Kauan välivuoto kestää, kun aloittaa e-pillerit? - Ehkäisy

naxpox

Olen syöny yli vuoden Diane Nova-pillereitä eikä ole ollut mitään. Tänään sitten alkoi tavallaan "menkat". Edellisistä on vasta viikko :/
Onko ihan normaalia vai olisiko syytä huolestua?

siis toinen viikko menossa pillereitä. Viime viikonloppuna jäi ottamatta kolme pilleriä peräkkäin, nyt syöty kolme. Eli vähän spesiaalimpi tilannekin

Kommentit (5)

Pikkunita

Niin, aloitin e-pillerit. Minulla Nyt tulee vuotoa, joka on lähes yhtä runsasta kuin menkkani ja on hyvin kiusallista. Kuinka pian se vuoto vähenee? / Loppuu kokonaan?

Jzzu

Kuten SunLionkin tuolla sanoi: riippuu ihan ihmisestä.
Ekat pillerini kun aloitin niin ei edes mitään tiputtelua ollut, toisia kun kokeilin sitä oli koko kokeilun ajan enemmän tai vähemmän.

Daisy

Kun ekan kerran aloitin pillereiden käytön menkkojen ekana päivänä, multa loppuivat menkat heti kuin seinään eikä välivuotoja tullut ollenkaan! Todella yksilöllistä.

naxpox
naxpox
Olen syöny yli vuoden Diane Nova-pillereitä eikä ole ollut mitään. Tänään sitten alkoi tavallaan "menkat". Edellisistä on vasta viikko :/
Onko ihan normaalia vai olisiko syytä huolestua?

siis toinen viikko menossa pillereitä. Viime viikonloppuna jäi ottamatta kolme pilleriä peräkkäin, nyt syöty kolme. Eli vähän spesiaalimpi tilannekin

Joo kävin tuosta asiasta terkkarilla ja oli sit ihan normaalia et menkat alko tuonlaisen unohduksen jälkeen. No ne sit jatkuivat 3 päivää hyivn niukkana, sit oli 3 päivää taukoa, ja nyt taas! :D vaikka yhä syön samaa pilleriliuskaa. Poikakaveriltaki alkaa mennä ymmärrys ku kokoajan pukkaa naistenvaivoja xP vielä ku viiden päivän päästä pitäis sit vasta olla se oikea taukoviikko... nojuu...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat