Ehkäisypuikot - Ehkäisy

Rahel
____iina
siis paljonko noi puikot maksaa? myydäänkö ne yksittäin vai miten? ja miten ne toimii? 8)

Muistelisin, että ne myydään sellaisissa 12 kappaleen paketeissa ja oiskohan hintaa ollut joku 8 euroa... Apteekeista löytyy. Ne on oikeastaan enemmänkin sellaisia vaahtomaisia tappeja kuin puikkoja ja yksi sellainen siis laitetaan emättimeen ennen seksiä. Vaikutus alkaa 5 minuutin kuluttua ja kestää muistini mukaan muutaman tunnin. Pakkauksessa on tarkat ohjeet.

Sivut

Kommentit (44)

____iina
Rahel
____iina

Muistelisin, että ne myydään sellaisissa 12 kappaleen paketeissa ja oiskohan hintaa ollut joku 8 euroa... Apteekeista löytyy. Ne on oikeastaan enemmänkin sellaisia vaahtomaisia tappeja kuin puikkoja ja yksi sellainen siis laitetaan emättimeen ennen seksiä. Vaikutus alkaa 5 minuutin kuluttua ja kestää muistini mukaan muutaman tunnin. Pakkauksessa on tarkat ohjeet.

Saako ilman reseptii haettuu sellasia? Hajoaako se sitten emättimeen vai miten se vaikuttaa?

:o

Rahel
____iina
Rahel
____iina

Saako ilman reseptii haettuu sellasia? Hajoaako se sitten emättimeen vai miten se vaikuttaa?

:o

Saa joo ilman resptiä. Se ehkäisypuikko on itsessään sellaista vahamaista ainetta, joka sulaa emättimeen ja tulee omia aikojaan sitten nesteenä ulos. Ite en huomannut muuta vaikutusta kuin jonkinlaista vetisyyden tuntua, kun ehkäisypuikko alkoi valua emättimestä pois. Toimii siis tietyllä tavalla liukkarinakin. :)

TaskuMyy

Joo, samaa voisin kysyä..
Onhan se hyvä, että suojautuu seksissä tuollai noin, mutta eiköhän se rengas jo oo tarpeeks?? Että tuskin sinne puikko tarvii tunkee 8-[ :-k

effi

aika ikäviltä kuulostaa sivuvaikutukset noissa puikoissa, mutta itse olen miettinyt kuitenkin niiden kokeilua. Askarruttaa vain, että pystyyköhän niitä käyttämään ehkäisyrenkaan kanssa? vaikuttaako puikot renkaaseen tai toisin päin?

Mannanen

Onko kenelläkään tietoa pystyykö lateksittoman kondomin kanssa käyttämään ehkäisypuikkoa? Kun Patentex Ovalin käyttöohjeessa mainitaan vain että voidaan käyttää yhdessä lateksista valmistetun kondomin kanssa.

Nipsu84

Kokeiltiin puikkoja se 12 kappaleen boksi, eikä tykätty, liian monta miinuspuolta...

- ei kovin spontaania odotella se 10 min ja vahtia kelloa
- puikko aiheutti sulaessaan liikaa kosteutta, joka vei tuntoa liikaa pois
- sotkuisaa puuhaa ja aina sai olla heti paperituppoa laittamassa haaroväliin touhuamisen päätyttyä ettei paikat sotkeennu
- miehellä aiheutti terskan polttelua/kirvelyä
- aika kallista ehkäisyä, 11,04e/12 kpl
- ei kovin luotettava keino kuulemma
- sitä sulanutta puikkonestettä valui hirmuisia määriä ulos vielä pitkänkin ajan päästä, ainakin ellei suihkussa käydessä punnannut sitä ulos

cute

ei enää ikinä ehkäsypuikkoja tänne kiitos :?
kamala polttamisen tunne/kirvely alapäässä ja koko päivän tuntu siltä että valuu jotai limaa sieltä vaikka käy suihkus/vessas..
ei kiitos!

cute

mä jo melkein päätin et huomen varaan gyneltä ajan mut mä en haluu mennä sinne kerran vuodessa! jäi sen verran pahat traumat viimesestä ku tunki molempii reikiin sormet...joku sisä tutkimus tms.
yhhyh..
mikä muu ois..
ei oo oikein muuta..
tartteeko niitten tehä jotai jos mä meen kysyy uutta pillerireseptiä vaan?
tartteeko riisua housuja siis :wink:

Impetuoso

Voipi olla että nykyinen lääkäri haluaa sinut tutkia jos olette vaihtamassa merkkiä, tai sitten ei. Taitaa olla aika tapauskohtaista voitko pitää housut jalassa vai et. Mulle on aika monta kertaa kirjoitettu ihan tapaamattakin lisää levyjä mutta ei koskaan niin että oltaisiin merkkiä vaihdettu tutkimatta/näkemättä.

Suosittelisin lämpimästi etsimään uuden gynen, en mäkään varsinaisesti tykkää siitä kun sorkitaan mutta aina olen omiin lääkäreihini tykästynyt niin ei ole yhtään tuntunut pahalta mennä vastaanotolle. Sitä paitsi, ikää on meikäläisellä kertynyt jo kohta 28 vuotta (äkkiseltään laskettuna gynellä on tullut käytyä about sellaset kymmenisen kertaa) eikä mulla ole [u]koskaan[/u] tungettu sormia peräaukkoon tutkimuksen aikana :shock:

Käytin itse 11 vuotta pillereitä (useita eri merkkejä) ja nyt hommasin hormoni kierukan. Mutta kuten tuolla aiemmin mainittiinkin niin vaikkei jokin tietty e-pilleri merkki sinulle sopisikaan niin jokin muu voi sopiakin.

Jos löydät mukavan lääkärin niin varmasti pystytte yhdessä miettimään juuri sinulle sopivinta ehkäisyä :)

Snuffle

Cute: Harmi kun puikkojen kanssa kävi noin, itselläni ei niiden kanssa ollut koskaan minkäänlaisia sivuvaikutuksia. :? Oletko syönyt vain yhtä pillerimerkkiä? Jokin toinen merkki voi sopia ihan hyvin kehollesi.

cute

******** ei näitä voi käyttää! alussa ok, mut sit käytössä alko lämpee ja kuumottaa, seksin jälkeen (ei edes menty loppuun asti...) kuumotti ja pissaaminen kirveli, ja aina ku nousee tai liikkuu tuntuu et tulee jotai tuolta..ja kuumottaa..melkein ku pissais mut ei pysty pidättää..
eiih..
mitä ehkäsyä suosittelette?
ajattelin jo et pillereitä en ota, harmonetteja söin 2 vuotta ja lopetuksen jälkeen huomasin olon parantuneen ja seksihalut lisääntyny!
voisko olla mulle sopivia pillereitä?

Kepatäti

Mulle se 5% ylimäärästä prosenttia on kyllä aika paljon.

Ja kun nyt kondomia ja ehkäisyvaahtoa kerran vertaillaan, ni kondomilla on kyllä yks melkoisen suuri puolestapuhuja (tautiehkäisyn lisäksi), tuon vaahdon pettämistä ei huomaa ennenkuin vasta sitten kun testi näyttää positiivista. Rikkinäisen tai muusta syystä pettäneen kondomin yleensä ainakin edes huomaa.

Morgan

Itse mietin näiden kokeilemista e-pillereiden rinnalle, kun se ehkäisyvarmuus on heikompi taukoviikon jälkeen.

Kokemuksia kiitos ? :)

[size=9][color=red]Muokkasin otsikkoa vähän yleisemmäksi, toivottavasti ei haittaa! Eli aloittaja hakeaa tietoa nimenomaan Patentex oval-puikoista, mutta mielestäni täällä voitais keskustella ehkäisypuikoista ihan yleisestikin -Duby[/color][/size]

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat