Pillereiden aloitukselle hyvä ikä - Ehkäisy

Sharon

En todellakaan suosittelisi vaihtoa pillereihin, jos kerran kortsut pelittää. Meille kondomit eivät sovi ja aletaan olla epätoivoisia tän mun pillerihelvetin kans. Mut mitä muuta vaihtoehtoa synnyttämättömälle annetaan kuin pillerit ja kortsu? :roll:

Niiden käyttö on tietenkin jokaisen oma asia, mutta älä ainakaan jatka käyttöä ja kärsi sivuoireista mikäli ei ole aivan pakko.

Sivut

Kommentit (34)

Pirita_

Olen 16, pian 17 vuotias tyttö ja olen seurustellut nykyisen kumppanini kanssa yli vuoden ja seksiä harrastamme ns. säännöllisesti. Kondomi on ollut tähän asti ehkäisyvälineenä mutta on alkanut tympimään se ainainen kondomin kaivaminen jostain laatikon pohjalta ja sen avaaminen ja asettaminen. Olen kaavaillut e-pillereiden aloitusta. Mutta koska olen köyhä opiskelija tarvitsisin vanhemmilta rahaa pillereiden hommaamiseen. Voi olla että vanhempieni mielestä olen liian nuori popsimaan pillereitä.

Kysyisinkin nyt vain teidän mielipidettänne ja kokemuksianne, milloin on hyvä aloittaa pillereiden syönti ?

tiikeli

Jos vanhemmat tietää että harrastat seksiä, niin ei pitäis olla mitään ongelmaa niitten pillereitten hankinnassa mun mielestä...

Jos eivät tiedä, niin ehkä kannattaa antaa niitten sulatella sitä ajatusta vähän aikaa ekaksi.

Pirita_
Dubyamoa
Ja muistakaa käydä molemmat sukupuolitautitesteissä ennenkuin kortsun jätätte pois, jos teillä on ollut muita seksikumppaneita... Ja mitä tuohon rahoitukseen tulee, pillerithän maksavat normaalisti jonkun kymmenen euroa kuukausi, se ei ole paljoa- vertaas vaikka kuinka paljon kortsuja voisit ostaa sillä hinnalla..

Joo paljonhan ne ei maksa loppujen lopuksi mutta opiskelijabudjetille liikaa. Pojalla ei ole ollut muita seksikumppaneita ja minullakin vain yksi jonka kanssa kondomia käytettiin.

SunLion
Dubyamoa