haamuviiva - Ehkäisy

antagonismi

Nonnih.
Testi on nyt sitten tehty, ja tikkuhan näytti negatiivista, kuten arvelinki :) Ainoo vaan et siinä oli edelleenki haamuviiva. Onks mulla silmis vikaa, vai miksei tuo testi voi vaan näyttää jompaakumpaa? :D Taidan varata ajan lääkäriin tai jtn, ku ei noista ota selvää.

Nyt ei oikein osaa sanoa muuta.. :P Pitänee informoida ukkopahasta :D

Sivut

Kommentit (66)

antagonismi
tiikeli
antagonismi
Nonnih.
Testi on nyt sitten tehty, ja tikkuhan näytti negatiivista, kuten arvelinki :) Ainoo vaan et siinä oli edelleenki haamuviiva. Onks mulla silmis vikaa, vai miksei tuo testi voi vaan näyttää jompaakumpaa? :D Taidan varata ajan lääkäriin tai jtn, ku ei noista ota selvää.

Käy siinä labratestissä, niin saat varmuuden. 8) Tietääkö muuten kukaan tarviiko siihen lähetteen, vai voiko vaan mennä arvauskeskukseen ja ilmoittaa että testi, kiitos? Sillon kun mä kävin, niin menin lääkärin kautta.

Tohon ois hyvä tietää vastaus että tiedän mihin soittaa :P

cosmo85

tein aamulla kotitestin. kaksi viivaa, mutta toinen oli todella vaalea !eikä mitgenkään vaaleanpunainen vaan sen ympärillä vaaleanpunaista mutta viiva valkoinen, leveämpi kuin se kontrollin viiva. mitä tästä nyt vois päätellä?kertokaa kokemuksia haamuviivoista !! olen aivan innoissani,oisipa tämä totta!!!!!!
kiitän!

tiikeli
antagonismi
Nonnih.

Käy siinä labratestissä, niin saat varmuuden. 8) Tietääkö muuten kukaan tarviiko siihen lähetteen, vai voiko vaan mennä arvauskeskukseen ja ilmoittaa että testi, kiitos? Sillon kun mä kävin, niin menin lääkärin kautta.

mtc_crazy

mulla taisi olla just tollainen haamuviiva kun testin tein vuosi sitten. En olisi ollut kylläkään valmis lasta pitämään joten abortti olisi ollut vaihtoehto, mutta kun varmistustestejä terveysasemalta kyselin niin sanoivat että täytyy odottaa puolitoista kuukautta ennen varmistustestin tekemistä!! sitten odottelin sen ajan ja kuukautiset tulivat aivan normaalisti. Tästä on siis vuosi enkä siis tullut raskaaksi vaikka melko selvästi siinä olikin ne kaksi punaista viivaa...:)

bambii

itselläni ensimmäistä testiä tekiessä tuli haamuviiva, seuraavalla viikolla tein kaksi apteekin testiä ja positiivistahan se näytti :)
ja nyt rv 18+2

tiikeli

Jaa-a... Jos haluat heti olla varma, niin käypä pyytämässä lääkäriltä lähete verikokeeseen jossa mitataan se raskaushormonin pitoisuus. Se on niin paljon tarkempi kuin puikot. Mä ainakin tekisin niin (tai siis kerran oon jo tehnytkin, negatiivista näytti silloin, onneksi). :D

Testi voi kai näyttää positiivista joidenkin muiden hormoniheittelyidenkin takia (joku tästä täällä on maininnut jossain threadissa...).

antagonismi

Mä tein kans raskaustestin n.1,5 kk sitten ja siinä näkyi myös moinen haamuviiva.. Itseasias se viiva ei ollut iha niinku ketjun aloittajalla, vaan se oli sellanen just ja jsut nähtävä vaaleahkonpunainen viiva.. :?
Mut nyt kyllä alkoi menkat, että ei tainnut sit olla positiivinen testi :?

Anee

Antagonismi: Ei ne menkat kaikkea kerro. Kummitädilläni menkat tulivat viidennelle kuukaudelle saakka, sen jälkeen sai tietää olevansa raskaana. :D ((En kyllä todellakaan tiedä, miten tuo on mahdollista, mutta näemmä on.))

Neppis_

ja eikös se kuitenkin ole niin että jos se toinen viiva näkyy (edes haamuna) se tarkoittaa että on raskaana kun, verestähän(?mistä lie) löytyy hormoonia jota erittyy ainoastaan raskauden aikana(/alussa) ?? ..tai no niis pakettejen ohjeissa ainakin jotain lukee.. ja siit päätellen sit. Voiko keho muka tuottaa oikeaa hormoonia vaikka olisi valeraskaus ??

Mimia

Onhan tässä kai vielä sellainen mahdollisuus, että haamun testattaessa hormonia on vielä ollut vähän ja "menkkojen" alkaessa saakin aikaisen keskenmenon. Suuri osa raskauksista kuitenkin päättyy keskenmenoon ja usein nainen ei edes tiedä olevansa raskaana.

antagonismi

Niinhän se on, ton mä oon joskus kuullutkin^^

No, en tiedä :? Maha ei ole kyl kasvanut, kovempi se on ku aiemmin mut mä elättelen toivoa vatsalihaksista :lol:

Lizzie1

No kannattaisko Antagonismi tehdä uus testi :shock:

On sanottu, että haamuviivat ei valehtele, jos siihen tulee haamuviiva niin hormonia verestä löytyy. Toisin päin taas testit voi valehdella, eli hormonia ei ole vielä tarpeeksi tekemään edes haamuviivaa, jolloin luullaan että ei olla raskaana vaikka siellä pieni sydän jo kohta sykkiskin. :)

antagonismi
Lizzie1
No kannattaisko Antagonismi tehdä uus testi :shock:

On sanottu, että haamuviivat ei valehtele, jos siihen tulee haamuviiva niin hormonia verestä löytyy. Toisin päin taas testit voi valehdella, eli hormonia ei ole vielä tarpeeksi tekemään edes haamuviivaa, jolloin luullaan että ei olla raskaana vaikka siellä pieni sydän jo kohta sykkiskin. :)

Okei, nyt alkoi pelottamaan.. :shock:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat