Cypretyl-nimiset pillerit - Ehkäisy

mangusti

Täältä voi löytää kaikki rinnakkaislääkkeet, myös halpisversioiden halpisversiot :)

http://www.terveysportti.fi/terveysportti/geneerinen.koti

Sivut

Kommentit (104)

KataTheBlondi

Tosiaan: Diane Nova ja Cypretyl ovat kaikista hormonipitoisimmat pillerit niin ei mikään ihme että kaikille ei käy.

magnusti: Samat sanat: EI MITÄÄN SIVUVAIKUTUKSIA!!

nora

Ite olen jo kolme kertaa ainakin vaihtanut merkkiä. Nämä ovat sen verran hyvän tuntuset pillerit, ei ole mitään haitallisia sivuvaikutuksia viellä tullut. Taitaa olla pitempiaikaset pillerit nämä tällä kertaa :)

Diane Nova-merkkisiä pillereitä en ollut edes aikasemmin kuullut enkä kokeillut, enkä taida päästä kokeilemaankaan näiden johdosta.

nora

Apteekissa minulle vaihdettiin tuon nimiset pillerit. En ole ikinä edes kuullut vastaavista. Määrätty merkki oli Diane Nova, jos nyt oikein muistan.

Onko kenelläkään mitään kokemuksia? Tällä hetkellä on ihan positiivinen olo, seksiä tekee mieli enemmän kuin koskaa, kultani ei laita vastaan ollenkaan :lol:

azzas

diane novassa on täysin samat aineet kun tuossa vastaavassa merkissä, eihän sitä muuten voisinkaan vaihtaa apteekissa. itse olen syönyt jonkun 1,5v diane novaa ja aina uuden reseptin kanssa apteekissa kysytään että vaihdetaanko halvempaa, tosin minulla sillä ei niin suurta eroa olisi kun saan pillereistä kela korvausta ja niillä 3kk diane novaa maksaa sunnillee 11€ ja parhaimmat on ollu tähän mennessä (yasminia ja mercilonia söin molempia vuoden)

hiini

Mullakin ollu cypretyl-merkkiset jo varmaan vuoden käytössä, aluksi käytin vissiin yhden kolmen kk:n jakson diane novaa mut kun apteekissa ehdottivat edullismpanan niin miksen vaihatisi kun muuten tosiaankin taisivat olla aika samanlaisia. ja tänään hain uuden pakkauksen ja maksoi naurettavat 7,44€, siis kolmen kk:n pakkaus :D vitsi ku on halpoja, kun kuulee, että monet maksavat toisen merkkisistä yli 30€/3 kk.
Ja tuntuu, että itellä nuo keskihalut on kasvo huomattavasti näihin vaihdettaessa :wink:

Puhelinpervo

cypretyl diane novan rinnakkaisvalmiste eli on ihan sama ku diane nova.. Ihan samat aineet mut eri valmistaja. Ei ne muuten löis sulle apteekissa diane nova reseptiä vastaan cypretyl- lääkettä. :D

Jzzu
Puhelinpervo
cypretyl diane novan rinnakkaisvalmiste eli on ihan sama ku diane nova.. Ihan samat aineet mut eri valmistaja. Ei ne muuten löis sulle apteekissa diane nova reseptiä vastaan cypretyl- lääkettä. :D

Tätä miekin tuolla aiemmin veikkailin.

KataTheBlondi

Heh... paljonhan tuo vreya mulle tulis maksamaan... :roll: Kun cypretylit mulle halpoja aknen hoitamisen takia. Mutta jos lääkäri päättääkin että mun aknea ei tarvitse enää hoitaa, niin varmaan pitää vaihtaa :D

Mä en tiennyt että halppisversiollakin voi olla halppisversioita...

Likkis

Pakko tulla hehkuttamaan.
Vreya pillerit kun viimeks hain (eli tämä halpisversion halpisversio :D ) niin hintaa tuli 3kk satsille n. 7€

Upeinta on, että nämä (niin kuin kaikki edellisetkin) sopii minulle loistavasti. Kiva että pääsee näin halvalla :D

Likkis

Mulla vaihdettiin viimeks cypretylkin vielä halvempaan versioon (freya tai joku) :shock: Tämä tapahtui opiskelupaikkakunnallani...mutta kaipa niitä nyt sitten koko suomesta saa...

Mahtaakohan nuo vieläkin halemmat olla jotain 10e luokkaa se 3kk satsi...en nyt muista enään. Mutta tosi halvat oli.

Mariel
Puhelinpervo

mä en ollut edes ajatellut, että e-pillereillä voisi olla rinnakkaisvalmisteita.. eilen kuitenkin kävin ostamassa ja aloitin tämän merkin 8) ainoa miinus tähän mennessä on ollut pakkauksen ulkonäkö, näyttää siltä kuin söisi särkylääkkeitä :D ja päivissä menee sekaisin kun liuskan kääntöpuolella ei ole nuolia..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat