Gynekologista gallup - Ehkäisy

olematon

1. Mies vai nainen?
-nainen
2. Ikä (suurinpiirtein)?
-23 abouttiarallaa..
3. Ensimmäisen tutkimuksen kesto?
-No tuota. Ei kovin kauaa, muutama minuutti.
4. Mistä puhuitte sisätutkimuksen aikana?
-Kerto mitä tekee ja mitä näkyy ja kyseli miltä tuntuu.
5. Pillerimerkkisi? Vai käytätkö jotain muuta ehkäisymenetelmää?
- Ehkäisyrengas.

Karvoista vielä sen verran, että ei sinne varmaan kauneuskisoihin mennä, ei ne siellä sitä arvioi...ainaka ei mulle sanottu mistään karvoista.. :D en mä niitä sinne tutkituttamaan mennyt. x) Vois kuvitella että sit voiskin sanoa jos olis totaalisen ärtynyt iho ajelun vuoksi.

Sivut

Kommentit (53)

zeal

1. Mies vai nainen?
-Nainen
2. Ikä (suurinpiirtein)?
-n. 45
-vartti suunnilleen
-ei oikein mistään, hän vain kertoi mitä teki.
-Cypretyl

Taistelukääpiö

Tein semmosen virheen että soitin väärälle erikoislääkärikeskukseen ja varasin vielä ajan..

Soitin sinne: [url]http://www.yrityskuvalehti.com/ykl/helsinki/terveys/bulevardin-el/

vaikka mun ois pitäny soittaa tonne:
[url]http://www.yrityskuvalehti.com/ykl/helsinki/terveys/bulevardin-gl/

Kyse ei o mitään muusta kun uudest reseptistä pillereitä varten. Onks toi eka nyt Polikliinikka vai onkse Lääkäriasema vai onkse sekä että vai mikä ero niil on? Ja HINTAERO....?? Apua?

weera

1. Mies vai nainen?
Kaksi kertaa oon käyny ja kummallakin kertaa on ollut nainen

2. Ikä
sanoisin et toinen oli vähä yli kolmekymppinen ja toinen vähän reilu neljäkymmentä..

ei se kai kauaa kestäny, sellane normi tutkimus

no ei varmaa sen aikana mitää, mut ennen sitä se kysy olenko neitsyt ja jotain muuta.

Pillereitä käytän. Alkuun oli merkkinä harmonette ja nyt jo pidempään olen syönyt diane novaa.

Lolita88

Haluan kysyä muutaman kysymyksen gynekologistasi.

1. Mies vai nainen?
2. Ikä (suurinpiirtein)?

Muutakin voi kertoa, jos tulee mieleen. :wink:

sopuli
Lolita88

1. Mies vai nainen?
2. Ikä (suurinpiirtein)?

Muutakin voi kertoa, jos tulee mieleen. :wink:

Nää kysymykset on vähän hassuja :D mutta vastaanpa nyt kuitenkin...
1. On ollut miehiä ja naisia.
2.Kaikki ovat olleet 35-45v välillä. Paitsi yks nainen oli varmaan joku kandi ja kolmenkympin hujakoilla...
3. Eipä siihen kauaa mene....
4. Tää on hassu :lol: :lol: Olisko lääkärit todennut tyyliin "täällä tuntus olevan kaikki kunnossa", ei siinä sen kummempaa ehdi keskustella :D
5. Yasmin

Jzzu

1. Mies vai nainen?
Vaan naisia on sattunut tekemään mulle tutkimuksia enkä kyllä miehelle meniskään

2. Ikä (suurinpiirtein)?
Oisko jotain 35-40->

Varsinaisen sisätutkimuksen kesto tais olla joitain minuutteja, varmaan jotain 5 minuuttia kaikkine tunnusteluineen ja muineen

Eipä ole tapana mistään rallatella lettu levällään enkä itsekään halua kuulla muuta kun että kaikki on ok

Yasmineita oon tähän saakka käyttäny, en ole tosin nyt uusinut reseptiä ja harkitsen kuparikierukkaan siirtymistä

Pumpuli

1. Pääasiassa mies, muutaman kerran olen käynyt tk:ssa naislääkärin luona
2. Tässä tarkoitetaan varmaankin gynekologin ikää? N. 50->
3. Muutamia minuutteja
4. Olen vaan vastannut esitettyyn kysymykseen, joka usein on "onko ollu mitään vaivoja"
5. Hormoonikierukka, tosin viimeksi varsinaisessa "vuositarkastuksessa" oli vielä Marvelon-pillerit

Daisy

1. Sukupuoli vaihdellut, nyt oon pari kertaa käynyt samalla naisella.
2. Ikää noin 40 vuotta.
3. Koko käynnin kesto on yleensä noin kymmenestä minuutista varttiin. Yleensä aina ihmettelenkin, että miten ne kaikki hommat hoidetaankaan niin nopeasti. Sisätutkimuksen kesto pari minuuttia, jos ei oteta papa-koetta. Silloin menee ehkä viis. :)
4. Lääkäri vain kertoi havaintojaan, eli että kaikki on OK. Ei siinä mitään rupatella, kyllähän lääkärikin sen tietää, että kysymykset tehdään vasta tutkimuksen jälkeen.
5. Ekaks oli Meliane, mutta nyt vaihdoin Yasminiin.

PinkPanther

1. Mies vai nainen? naisgynejä ovat olleet tähän mennessä, ei haittaisi vaikka olisi mieskin..

2. Ikä (suurinpiirtein)? sellasia 40-50-vuotiaita..

3. Ensimmäisen tutkimuksen kesto? ei se nyt kovin pitkin kestä, korkeintaan viisi minuuttia..

4. Mistä puhuitte sisätutkimuksen aikana? ekalla kerralla gyne kysyi (olin 13) että olenko ollut jo yhdynnässä. muilla kerroilla gyne yleensä vaan kertoo mitä seuraavaksi tekee. eipä minuu hirveesti kiinnosta jaaritella niitä näitä kaalinpäitä, ku on jotain ylimäärästä alapäässä...

Meliane.pillerit käytössä jo vuoden verran kohta..

Lizzie

Jzzu, "rallatella lettu levällään" :lol: :lol:

1. Mies vai nainen?

Ei ole mitään omaa gynekologia, on ollut sekä miehiä että naisia, ja YTHS:llä yleislääkärit tekee sisätutkimukset.

2. Ikä (suurinpiirtein)?

30-60

En muista, ei se lääkäri siinä hirveesti jää fiilisteleen, pari minuuttia siinä menee max.

Riippuu tyypistä, joskus on puhunut jostain aiheeseen liittyvästä, joskus jännittämisestä, mut yleensä pyydän että ne selittää kokoajan mitä ne tekee.

Ehkäisyrengasta käyttelen, pillereitä aikaisemmin mutta ei sopinut.

blaah:)

[1. Mies vai nainen? Nainen, aina olen käynyt samalla henkilöllä ja tulen aina käymään:)
2. Ikä (suurinpiirtein)? neljänkymmenen hujakoilla
3. Ensimmäisen tutkimuksen kesto? oisko ollut noin viisi minuuttia
4. Mistä puhuitte sisätutkimuksen aikana? kaikkea mahdollista, mm. mun kesäreissuista yms. Aina välillä heitti komenttia paikoista. (itseäni ahistaisi jos toinen olisi vaan hiljaa koko ajan, kiva kun jutellaan kaikesta turhanpäiväisestä, niin menee se jännityskin ohi)
5. Pillerimerkkisi? Vai käytätkö jotain muuta ehkäisymenetelmää? Yasmineja vetelen, tosin nyt taas tauolla

taki

1. Mies vai nainen? nainen
2. Ikä (suurinpiirtein)? n.50
3. Ensimmäisen tutkimuksen kesto? 15min?
4. Mistä puhuitte sisätutkimuksen aikana? en muista
5. Pillerimerkkisi? Vai käytätkö jotain muuta ehkäisymenetelmää? kondomia käytetään

Joy83
Lolita88

1. Mies vai nainen?
2. Ikä (suurinpiirtein)?

1. Nainen
2. 50-55?
3. 15min?
4. En oikein edes muista.. varmaan siitä, että onko kaikki kunnossa.
5. Nuvaring - ehkäisyrengas

-N-

1. Mies vai nainen?
- Joka kerralla on ollut nainen

2. Ikä (suurinpiirtein)?
- Ensimmäisillä kerroilla oli joku 50v. ja sitten joku 30v

- Ei muista. Eihän siinä nyt kauaa mennyt

- Ei varmaan oo puhuttu mistään. Gynekologi on aina vaan sanonut mitä tekee seuraavaksi. Yksi kerta jäi kyllä mieleen, kun Gynekologi sanoi, että mulla on kauniit ulkosynnyttimet..."ai jaa, no kiitos" :oops: :lol:

- Marvelon

Rixuliini

Kerron nyt ensimmäisestä gynekäynnistäni, joka oli 17-vuotiaalle tytölle aika pelottava kokemus..

1. Mies vai nainen? Gyne oli mies, eikä siis mikään siisti ja silmälasipäinen, vaan ISO, lihava, hikinen ja vanha.
2. Ikä (suurinpiirtein)? Olisikohan ollut noin 50-60-vuotias.
3. Ensimmäisen tutkimuksen kesto? Varmaankin 10 minuttia, olen kai yrittänyt sulkea tämän tapauksen muististani sillä en ole varma.
4. Mistä puhuitte sisätutkimuksen aikana? Olin HYVIN hiljaista tyttöä siinä vaiheessa.
5. Pillerimerkkisi? Vai käytätkö jotain muuta ehkäisymenetelmää? Kondomia käytän, tai siis mies käyttää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat