TIA-kohtaukset & ehkäisy - Ehkäisy

Tops

Varmaan turha aihe, mutta yritetään silti. En tiiä pistinkö tämän edes oikeeseen palstaan...
Onkos täällä foorumissa yhtään nuorta naista, joka olisi kokenut tai kokee edelleen näitä TIA-kohtauksia? Eli häiriö aivoverenkierrossa...

Kertokaa oma tarianne jos on, ja kertokaa samalla mitä ehkäisyä käytettä. Nimittäin e-pillerithän(ja käsittääkseni kaikki hormooniehkäisy) on kiellettyä tämmöisistä kärsiviltä henkilöiltä, niin kuin minä(?).
Tai noh vielä ei ole täysin varmaa onko kokemani "ihme kohtaukset" näitä TIA-kohtauksia, mutta uskon kyllä 99% että on. Olen menossa lääkäriin asian suhteen, mutta haluaisin kuulla kokemuksia miten kullekin on käynyt.

Uskon kyllä et ei täällä kukaan ole/ole ollut samassa tilanteessa kuin minä... Ei mahda olla kovinkaan monen nuoren ongelman tämä, vaan enemmän vanhempien ihmisten. Mutta kaikki on mahdollista joten yritetään :)

Kommentit (6)

Kivessä

Mitä tällasen TIA-kohtauksen aikana siis tapahtuu...?

aloin ihan miettimään, et onko itellä ollu mitään mihinkään aivoveren kierron häiriöön viittaavaa..

cunisex

En tiedä onko tästä hyötyä, mutta tänään juuri lueskelin Yasmin -pillereitteni pakkausselostetta ja siinä sanottiin erikseen että jos on TIA -kohtauksia tai muuta aivoverenkierron häiriöön viittaavaa niin pillereitä ei tulisi käyttää. En tiedä onko tämä vain Yasmineilla vai kaikilla pillerimerkeillä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat