Vuoden syönyt pillereitä ja menkat jääny pois.. - Ehkäisy

tyty86

Olen nyt syönyt Jasmin-pillereitä vuoden verran ja ongelmani on nyt se, että kuukautiseni ovat jääneet kokonaan pois. Edellisiä menkkoja siirsin muutamalla pillerillä eteenpäin ja ne olivat silloin sen liuskan jälkeen todella niukat kuukautiset. Nyt minulla on neljäs taukopäivä menossa ja menkoista ei ole kuulunut minkäälaista merkkiä, ei vatsakipuja yms. Tänään aamulla tein raskaustestin, joka näytti negatiivista, joten en ilmeisesti voi olla raskaanakaan.(?) Kuitenkin nyt päätin pitää muutaman kuukauden tauon pillereistä, jotta näkisin ilmaantuvatko menkat. Onko kenelläkään samanlaista kokemusta ja mitä teitte silloin?

Kommentit (3)

Jzzu

Tuo ei liene kyllä kovinkaan tavallinen sivuoire Yasminien kanssa. :-s
Yhdistelmillä yleensäkään ei käsittääkseni ole tuollaista vaikutusta, minulla oli juuri nuo kyseiset pillerit ja menkat tuli ihan normaalisti.

Oot sie ollut yhteydessä lääkäriin tuosta?

tyty86

Tänään soitin ensineuvoon (sellainen auttava puhelin terveyteen liittyvissä asioissa) ja sieltä neuvottiin nyt ainakin odottelemaan, että alkavatko ne menkat ja saisin aloittaa seuraavan liuskan ihan normaalisti. Mainittiin myös, että tekisin uuden raskaustestin muutaman päivän kuluttua. Yhtenä vaihtoehtona oli sitten, että odottelen niitä menkkoja ilman mitään ehkäisyä.

tyty86

Tänään nuo menkat sitten päättivätkin alkaa, onneksi. Ei tarvitse lopettaa pillereiden syöntiä. Kuitenkin kummastuttaa, että pillerit ovat vähentäneet vuodon määrää niin paljon, että nyt sitä on tullut varmaan vain parin ruokalusikallisen verran.. :shock:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat