaista sattuu joskus. Itselle kaksien eri pillereiden kanssa.

zanzibar

kannattaa aina se 3 laattaa katsoa ja ihmetellä, sehän se on se kokeilu satsiki... itse olen meinaan ymmärtänyt että alkuun välitiputtelu on "normaalia" jos ei seuraavan laatan aikana lopu niin vaihtoo merkki..

Nina Karlsson

Niin siis tällä hetkellä minulla on menossa jo 7 laatta, että ei nyt ihan ensimmäiset kokeilut ole menossa tuon merkin kanssa. Mutta kiitos neuvoista. Täytyy syödä vielä pari laattaa ja katsoa miten käy.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat