Touhutipoista raskaaksi? - Ehkäisy

cute

no en kyllä tiedä miten sen kuvan sai.. sanoin et kortsut on hankalia jne.
ELi ei olla käytetty kondomeja.

Sivut

Kommentit (178)

Mimia

Cute, jotenkin tuosta sun viestistä saa sellaisen kuvan että olette käyttäneen kondomia kaikkina niinä kolmena kertana, joten mitä tekemistä touhutipoilla on tämän kanssa? :?

Jos ei ole mitään oikeaa syytä epäillä raskautta, ei kannata vielä alkaa mahan kasvua odottelemaan. Pillereiden lopettamisen jälkeen voi tulla jos jonkinmoisia mahakipuja/pahaa oloa/itkuisuutta/mielialanmuutoksia ym. kun omat hormonit alkaa toimia ja PMS ja ovulaatiokivut painaa päälle. :roll:

jessi
olematon
:o siis terkkari sanoi ettei touhutipoista siis vois tulla raskaaksi vaikka tyyliin jokapuolella sanotaan ett kyllä niistäki voi tulla.... :shock:

Kyllä kaikki on mahdollista..:D

goyaz

Mitä jos on keskeyttänyt yhdynnän eikä mies ole tullut lopettamisen jälkeen eli toisin sanoen ei missään vaiheessa seksiä? Millainen riski tällaisesta on tulla raskaaksi? Kun jotkut tapaukset ovat juuri näitä "siitin otettiin ulos juuri ennen siemensyöksyä" ja voi olla, että siittiöitä ehti tulla, mutta entä sitten tällainen, että siemensyöksyä ei ole ollenkaan ollut?

SunLion
Miffy
Joo, mut mä uskon et riski on pieni... Mä en ainakaan ole tullut raskaaksi neljän vuoden aikana...
yhyy..musta on kyllä edes vastuutonta aina kertoa tuosta täällä jossa on nuoria ihmisiä ketkä sitten tietämättömänä voi ruveta säästeleen kondomeissa, ja ketkä eivät tunne kiertoaan, joka nuorena muutenkin saattaa heitellä tjsp. :(

joten omalta osaltani sanon GOYAZ: ei kannata panikoida vielä (ellei kuukautiset jää pois tai teet raskaustestin), mutta jatkossa ehdottomasti ehkäsy käyttöön!

goyaz

Tämä minun kaaostilani on ollut koko ajan vähän off topic, joten voisin laittaa mitä olen kuullut. Viime vuonna ainoana ehkäisynä käytimme kumia. No, kerran kävi hassusti ja menin terveydenhoitajalle selittämään tapahtuneesta. Hän kysyi, että saiko mies siemensyöksyn ja sanoin ei, jolloin terveydenhoitaja mainitsi ettei minulla ole tällöin mitään hätää. :? Ja kun vielä panikoituneena kyselin asiasta, hän sanoi etten voi mitenkään olla raskaana, jos siemensyöksyä ei ole ollut. Siinä sitä oli ihmettelemistä. Mainittakoon, että terkkari oli vielä suhteellisen nuori, noin 30-vuotias.

goyaz
Dubyamoa
Ma en nyt tajua miksei Goyaz tee testia?:)

"Raskaustesti tehdään vasta sitten, kun kuukautiset ovat myöhässä. Jos ei tiedä, koska kuukautisten olisi pitänyt alkaa, voi testin tehdä 3-4 viikon kuluttua suojaamattomasta yhdynnästä. Jos testi näyttää negatiivista, mutta kuukautisia ei vain tule, kannattaa uusi testi tehdä viikon kuluttua."

Ehkä tämän takia, jos "vahinko" tapahtui vain viikko sitten..

goyaz
SunLion

joten omalta osaltani sanon GOYAZ: ei kannata panikoida vielä (ellei kuukautiset jää pois tai teet raskaustestin), mutta jatkossa ehdottomasti ehkäsy käyttöön!

Olen käyttänyt kiltisti minipillereitä ja kuukautisia ei ole ollut 3 kuukauteen. Yhdyntää edeltävänä päivänä oksensin 5h pillerin ottamisen jälkeen. Minulla ei ollut mitään ruoansulatus- tai imeytymishäiriötä eli tämä pahoinvointi oli täysin "itse aiheutettua". Ohjeissa lukee, että turvaraja on 3-4h. Silti jäi jotenkin epäilyttämään. Ja en siis voi jäädä odottelemaan menkkoja, kun niitä ei ole ennenkään ollut. :roll: Mikä saa minut miettimään, että koska se raskaustesti pitäisi tehdä, kun yleisesti oikea aika on silloin, kun menkat ovat olleet muutama päivä myöhässä. Ehkä kehitän itselleni tästä vainoharhoja, mutta kun vaivaa.

Miffy

Otanta on aika pieni, mutta kertonee jotakin.

Muutenkin hyvä juttu oli tuo - ei aina sitä ainaista "einiissävälttämättäolesiittiöitämuttaluultavastionjatulettulemaanraskaaksijnejne" -juttua.

Lisäks noi tutkijat (pinen guuglauksen paljastamana) vaikuttaa ihan luotettavilta.

vanja

Muistan kans niin hyvin sen paniikin kun ajattelin, että olisin raskaana. Olin kans jättäny pillerit pois eikä menkkoja ollu tullu 4kk (hoitsukaveri kyllä lohdutteli että se on normaalia), meillä ei myöskään poikkis tullut sisään kun ei mitään suojausta käytetty.
Mutta se panikoimisen tunne... ei enää toiste kiitos! Yleensä kuitenki tuo pillereiden lopettaminen on vaan syynä siihen ettei menkkoja näy eikä kuulu.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat