Mercilon- pillerit - Ehkäisy

jenson

Minulla myös vaihtuu noin kuukauden päästä Yasmineista Merciloneihin Yasminien kovan hinnan takia. Terveydenhoitaja suositteli, koska Yasminit ovat sopineet minulle täydellisesti ja Mercilonit ovat suunnilleen samaa luokkaa, mutta matalahormonisemmat. Nyt vaan toivotaan parasta, että Merciloneista ei tulisi mitään sivuvaikutuksia ja että ne sopisivat yhtä hyvin kuin edelliset.

Sivut

Kommentit (133)

Nipsu84

Käytin helmi-maaliskuussa 2004 yhden laatan, mulla ne lisäsivät vuodon määrää ja kestoa, joten kun silloinen poikakaveri oli juuri mennyt inttiinkin, niin en jaksanut sitten jatkaa pillereitä, kun oli niin vähän käyttöäkin siihen aikaan.

Rahel

Mä käytin Merciloneja kymmenen vuotta. Olin siinä luulossa, että ne sopivat mulle hyvin, enkä huomannut sivuoireita. Vasta kun lopetin ne, huomasin millainen vaikutus niillä oli mun mielialaani. Oli kuin olisin ollut emotionaalisessa koomassa vuosikausia. :shock: Pillereitten lopettamisen jälkeen heräsin taas eloon.

Tigre

Mä oon toisen liuskan loppusuoralla. Aluksi tuntui ihan hyvältä, mutta nyt mua on jo viikon ajan huimannut ja muutenkin ollut oksettava olo. En uskalla ottaa enää ainuttakaan pilleriä, olo on tälläkin hetkellä lähinnä sellainen niin kuin olisin lievässä humalatilassa, eikä tällaista kyllä ollut ennen Mercilonin aloittamista.

Essie
Amorous
Mullakin kyseiset pillerit ollu nyt 4 kuukautta ainankii. Oon huomannu että paino tahoo nousta helpommin. On tosiaan tehtävä töitä ettei liho. Mutta oon kyllä ihan tyytyväinen siihe. :D Tuleepaha hankittua ittellee hyvä kunto. :p Jonkin sortin haluttomuutta on myös ilmenny. Tosin sitäki vastaan oon opetellu taistelee. Joskus sitten taas haluttaa ihan kauheesti ja se jatkuu nii pitkää kunnes saa. :roll: Myöskin oon tullu herkemmäksi. Oon kyllä siihenki tyytyväinen. Tuntuu että ennen olin jotenki kylmä ja sulkeutunu ku en tunteita sillo niinkää näyttäny. Menkkoihin ei oo tullu mitään muutosta. :roll: Yhtä runsaat ku ennenki, mutta oon silti ihan tyytyväinen näihin pillereihin.

Mulla oli semmosta "herkistelyongelmia" yasmineiden kanssa ja ne rupes ottaa aivoon, kun muutenki ollu aina semmonen tunteellinen ihminen, nii niitä syödessä meni vähän överiks. mut katotaan mitä nää nyt aiheuttaa, en kyllä aijo jatkaa jos jotain ilmenee, mutta niinkun tiedämme se on niin yksilöllistä. toisella jotkut pillerit aiheuttavat sitä sun tätä toisilla taas ei. hirmu yksilöllistä! :)

Amorous

Mullakin kyseiset pillerit ollu nyt 4 kuukautta ainankii. Oon huomannu että paino tahoo nousta helpommin. On tosiaan tehtävä töitä ettei liho. Mutta oon kyllä ihan tyytyväinen siihe. :D Tuleepaha hankittua ittellee hyvä kunto. :p Jonkin sortin haluttomuutta on myös ilmenny. Tosin sitäki vastaan oon opetellu taistelee. Joskus sitten taas haluttaa ihan kauheesti ja se jatkuu nii pitkää kunnes saa. :roll: Myöskin oon tullu herkemmäksi. Oon kyllä siihenki tyytyväinen. Tuntuu että ennen olin jotenki kylmä ja sulkeutunu ku en tunteita sillo niinkää näyttäny. Menkkoihin ei oo tullu mitään muutosta. :roll: Yhtä runsaat ku ennenki, mutta oon silti ihan tyytyväinen näihin pillereihin.

Essie

Kokemuksia voisi keräillä tänne kyseisistä pillereistä. kuinka moni käyttää? kuinka moni on lopettanut ja miksi? jne.. itse aloitin juuri (vaihdoin yasmineista-->Merciloneihin) ainakin näin alustavasti voin sanoa että paketin väri on ainakin mieluisa. hahah :lol: saa nyt nähdä minkälaisia nämä pilskut on :wink:

Chocolat
Rahel
Mä käytin Merciloneja kymmenen vuotta. Olin siinä luulossa, että ne sopivat mulle hyvin, enkä huomannut sivuoireita. Vasta kun lopetin ne, huomasin millainen vaikutus niillä oli mun mielialaani. Oli kuin olisin ollut emotionaalisessa koomassa vuosikausia. :shock: Pillereitten lopettamisen jälkeen heräsin taas eloon.

Mistäköhän tämän tajuaisi onko oikeasti oireita vaikka luulee että ei ole? Tyhmä kysymys :D En halua nyt lopettaa näitä mutta tuntuu kuitenkin että vaikuttavat mielialaan suurestikin.

Chocolat

Minä oon nyt syönyt näitä puoli vuotta, ihan hyviä, mutta tuntuu että olen tullut näiden myötä paljon herkemmäksi, suutun siis helpommin (näin ainakin tuntuu että pillereillä olisi tähän osaa..).

En tiedä sitten tästä turvotuksesta, mutta vaikka kuntosalilla olen käynyt ei se kiinteytys tapahdu missään määrin :D Että joko liikun muka sitten liian vähän tai nämä turvottavat sen verran. En tiedä, sen näkisi sitten jos lopettaisi näiden syömisen mutta en halua vaihtaa enää mihinkään kumiin. Joten näillä mennään :)

Essie

joo mulla kanssa sama, en haluais lopettaa mutta tuntuu jotenki että nää vaikuttais mielialaan.. ääh, miksi pillereiden käyttö on näin pirun vaikeaaa?? :D

Puutarhis
Rahel

Minä käytin Merciloneja 9 vuotta. Luulin aina, että pillerit sopivat minulle. Viimeisen parin vuoden käytön aikana, mulla alkoi jäämään tyhjennysvuodot väliin, joten koska en pillereitä tarvinut, niin päätin lopettaa niiden syönnin. Lopettamiseni jälkeen kuitenkin tuntui siltä, että harmaa verho olisi vedetty pois silmiltä. Minä olen iloisempi ja pirteämpi, mutta vastakkaisena ilmiönä PMS-oireet tulevat ilman pillereitä voimakkaampina (itku, ihmiskammo ja alakuloisuus viikon päivät ennen menkkoja).

Muoks. Viimeksi Merciloneja ostaessani 6 liuskan paketti maksoi 56 euroa (aikaa pari vuotta).

-Maya-

mä oon käyttäny merciloneja jo yli vuoden ja ne on ekat pillerit mitä oon käyttäny..enkä oikeestaan oo huomannu mitään "sivuoireita", pieniä masennushetkiä, mutta niitä nyt voi tulla ilman pillereitäkin..ja oon lihonu mut en voi syyttää siitä pillereitä kun lihoin jo ennen niiden alottamista.. :lol:

Tsein

Käytin Merciloneja vuoden verran. Sitten kyllästyin jatkuviin päänsärkyihin ja kun ilmaantui vielä enempivähempi jatkuvaa tiputteluvuotoa, niin se oli sitten siinä. Ei sopinut minulle.

Yummy

Mä käytin aika pitkään (ehkä puoltoista vuotta) Merciloneja. Sitten lopetin käytön ja nyt oon taas jatkanu (käyttäny yhen liuskan).
En oikeen tiedä, mikä on pillereiden syytä ja mikä muusta johtuvaa. Mistä te muut tiedätte?
Mutta joo, lihomista oli ainakin silloin aikaisemmin. Myös haluttomuutta. Nämä kyllä yhdistän helposti sen aikaiseen poikaystävään (hänen kanssaan herkuttelu lisääntyi huomattavasti ja loppuaikana tunsin, etten halua miehen edes koskevan minuun..).
Toivottavasti ei kauheesti nyt nää pillerit mitään sivuoireita tuo mukanaan. Sen oon huomannu, että kosteus alapäässä on vaikeempi saavuttaa nyt. Mutta kuten totesin, en tosiaan osaa sanoa, mikä on pillereiden sivuoire ja mikä jotain ihan muuta.

Nymphetamine

Itsellä on eka liuska merciloneja menossa,viis tabua jäljellä,enkä ole oikeastaan ihmeellisempiä sivuoireita havainnut, alavatsa kipua on ollut muutaman kerran mutta se varmaan saattaa johtua ihan vain siitäkin että kropalla kestää aikansa tottua näihin.(?)
Neuvolassa kyllä sanoivat ettei se lihominen pillereistä johdu jos muutama kilo tuleekin lisää. ja sanoivat että "tee mitä tahansa muuta,mutta älä vaan lopeta pillereiden käyttöä, vaikka poikaystävän kanssa tulisi ryppyjä rakkauteen, koska sitten jos päätät muutaman kuukauden pääsetä alottaa ne taas niin sulla on koko keho niin sekasin hormoneista että huh huh."
En oo ainakaan mitään muutosta huomannu mielentilassa. oikeestaan musta jopa tuntuu etten huuda ja kiukuttele enää niin helposti kuin ennen. :roll:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat