microgynon - Ehkäisy

suklaasilmä

käyttääkö kukaan muu käseisiä pillereitä? kavereistani kukaan ei ollut kuullutkaan tuosta merkistä :?

Kommentit (11)

Chelle

Täällä yksi. Hyvin on toiminut :) Kyseessä taitaa olla vähän "vanhempi" pillerimerkki, jolla on vähemmän sivuvaikutuksia. Itse huomasin, että mielialanmuutokset lisääntyivät kun pillerit aloitin, mutta siihen se sitten jääkin. Ja kuukautiset helpottuivat todella paljon. Mie oon käyttänyt näitä jo kohta kolme vuotta ja en ole edes harkinnut merkin vaihtamista, eli tyytyväinen olen :)

lily

SenOikean pillerimerkin metsästys jatkuu ja nyt on vuorossa microgynon. Kertokaapas onko jotain vaikutusta ihoon? Viimeksi olen syönyt Diane Novaa ja Yasmineita, joten iho on hyvässä kunnossa, mutta pysyykö se näilläkin? Ja tuo ikuinen riesani, runsas vuoto, johon en tähän mennessä ole pillereistä saanut apua, onko tällä merkillä mitään toivoa? Ja pysyykö tukka päässä, koska Yasmineilla hiustenlähtö oli aivan kauheaa :(
Mä niin toivon, että vihdoin löytyisi Se Oikea :)

ruusupensas

Minulla myös microgynon.. Sitä ennen Yasmin ja iho aivan loistokunnossa, nyt taas tuntuu että näppylöitä tulee koko ajan vaan lisää. Ei kiva. :( muutenkin jotenkin haluton jne.. Täytyy vissiin vaihtaa taas merkkiä, vaikka hintaluokka on ihan kohdallaan, jos vertaa vaikka Yasminiin.

eelisa

Minulla oli ensin Yasminelle 9 kuukautta mutta vaihdan nyt kyseiseen merkkiin, koska Yasminelle on opiseklija työlle liian kallis. Onko pilleri yhtä tehokas kuin muutkin? Minkälaisia sivuvaikutuksia siitä tulee ?

lily

^ Eiköhän ne kaikki pillerit ihan tarpeeksi tehokkaita ole, että niille on myyntilupa annettu. Ja noista sivuvaikutuksistakaan on paha muitten mennä sanomaan mitään, joillekin sopii, toisille ei. Mulla ei ole mitään erityistä ilmennyt ja tyytyväisenä käytän jo toista vuotta.

peikotus

Olen käyttänyt 10 kuukautta. Mieliala on kyllä herkistynyt mutta toisaalta elämässä on tapahtunutkin. Mutta vuodon määrä väheni huomattavasti:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat