"yliannostus" - Ehkäisy

Tyttönen

Jos joku osais auttaa,ni olis kiva:)

Ongelmana on,että olin viikko sitten vahingossa ottanut kaksi pilleriä. Jostain syystä en ollut muistanut ottaneeni jo. Olen siitä eteenpäin kuitenkin ottanut pillerit säännöllisesti. Onko tästä seurauksena epäsäännöllisyyttä kuukautiskiertoon? Tai muita ongelmia. Katsoin pillerien ohjeista,eikä siinä oltu mainittu oikeastaan mitään,jos ottaa liikaa..

Kommentit (4)

vihollinen

Mulle kävi kans joskus samalla tavalla.. Kun pillerilaatan molemmissa päissä oli sama päivä seuraavalla pillerillä, niin eka otin toisesta päästä sen tarkemmin katsomatta.. ja sitten myöhemmin kun katsoin, niin huomasin, että en ollut ottanut sen päivän pilleriä.. vaikka siis olin jo ottanut sen, väärästä päästä vaan.
No, soitin asiasta ihan sit apteekkiin ja apteekkari sanoin, että ei syytä huoleen..että otan pillerilaatan loppuun asti vaan sitten yhden päivän edellä, eli perjantaina lauantain pilleri, jne.. No, niin tein eikä mitään ongelmia tullut.

*Sandy*

Mä oon kans joskus ottanu vahingossa kaks kertaa samana päivänä. Eipä siitä mitään ihmeempiä sattunu, seuraavan liuskan alotin sit vaan päivää aiemmin.

Walbu

Joo, ei siinä mitään ole tapahtunut. Muistat vaan vastaavasti tosiaan aloittaa uuden liuskan sitten päivää aikaisemmin, ettei se tauko veny yli 7 päivän pituiseksi. Taukoviikon pidennys on aika hyvä konsti hankkiutua äidiksi...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat