pillereiden lopettaminen laihduttaa? - Ehkäisy

jonsku

käytin melkein puolitoista vuotta pillereitä ja niistä lihosin 10kg nyt hirveet itsetunto ongelmat ja päätin lopettaa kokonaan pillerit 2vk sitten...onko kellään kokemuksia siitä että lähteekä muutamia kiloja pois kun lopettaa ne tai edes turvotus laskee...?

Kommentit (6)

katie-

Mulla ainakin paino tippui 2 kiloa kun pillerit lopetin. Ja jälleen kun aloitin ne uudelleen, paino nousi saman verran :) Jonkin verran turvotuskin laskee. Voi tosin olla hyvinkin henkilökohtaisia nämä jutut. joillakin pillerit eivät edes lisää painoa. Toisin sanoen siis turvota. Eihän se pilleri itsessään lihota. :)

Sonkku

Mulla ei painon kanssa ollut mitään muutoksia kun pillerit aloitin eikä myöskään kun ne keskeytin. Aika henkilökohtaista kai se on niin kuin muutkin sivuoireet. :)

sopuli

Kaveri lihosi 10kg puolessa vuodessa aloitettuaan pillerit. Kaverini ei yleensä syö koskaan makeaa (ei vaan tykkää), mutta pillerit aloitettua hänelle tuli valtavat makeanhimot :shock:

Kun hän lopetti pillerit, kaikkosi kilotkin.

Varmaan aika yksilöllistä. Jos lihominen on johtunut esimerkiksi tuollaisesta yhtäkkisestä himosta, niin saattaahan lopettaminen lopettaa himot ja laihtumistakin tapahtua, jos syö vähemmän, kuin kuluttaa...

Kannattaa myös muistaa, että monesti lihotaan siksi, kun seurustellessa liikkuminen vähenee ja yhdessä syöpötellään herkkuja. Kun seurustelu loppuu, laihdutaan (ja moni lopettaa silloin myös pillerit).

pinni

]

kun aloitin pillerit joskus aikaa sitten, niin lihoin heti huomaamattani muutaman kilon! sitten kun lopetin pillerit ja aloin käyttää ehkäisylaastaria, niin laihduin kilot pois ja laastarista ei ole ollut minkäänlaisia haittavaikutuksia[muutakuin kosmeettinen haitta].

laastari pysyy paikoillaan saunassa, suihkussa, uimassa ym, vaikka itse epäilinkin aluksi tuota :wink:

cosmopoliitti

Olen pohtinut samoja asoita useasti. oon syönyt nyt ensimmäiset kolme kuukautta pillereitä (Diane Nova) ja varmaan kaks kiloo on tullut lisää. Varmaan ehkä enemmänkin, mut en ole käynyt puntarilla, koska samat vaattet mahtuu vieläkin.

En varmaan sen takia ole lihonut kauheasti, koska me harrastetaan mun poikaystävän kanssa lenkkeilyä ja niin tietenkin hikijumppaa sängyssä :D

Ajattelin, et vaihdan laastareihin, koska päivittäinen pillerinmuistaminen on ärsyttävää :S

Hyvä tietää, ette ne sitten pysyy saunoessakin paikalla. niissä on ihmeen kova "imuteho" sitten, vaikka luulis, et ihon rasvottuessa ne lähtee helposti irti...

Mihin paikkaan se laastari yleensä kiinnitetään? Mahaan? Pepun poskeen...?

tiikeli

Kyllä yhdistelmäpillerit ainakin turvottaa. Sen huomasi mm. naamasta, ja kun vaihdoin mineihin naama on samanlainen kuin ennen yhdistelmäpillereitä, eli huomattavasti kapeampi. :P

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat