Kuukautisten kesto. - Ehkäisy

Cadillac
*Sandy*
Ennen pillereitä menkat kesti noin viis päivää. Kun hommasin Mireille pillerit, menkat kesti aluks kolme päivää ja sitten ne väheni ihan olemattomiin, jäi välistäkin joskus.

Mä oisin tuossa tilanteessa varmaan ihan paniikissa, että pettikö pillerit!! :shock:

Mulla öljynvaihtoviikot kestää 5-6 päivää. Puoli pakettia ibuprofeenia menee aina, joka sekään ei tosin auta alussa. Pillereitä on suositeltu, mutta en kauheen mielellään niitä hankkis, kun joutuu sitten käymään gynellä/papassa ym ällöä. Ja kaiken lisäks asun kotona vielä.. Ehkä sitten on pikkupakko, kun muutetaan äijäkkeen kanssa yhteen.. :D

Sivut

Kommentit (42)

Pusuapina

Mulle on käynyt jotenkin omituisesti näin että ilman pillereitä kuukautiset oli 5-6 päivää, pillereitten aloittamisen jälkeen useimmiten 7, joskus 8.

Miss H

N. 5 päivää, pillerit ei oo vaikuttanu kestoon mitenkään. Eikä kyllä poistanu mahakipujakaan, pari ekaa päivää särkylääkkeiden voimin, loppuajasta ei tunnu mitään. Ehkä ennemminkin pahentanu kipuja noi pillerit..

tiikeli

Mulla ilman ehkäisyrengasta/pillereitä oli n.7pv menkat! Ja kamalat olikin. Ehkäisyrenkaan kanssa ne väheni johonkin 3 päivään. Nyt ootan miten nää minipillerit vaikuttaa menkkoihin...

Lisa

pillereillä 4päivää.. joskus harvoin venyvät sinne 5.päivään.. pillereitten myötä kivut ovat lähes kokonaan kaikonneet ja vuodon määrä muuttunut siedettäväksi :D

MiuMiu*

Sellanen 4-5 päivää ilman pillereitä, mulla nuo pillerit ei vaikuttanut kestoon noin yleensä, mutta joskus muistelen, että pilleriaikana mullakin olis joskus kestänyt vaan 3 päivää, eiköhän se ihan normaalia siis ole :)

pilkku

mulla kestää 7 joskus 8 päivää ja oon kyllä aika kipee sen ekan päivän, en pysty kunnollaa liikkuu ja kipulääkkeillä kestän sen päivän koulussa/töissä. Pillereitä en tosiaa syö, mulle ei niitä suostuta määrämään koska mulla on verenpaine jo muutenki turhan korkee,en siis tiiä että auttaisko ne näihin ongelmii.

jenson

Minulla saattaa kestää 5 tai 6 päivää. Toivottavasti pillereiden käyttöönotto lyhentäisi kuukautisia tai edes veisi nuo kivut mennessään. :roll: Nimittäin yleensä ensimmäisenä vuotopäivänä kivut ovat niin voimakkaita, että koulusta täytyy lähteä kotiin ja saattaa mennä oksentamiseen asti.

Minkäslaisia kipuja teillä muilla cosmolaisilla on esiintynyt? Lievemmät vai voimakkaammat?

marimma
Laura20
Kuinka monta päivää sinulla yleensä kestää kuukautiset?

5-8 päivää. Riippuu minkä katsoo niiden viralliseksi päättymispäiväksi :) ja nämä siis ihan ilman mitää hormonaalisia pillereitä tms.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat