kauan kestää ennen ku tulee raskaaksi - Ehkäisy

Vanilja

Riippuu niiin monesta asiasta. Perinnöllisyydestä, iästä, siitä kuinka kauan on syönyt pillereitä... Miten on sun laita? Jos oot syöny pillereitä vuosia voi olla että kestää kauan ennku hormonitasapaino on ennallaan ja tärppää :roll: ainaki ymmärtääkseni.

Kommentit (15)

marimma
Vanilja
Riippuu niiin monesta asiasta. Perinnöllisyydestä, iästä, siitä kuinka kauan on syönyt pillereitä... Miten on sun laita? Jos oot syöny pillereitä vuosia voi olla että kestää kauan ennku hormonitasapaino on ennallaan ja tärppää :roll: ainaki ymmärtääkseni.

Näinhän se on. Yksilöllisiä asioita kaikki :)
Äiti ei esimerkiks meinannu millään saada minua kun oli syöny pillereitä niin kauan. Siskollakin kesti ja kolmas sisko ei oo tullu ollenkaan paksuks, liekkö halunnutkaan, mutta kuitenkin..

sopuli

Mulle sano lääkäri, ettei enää tarvitsisi odottaa "oikeiden" menkkojen alkamista, vaan sais alkaa yrittää heti, kun pillerit lopettaa.

Mut se raskaaksi tulo on sitten aika yksilöllistä. Jotkut kun tosiaan tulee raskaaksi ehkäisystä huolimatta, jotkut taas yrittävät vuosia tai eivät saa lapsia koskaan. Yksilöllistä. Eikös vuoden yrittämsien jälkeen pääse tutkimuksiin?

Lizzie
sopuli
Mulle sano lääkäri, ettei enää tarvitsisi odottaa "oikeiden" menkkojen alkamista, vaan sais alkaa yrittää heti, kun pillerit lopettaa.

Onko teillä yritys päällä?? :o

figaro
merilla
dodi eli ku lopettaa pillerit nii kuin kauan voi kestää ennen ku tulee sit paksuksi?? kokemuksia?
Toiset tulee pillerien aikaan, toiset heti niiden syönnin lopetettua ja toisilla voi mennä kuukausia... Yksilöllistä.

marimma
merilla
dodi eli ku lopettaa pillerit nii kuin kauan voi kestää ennen ku tulee sit paksuksi?? kokemuksia?

Eiköhän se ihan samantien voi, kun kerta pillerien kanssakin voi käydä niin että tulee paksuks :roll:

Lizzie
sopuli
Lizzie
sopuli

Ei (ainakaan viel ;)), mut kuumetta on! Kysyin sitä yhdellä lääkärin luennolla (meillä ku on menossa äitiysjutut koulussa) vähä niinku valmiiks :D

Hahaa, mä oon sua kiusannu aikasemminkin, mutta sain taas lisäsyitä kiusata :D Saas nähdä millon Sopulista tulee mama-Sopuli ;)

sopuli
Lizzie
sopuli

Ei (ainakaan viel ;)), mut kuumetta on! Kysyin sitä yhdellä lääkärin luennolla (meillä ku on menossa äitiysjutut koulussa) vähä niinku valmiiks :D

Mariel

e-pillereiden pitkäänkään jatkuneen syönnin ei pitäisi hidastaa raskaaksi tulemista lopettamisen jälkeen, pillerit kun ylläpitävät hedelmällisyyttä. munasolun irtoamisessa tuskin kestää kauan, minkä jälkeen kyse onkin sitten aivan muista tekijöistä :)

sopuli
Lizzie

Oii, ihana paikka varmaan :) Mä olin joskus sairaala-apulaisena vierihoidossa, ihania pikkusia ihmisiä! Millon sä valmistut, onko teillä ajateltu ihan tosissaan tarkemmin että millon ehkäisy jätettäis pois?? :)

Mä valmistun vasta joskus syksyllä-talvella 2009. Joudun olee välissä puoli vuotta koulusta pois, kun en pääse aloittaa erikoistumista ja kaikkee sellasta, mut saapa rahaa :)

Ei nyt silleen olla mitään varmaksi puhuttu, mut jos tää kuumeilu ei tästä laannu, niin ehkä ens kesänä tai syksyllä vois jättää pillereitä pois :) Kattoo sit, mitä tapahtuu... Onhan tota koulua viel, mut ei se mihinkään karkaa vaik välissä vähän äippäilis ;)

sopuli
Lizzie

Saas nähdä millon Sopulista tulee mama-Sopuli ;)

Oih, se ois ihanaa :D

Mun kaverilla on kans kauhee vauvakuume ja oikein lietsotaan toisiamme ;)

(Ja arvaa vaan helpottaako kuumeilut, kun meen vauvaosastoille harjotteluun... EIJ! Voi herra Sopuli raukkaa ;))

Lizzie
sopuli
Lizzie

Saas nähdä millon Sopulista tulee mama-Sopuli ;)

Oih, se ois ihanaa :D

Mun kaverilla on kans kauhee vauvakuume ja oikein lietsotaan toisiamme ;)

(Ja arvaa vaan helpottaako kuumeilut, kun meen vauvaosastoille harjotteluun... EIJ! Voi herra Sopuli raukkaa ;))

Oii, ihana paikka varmaan :) Mä olin joskus sairaala-apulaisena vierihoidossa, ihania pikkusia ihmisiä! Millon sä valmistut, onko teillä ajateltu ihan tosissaan tarkemmin että millon ehkäisy jätettäis pois?? :)

merilla

on yritys päällä... pillereitä on tullu syötyä 2 vuotta... diana novaa... ikää 19v... ollaan kumpiki innoissamme lapsen saannista ja koulutus kummallakin on käyty ..

Lizzie
sopuli
Lizzie

Mä valmistun vasta joskus syksyllä-talvella 2009. Joudun olee välissä puoli vuotta koulusta pois, kun en pääse aloittaa erikoistumista ja kaikkee sellasta, mut saapa rahaa :)

Ei nyt silleen olla mitään varmaksi puhuttu, mut jos tää kuumeilu ei tästä laannu, niin ehkä ens kesänä tai syksyllä vois jättää pillereitä pois :) Kattoo sit, mitä tapahtuu... Onhan tota koulua viel, mut ei se mihinkään karkaa vaik välissä vähän äippäilis ;)

Aa, sulla menee vielä pitkään. :/ Mutta tosiaan, ei se koulu mihinkään häviä, jos niikseen tulee :)

Veera

Täällä lopetettiin elokuussa pillerit ja nyt vaan sitten yritetään ja toivotaan parasta. Itsekkin olen saanut sen käsityksen että raskaaksi vo kyllä tulla heti mutta tietenkin ajoitus on vaikeaa jos ei tiedä miten menkat tulee. Niinkuin mullakin on ihan sekaisin koko kierto joten laskeskelu on vaikeaa. Täytyy sitten joka päivä hommailla :lol:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat