Pillerit ja menkat? - Ehkäisy

NightQueen

Eli, mä syön pillereitä. Nyt on toinen viikko menossa ja jokaisen pillerin olen ottanut eli mitään häikkää ei pitäisi olla. Nyt kuitenkin jostain syystä mulla on menkat, vaikka pillerit jatkuu. Onko kellään mitään tietoa mistä tuo voisi johtua?

Kommentit (8)

NightQueen

Olen syönyt pillereitä jo monta vuotta. Eikä koskaan ennen ole kyllä näin käynyt :? Ja tässä pillerijaksossa siis toinen viikko menossa.

vihollinen

Kyllä mulla ainakin aina menee menkat muutamia päiviä uuden pillerilaatan kanssa päällekkäin, ja se on kuulemma ihan normaalia..
Jos nyt edes tuota tarkoitit, kun en oikein ymmärtänyt.

Jzzu

Joku hormonihäiriö varmaan tuskin mitään vakavaa.
Mutta jos sinua itseäsi asia epäilyttää kannattaa sinun käydä lääkärille juttelemassa tuosta niin ei tarvitse stressata epätietoisuuden kanssa.

Jeii

Ja ainakin siinä vaiheessa, jos näin rupee toistuvasti käymään.

Pillereiden lisäksihän myös stressi heittelee hormoneita, voisiko tässä olla syy?

tia

Tökkään tän kysymyksen nyt tähän väliin, kun en viiti uutta aihetta aloittaa :) mutta sanokaapas kuulostaako ihan normaalilta.. Kun söin viime vuonna pillereitä puoli vuotta, sitten pidin noin puolen vuoden tauon. Nyt kun rupesin taas syömään pillereitä(olen syönyt yhden laatan) ensimmäiset menkat kestivät noin 2 päivää, normaalisti 5 päivää, ja nyt kun pidän "ensimmäistä" tauko viikkoa ja neljäs päivä ilman pilleriä on menossa eikä menkkoja kuulu? Mikä mättää?

oranssi
tia
Tökkään tän kysymyksen nyt tähän väliin, kun en viiti uutta aihetta aloittaa :) mutta sanokaapas kuulostaako ihan normaalilta.. Kun söin viime vuonna pillereitä puoli vuotta, sitten pidin noin puolen vuoden tauon. Nyt kun rupesin taas syömään pillereitä(olen syönyt yhden laatan) ensimmäiset menkat kestivät noin 2 päivää, normaalisti 5 päivää, ja nyt kun pidän "ensimmäistä" tauko viikkoa ja neljäs päivä ilman pilleriä on menossa eikä menkkoja kuulu? Mikä mättää?

Mulla tulee menkat aina vasta kuudentena pillerittömänä päivänä, joten ei tossa sinänsä mitään epänormaalia ole. Tietty jos sulla on ennen tullut aikaisemmin, niin varmaan toi rytmi sulla taas tasautuu siihen, kun jatkat niiden pillereiden syömistä. Ainahan noi heittelee tossa pillerien lopetus- ja aloitusvaiheessa, joten noi kahden päivän pikkumenkatkin olivat varmaan vaan sellainen mukava ylläri, jota kannattaa arvostaa silloin harvoin kun sen saa. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat