MELIANE PILLERIT JA HINTA ?? - Ehkäisy

Sasuska
Jzzu
Sasuska

Ja käsittääkseni Yliopiston Apteekin hintalaskurissa on jo otettu mukaan tuo reseptintoimitusmaksu, joka muuten on hurjat 0,42 euroa... ;)

Eipä ollut kun mie sen mukaan rahani olin laskenut ja apteekissa sitten veloittivat enemmän, juurikin kera tuon reseptointimaksun.

Joo, kattelin sitä laskuria, niin siinä alapuolella lukee, että reseptilääkkeisiin lisätään toimitusmaksu. Mutta muuten sieltä saa ajantasaiset hintatiedot.

Kommentit (12)

Jzzu
Sasuska

Ja käsittääkseni Yliopiston Apteekin hintalaskurissa on jo otettu mukaan tuo reseptintoimitusmaksu, joka muuten on hurjat 0,42 euroa... ;)

Eipä ollut kun mie sen mukaan rahani olin laskenut ja apteekissa sitten veloittivat enemmän, juurikin kera tuon reseptointimaksun.

Sasuska
Maruchka
Ja hinnat vaihtelevat apteekeittain. Sekä ihan ajoittain muuten.

Sori, ei pidä paikkaansa! Lääkkeiden hinnat on kaikissa Suomen apteekeissa tasan saman hintaisia. Vapaan kaupan tuotteet (esim. rasvat, kosmetiikka) on sitten asia erikseen. Ja lääkkeen erottaa ei-lääkkeestä siitä, että lääkepurkin kyljessä on 6 numeroa pitkä vnr-numero.

Lääkkeiden hinnat voivat vaihdella 2 viikon välein. Harvemmin vaihtelevat, mutta lääketehtaat voivat joko laskea tai nostaa hintojaan miten lystäävät kahden viikon välein (eli 1., 15. ja kuun vika päivä). Tästä voi siis johtua hintaero samassa lääkkeessä eri apteekissa, jos käy esim. lokakuussa toisessa ja marraskuussa toisessa apteekissa. Tai jos käy samassa apteekissa vaikka 1. ja 16. päivä ostamassa samaa lääkettä, voi hinnassa olla eroa, koska 15. päivä hinnat muuttuvat. Älkääkä kysykö miksi näin usein, en ymmärrä ja mielestäni se on aivan turhaa noin usein tapahtuvana... :roll:

kiwa

[size=24][/size]

Elikkäs,kuka neuvoo ja mielellään haluaisin varmoja vastauksia.
Meliane pillerit, ja kun haet niitä apteekista 6kk reseptillä niin paljon tulee maksamaan ?? ja tänään pitäisi saada tietää !! :SSS

chona_

Kannattaa myös kysellä, että onko siitä lääkkeestä halvempaa versiota.
Mulle ainakin heti apteekissa tarjosivat melianeista vähän halvemmalla saatavia.3kk tais maksaa jotain 24e.

Sella
chona_
Kannattaa myös kysellä, että onko siitä lääkkeestä halvempaa versiota.
Mulle ainakin heti apteekissa tarjosivat melianeista vähän halvemmalla saatavia.3kk tais maksaa jotain 24e.
PinkPanther
24,50 e ovat miula ne halvemman pakkaajan pillerit..

aikoinani ostin minuletia paranovan pakkaamana, koska oli hiukan halvempi, mutta lääkäri sanoi, että ei ehkä kannata. selityksenä se, että paranova on kreikkalainen firma, jonka pakkaamista lääkkeistä ja niiden myynnistä ei suomessa kukaan ota vastuuta, eli jos ongelmia ilmenee asiat joutu itse hoitamana kreikkalaisten kanssa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat