Se eka kortsupakkaus - Ehkäisy

chifitz

Mä kävin ekat kortsut ostamassa apteekista ja ostin ihan pelkästään vain ne. Siinä ne meni missä muutkin ostokset, en ole itse koskaan osannut ujostella näiden asioiden suhteen oikein..

Sivut

Kommentit (121)

cute

me ei voida ostaa ku kaikista kaupoista ei saa ku niitä normaaleja pienimunaisille :lol:
Prismasta ainakin saa noita super-kokoja...Kyl varmaa muualki mut ei pienimmis..
ite oon kassatätinä, ja aina ku joku ostaa mä kattelen niitä muita ostoksia ja mietin mitä ne tänää tekee :oops: :lol: 8)
no ei aina jaksa miettiä moista, se riippuu omasta fiiliksestäki vähä..
joskus ei vois vähempää kiinnostaa mitä ne ostaa..
Mut ois kyl vitsin hyvä ku joskus ei kone suostuis skannaamaa sitä kortsupakettia ja sit pitäs huutaa toiselle kassalle et "hei TIIÄTSÄ mitä tää maksaa"
vois asiakas olla vähä punasena, siis riippuen asiakkaan iästä kieltämättä..
harmi vaan et meiän kassa on tähän mennessä aina kelpuuttani kortsujen viivakoodit.. :roll:

Bougainvillea

Päätettiin poikkiksen kaa käyä ostaan kortsuja ja se oli kummallekki eka kerta. Kulettiin kaupasa ympäriinsä ja mukaan tarttui sipsejä ja limukkaa iltaa varten kunnes piti valita mitä merkkiä ostetaan. Otettiin sitten pitkän mietinnän jälkeen magicejä. Poikkis sitten osti muut tavarat porukoittensa tilille, ku sen äiti ei saanu nähä ett' se oli ostanu kortsuja niitten tilille ja kaiken lisäksi kassalla oli joku sen perhetuttu. :D Ite sitten heti peräsä tulin ja ostin kumit.. Ei silleen jännittäny tai nolottanu mitenkää erityisemmin. :)

Malin

Ekan kerran taisin kortsuja ostaa ollessani 17-vuotias...eipä sillä ensimmäisellä kerralla mitään erikoista tapahtunut, oli onneksi muutakin ostettavaa ja reilusti, ettei pelkkiä kortonkeja tarvinut kädessä kassatädille kiikuttaa :D

Myöhemmin tosin kävi vähän samaan tapaan kuin eräälle edellä; hillon tilalla tosin oli jäätelöä. Itse tajusin tilanteen hölmöyden jo kassalla ja sanoinkin kassaneidille, että:"Tää ei sitte oo sitä miltä näyttää!". Jonossa ei ollut muita niin saimme käkättää rauhassa, todennäköisesti enemmän kuin tilanteen huumoriarvo vaatikaan :D

teWpa

ensmäeset kortsut, Magic, tuil muitten ostosten mukkaan tässä jokune kk sitten(:

ja minä ku luulin että se oes jotaki iihan ni hirveetä kaaheeta, mutta loppujen lopuks ee siinä ollu mittään sen kummempata (;

että rohkeesti vuan ostelemmaan jos kerta tarve on((((;;

gollum

En oo koskaan joutunu ostaa... Ehkä mua vähän nolottais. Voi olla että menisin siihen 10 metriä kauempana olevaan kauppaan hakee missä ei yleensä tuu käytyy :oops: Mut kyl mä pystyisin hakee. En kyl tiiä mikä siin on, ku pystyn kumminki pillereitä käydä hakee ilman mitään noloilua. Ehkä se on se tuntemattoman pelko :lol:

olematon

Mä en tajua mikä mua joskus nolotti ostaa kortsuja O.o piti tyyliin ostaa puol kauppaa mukaan et niihin ei kiinnittyis huomio... hohhoo. :D

SunLion

hehe tulee tosta mieleen se R-kioski hassu mainos ;) poika ostaa muovikassillisen kamaa mukaanlukien rivin lottoa ja tyttöystävä kysyy mitä nää kaikki on (piti vaan kortsuja ostaa). "no ne oli tarjouksessa!" :lol: ei ees ollu....ja rivi lottoaki oli vai ;) ei koskaan olis :D

Susannna

Eihän se kassan täti tai setä mistään voi tietää ostatko niitä ensimmäistä vai kymmenettä kertaa. :) Ainut josta voi päätellä on päällepäin näkyvä hermoilu ja käsien tärinä.

Reippaasti vain kauppaan.

Barriss

hih, ekan kerran piti minun ostaa vähän aikaa sitten... kullan kanssa lähdettiin kauppaan just ennen sulkemisaikaa ja ensin ehkä vähän nolotti, varsinkin kun kassalle ladottiin vaan kolme kaljaa ja se kortonkipaketti :lol: mut sitten oikeestaan olo tuntui vaan hienolta, kun ajatteli tulevaa iltaa ja myyjätyttökin hymyili meille :)

Amorous

Muistan ku meillä oli ollu sillosen jätkän kanssa puhetta että kortsuja pitäis ostaa kaiken varalta. No mentiinpä sitten yhessä kauppaan niitä ostamaan ja jätkä sitte otti mitä ihmeellisimpiä ostoksia mukaan. Kaiken maailman makkara paketit ja muut mitä matkan varrella oli. :D Sitten ku oltiin kortsuhyllyllä ni jätkä sano että "Osta sinä noi. Ku mulla ei enää mahu käsii." :lol: Toinen oli ihan nolona. Mua tilanne huvitti vaa. Rupesin vielä oikein tahallaan kiusaamaan. Ja mietin pitkää mitä merkkii otettas. Jätkä sitte sano että se menee jo kassalle ku ei jaksa pitää niitä ostoksia enää. Huusin vielä sen perään että otan magic merkkii. Sitten pokkana vaa kassalle. Ei mun mielestä siinä mitään noloa ollu. Iha normaali ostos. :wink:

suski7

Olen 17-vuotias tyttö, ja haluaisin nyt hankkia ensimmäisen paketin kondomeja ihan varmuudeksi. Ongelma on vain että en ole ostanut niitä aiemmin. Millaista teidän ensimmäinen kortsujen ostaminen oli, minua ainakin hävettää ja nolottaa jo nyt. :oops: Ja mitä merkkiä kannattaisi hankkia? En oikein tajua niistä mitään. :wink:

pinni

]

luulempa, että se eka kortsujen osto kerta ei oo niin kamala, kun mitä voisi luulla :wink: itse silloin joskus kun hain ekan kerran niitä, niin ostin kaupasta muutakin, kun ajattelin, et jos mulla on muutakin tavaraa, niin ne kortsut ei kiinnitä niin paljon huomiota :wink: *nauraa*

mun mielestä ne Easy-kortsut on ollut ihan hyviä..vai miten se kirjoitetaan? :roll:

[size=9]Tosin ei kannata ostaa kortsujen kanssa pelkkiä banaaneja, niinkuin yksi tuttava teki[/size] :wink:

Gizella

Voi mä muistan kyllä ikuisesti kun menin ostamaan kortsuja ekaa kertaa :D Tosin en sen takia, että olisi ollut noloa, vaan kun se kassapoika oli niin helkkarin hyvän näkönen :lol: Lappasin siihen hihnalle kortsujen kera karkkipussin ja iltasanomat ja sitten kun näin millanen komistus siinä kassana istui niin meni polvet ihan veteläksi :D jotenkin unohtui siinä se itse jännittäminen ja nolottaminen.. Heh, no, kaupasta menin kyllä suoraan poikakaverin luokse, että eipä sen kummempia sitten ;)

Mutta oikeesti, jos susta tuntuu että on kauheen noloa ostaa kortsuja, että ne kassamummot tuijottaa sua oudosti tai jotain, niin ajattele vaan mielessäs että "hähhäh, sinäpä mummo et ainakaan näitä mihinkään tartte, lälläslää" :lol: Kaverini kuulemma ajattelee noin jokaikinen kerta :)

Muoks: Niin ja ite oon ostanu niitä Näkkejä.

Abigail
pinni]
itse silloin joskus kun hain ekan kerran niitä, niin ostin kaupasta muutakin, kun ajattelin, et jos mulla on muutakin tavaraa, niin ne kortsut ei kiinnitä niin paljon huomiota :wink: *nauraa*

Sama juttu minulla :lol:. En edelleenkään kehtaa ostaa kortsuja esimerkiksi R-kiskalta, koska niitä pitää erikseen pyytää myyjältä :oops:.

Minulla ei ole mitään mielikortsumerkkiä. Halvin yleensä lähtee mukaan.

marimma

Mä en edes uskalla enää ostaa kumeja :lol:
joskus niitä ostin muutamia paketteja, mutta kun ukko muutti tänne niin siinä vaan kävi sitten niin että ukko aina haki :D Ja minä sitten vielä ujouduin tuon asian kanssa niin että en varmaan uskalla ihan hetkeen käydä niitä ostamassa :D siksipä minä en nykyään edes lähde mukaan jos ukko käy niitä ostamassa..

pitäis vaan ottaa vähän itteään niskasta kiinni :roll:

Ekat ostin muuten niin että kun kaverin synttärilahjaakin ostin niin hölöteltiin siinä sitten kaverin kanssa kaikkea siitä mitä muuta siihen lahjaan pitää ostaa. Mutten sitten laittanutkaan tuota kumipakettia kaverin lahjaan vaan pidin itse. Oli siis tavallaan mulla henkistä tukeakin mukana tuollon ostoksilla :lol:

Räkätettiin kyllä siinä kassallakin niin paljon että taatusti tuli selväks että ne on lahjaan menossa :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat