Kondomi kuivuu - Ehkäisy

Barriss

mulla ei oo nyt viimeaikoina ollut kuivuuden kanssa enää ongelmia, kun selitin kullalle tarkasti millaisista esileikeistä pidän... nyt se tietää kuinka minut saa kosteeksi :)

menkkojen aikaan rakastelu kuulosti ennen tosi ällöltä, mut kun kulta kerran puuskahti "tietyn ajan kuukaudesta" tekosyyksi, mä suostuin kokeilemaan. ja loppujen lopuksihan se olikin entistä parempaa, sillä silloin liukkautta riitti :roll: eikä paikat edes menny sotkuun :)

mut kiitos hyvistä vinkeistä! pitäis nimittäin silti ostaa varalle jotain liukuvoidetta... :wink:

Sivut

Kommentit (26)

Dunny

Nyt on tullut ongelmaksi, että meillä käytössä olevt Magicit kuivuu melkeen heti. Ja alkaa sattumaan, kun ei ole tarpeeksi "luistoa". Osaisko joku suositella jotain parempaa merkkiä, tai sitten hyvää liukkaria, jota voi kumin kanssa käyttää?

marimma
Dunny
Nyt on tullut ongelmaksi, että meillä käytössä olevt Magicit kuivuu melkeen heti. Ja alkaa sattumaan, kun ei ole tarpeeksi "luistoa". Osaisko joku suositella jotain parempaa merkkiä, tai sitten hyvää liukkaria, jota voi kumin kanssa käyttää?

Mikä tahansa vesipohjainen on hyvä kondomin kanssa :)
Kyllä ne kondomit nopeasti kuivuu, mutta suositeltava seksin "harrastus" aika niiden kanssa on puolituntia jollon olisi muistaakseni hyvä vaihtaa jo uuteen. Mistähän tämänkin luin joskus :-k

marimma
Dunny
Meillä ne kuivuu siis alle minuutissa, tai sitten minä kuivun heti niiden kanssa. :?

:? No sillon varmaan olis hyvä ainakin kokeilla jonkun vesipohjaisen liukuvoiteen kanssa että parantaako se asiaa ollenkaan.

Dunny

Kieltämättä olen lähiaikoina kostunut jotenkin vähemmän.. Voisi kai sitten kokeilla jotain liukuvoidetta. En ole koskaan ennen moista käyttänyt.. Paljonko sitä kuuluu laittaa? :D

marimma
Dunny
Kieltämättä olen lähiaikoina kostunut jotenkin vähemmän.. Voisi kai sitten kokeilla jotain liukuvoidetta. En ole koskaan ennen moista käyttänyt.. Paljonko sitä kuuluu laittaa? :D

Varmaan riippuu täysin liukuvoide merkistä, mutta yleensä tippa tai parikin jo riittää :) mutta ei siitä haittaakaan ole jos sitä enemmänkin sujauttaa :)

Wiivu

Meilläkin on välillä tuota ongelmaa. Ollaan myös käytetty vesipohjaista liukkaria. Ellei alan kauppaan uskaltaudu niin ihan apteekistakin saa liukuvoidetta ja ruokakaupoistakin monista. Ei sitä ihan kamalasti tarvitse laittaa.

Dunny

okei, pitää katella eka jostain tavallisesta kaupasta, vähemmän nolottais :D toisaalta huvittas kokeilla jotain jännän tuoksusta tms, jolloin joudun kuitenkin kävästä alan kaupassa :S :D

Pee

Sin City on ainakin omasta mielestäni paikka johon kyllä uskaltaa mennä. Siellä on aina paljon eri ikäistä porukkaa ikäarviolta 17 vuodesta ylöspäin. Sinne vaan rohkeesti! :D Viimeksikin tiskin takana seisoi vähän yli parikymppinen kundi, joten kuvitelmat pimeistä loukoista kiimaisine kaljamaha äijineen voi unohtaa.. :lol:

Kepatäti

En kyllä suosittele jokapäiväiseen käyttöön hajuliukkaria, tai itse en ainakaan voisi käyttää jokapäiväisesti. Ennemmin vaan sellasen ihan tavallisen tuubin kävisin minä sinuna hakemaan.

Dunny

Ei me tuota jokapäivä käytettäiskään, vaan nyt ainakin alussa joskus kokeilumielessä. Tosin mulla on niin herkkä iho, että ehkä kannattaa ottaa vaan joku hajusteeton.

SunLion

sultan conduret on hyviä...mutta silti kannattaa käyttää liukkaa kondomin rikkoutumisen estämiseksi. Esim. ID-Glide on hyvä liukkari eri seksileikkeihin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat