Moneltako otat e-pillerin? - Ehkäisy

Mangue

Klo 21, mutta saattaa heitellä pari tuntia kumpaankin suuntaan. 2,5 vuotta oon pillereitä käyttäny, enkä kertaakaan oo unohtanu. Kerran meinasin unohtaa, mut muistin 12 aikaan yöllä, et jotain on unohtunu. En vaan pystyny nukahtamaan ennen kun olin sen ottanut.

Sivut

Kommentit (158)

Taistelukääpiö

Mul alkaa yövuorot yleensä klo 23, eli kun tuun töihin otan mun pillerin, about 22.30. Aina välillä (kerran viikossa) vuoro alkaa klo 22.00 niin sit otan sen joko 21.45 tai sit vähän myöhemmin. Mut yleensä 21.30 - 22.30.

suippi

Itse otan joko aamulla ennen koulua, koulun jälkeen tai illalla ku tulen kotiin. Ei ole kuitenkaan myöhästynyt yli 12 tuntia joten ei liene vaaraa :roll: no joo vuoden toiminu tällä systeeillä ilman abortteja tai vauvoja, tarkoitus olis ottaa aamulla seitsemän aikaan

Jomina

[color=darkblue]Kyllä se on siinä 17.00 pintaan, muutaman kerran heittänyt kyllä tunnilla parilla, mutta se nyt ole niin vaarallista. [/color]

Manteli

Otan sen aamulla eli kun herään ja käyn suihkussa, juon mehua jne. muistan sen aina :P pilleripakettikin lasin vieressä oottamassa :D eli arkisin siinä 7-8 aikaan, viikonloppuna sitten myöhemmin. en oo niin justiinsa tarkka niitten kellonaikojen suhteen, kunhan nyt kerran päivässä ottaa ni hyvä on.

IituRusina

Tätä olen juuri itse pohtinut kuumeisesti, ekat pillerit saan huomenna, ja nyt on ongelmana se, moneltako kannattaa alkaa syödä. Allergialääkkeitä syön keväisin aina herätessäni, mutta se herääminen saattaa sijoittua viikoinloppuisin vasta ~15.00 aikoihin.. Kun arkena pitää nousta jo seitsemältä. Uskoisin että ilta olisi kaikkein paras, eli siinä 21-22. Onko teillä ehdotuksia mikä toimisi parhaiten, muutenkin vähän jännittää se muistaminen :roll: kun kyseessä on niin uusia asia :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat