missä kohti toinen viiva raskaustestissä? - Ehkäisy

kolmiolääke

tein siis rfsun:n raskaustestin ja siinä näkyy ensinnäkin selkeästi ensimmäinen, ylempi, viiva, mutta siinä näkyy myös haalea viiva, joka sijaitsee kyllä ehkä oudolla alueella.. ?

kun siinä tikussa on sellainen kohouma, jossa on esim. max-viiva, ja joka loppuu ylöspäin mentäessä ennen kuin tulee se ensimmäinen viiva, niin sen päällä justiinsa lähellä sitä "rajaa" on viiva :shock:

oli ehkä epäselvästi selitetty, mutta jos joku voisi kertoa mihin sen toisen viivan pitäisi tulla.. ? huolestuttaa.. ja en tiedä mitä tuo viiva merkitsee

Sivut

Kommentit (17)

tiikeli

Mä teen mieluummin aina sen toisen merkkisen testin... Olisko Predictor-niminen tms? Se on se persikanvärinen paketti. Siinä kun tulee selkeä ympyrä eri koloon kun missä se "tarkistusympyrä" on (eli tarkistusympyrä on se mikä kertoo vaan sen että testi toimii).

Tosin ekaks ne kaikki kohdat värjäytyy, ja sitten se toinen haalenee näkymättömiin jos ei oo raskaana. :) En tiedä kuin muissa testeissä... Mun mielestä toi vaan on kivampi testi, tosin saattaa olla hiukka kalliimpi, apteekista oon ostanut niitä.

olematon

Mulla oli joskus sellanen persikanvärinen paketti.. oli vähän hintava, mut sitä ei pystyny tulkitsemaan väärin sitten niin mitenkään.... (:muuten olisin skeptikkona ja mitäjossittenkin- ihmisenä tullu hulluks tollasten epäselvien testitikkujen kanssa... :roll:

Pindix

kauheeta kun säikäytitte!!
Kävin rfsun sivuil katsomas testin tuloksia ja iski pieni paniikki et oliks siin haalea viiva alhaal vai ei..
eiku kauppaa äkkiä ostaas uus ja tekemään.
No ei tullu kun yks vahva yläviiva. huoh!

Taistelukääpiö
SunLion
en tajua miks käytätte testiä jonka tiedätte olevan huono..

Samaa mieltä. Jos se rahoista on kiinni, niin kannattais miettiä kumpi on kalliimpi... Hyvä raskaustesti joka maksaa ehkä paljon tai sit lapsi jota pitää elättää 18v... ainakin. :roll:

Töröhuuli

juu, tuota rfsu:ta olen käyttänyt (halpa!), hinnan kyllä näkee laadussa... täysi susi, jos ylipäätään edes on ehjä pakettia aukastaessa. Itselläkin nuo viivat ja "viivat" olivat aluksi hakusessa, jos edes sattui tulemaan edes kontrolliviivaa! prkl

Bellatrix

Mullakin tuli jotenkin sillein, kun ekan testin tein ja siinä max-viiva-jutussa on sellainen tarra, ja kun sitä nostin niin siellä alla oli vaaleanpunaista.

Tosi vaikeaa selittää, mutta siis kuuluuko sitä nostaa sitä tarraläppää ja kurkata sieltä alta, vai pitäisikö viivan tulla sen yläpuolelle?

(Tein myös sen toisen, eikä nyt kummassakaan oikein näy, paitsi todella haaleana siellä läpän alapuolella)

marimma
Bellatrix
Mullakin tuli jotenkin sillein, kun ekan testin tein ja siinä max-viiva-jutussa on sellainen tarra, ja kun sitä nostin niin siellä alla oli vaaleanpunaista.

Tosi vaikeaa selittää, mutta siis kuuluuko sitä nostaa sitä tarraläppää ja kurkata sieltä alta, vai pitäisikö viivan tulla sen yläpuolelle?

(Tein myös sen toisen, eikä nyt kummassakaan oikein näy, paitsi todella haaleana siellä läpän alapuolella)

Eiks se max oo sitä pissiä varten että sitä saa maximissaan sinne asti lurittaa?
Hitsit oisko sulla kuvaa siitä testistä (uudesta testistä esim) jossain että hahmottais sen mallin paremmin? :)

Bellatrix

Laitoin tuon ruskean viivan siihen kohtaan, jossa se tarrakohta loppuu. Siis tuolla allako sen viivan kuuluu olla? Ja edellisessä viestissäni "yläpuolelle" ei tarkoita että se tulisi siihen tarraläppään, vaan sen toiselle puolelle missä se kontrolliviivakin on.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat