Cilest-pillerit : Kokemuksia? - Ehkäisy

Taistelukääpiö

Oon syönyt Cilestejä joku 7v eikä ikinä ollut ongelmia. Paitsi nyt, yhtäkkiä paino on noussu 6kg, iho on todella rasvaista, menkat alkaa valtavailla kivuilla jotka kestää about viikon ja mul on säännölliset päänsäryt. Gyne sanoi et se ei ymmärrä miks mun entinen gyne (siel saksas) anto mulle niitä kun niis on niin paljon hormoneja. Miks kaikki sivuoireet ilmestyi vasta nyt, se ei osannu sanoa mut suositteli vaihtaa Yasmineihin. Onks kellään kokemuksia Cilestien kaa?

Kommentit (2)

pisara

Mä oon nyt käyttänyt Cilest -pillereitä n. 2 vuoden ajan ja voin sanoa, että mulla ei kyllä ole ollut minkäänlaisia ongelmia niitten kanssa. Cilestiä ennen käytin Yasmin-pillereitä ja niistä mulle tuli (ex-poikakaverin mukaan >_<) kauheita mielialan muutoksia yms. Kauhean väsynyt olin aina myös. Cilestin kanssa väsymys on (valitettavasti) pysynyt samana, mutta mistäs sen tietää, että onko syynä oikeasti noi pillerit vai mikä :-s Mutta kuiteskin.. käytön alkuaikana mulla ei ollut enää oikeastaan minkäänlaisia pahoja mielinalan vaihdoksia, mutta nyt tuntuu, että se on vaihtunut.. olen huomannut tulevani paljon ärtyneeksi ja jopa agressiiviseksi helposti, mitä en normaalisti ole. En osaa selittää muutosta muuten kuin, että tää taitaa johtua noista pillereistä. Musta tuntuu, että olen menossa hulluksi, vaikka todellisuudessa, ilman mitään pillereitä ym. olen aika huoleton ja rento tyyppi. Poikakaveri-parka ihmettelee aina, että mistä ihmeestä nää raivokohtaukset yhtäkiä ovat alkaneet tulemaan ja vielä niin pikkuriikkisistä asioista.. oijoi. :oops:
En viitsisi pillereitä vaihtaa, mut ei sitä oikein jaksa itkunpartaallakaan melkein koko ajan olla!

Että tossa vähän mun kokemuksista.
En osaa valitettavasti auttaa sua tossa sun kysymyksessä.. mutta se on kyl todella outoa, että sivuoireet ilmestyivät vasta 7v. käytön jälkeen! :shock:

titus88

söin cilestejä semmosen 2-3 vuotta... alussa en huomannut mittää haitta/sivu vaikutuksia.. mut si lopeti ne kun tuntui että mielialaan vaikuttas.. välillä raivosin, välillä itkin.. si käytin puolisen vuotta rengasta, enkä osaa kyl sanoa vaikuttiko mielialaan minkään vertaa.. taisi olla vaan murrosiän juttuja viel.... tai si omaa luonnetta vaan..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat