Ehkäisyrengas - Ehkäisy

kishuli

Nyt on ekat menkat menty kuukupin ja renkaan kanssa. Ei ollut onneksi mitään mutkia matkassa, kerran oli rengas valunut kuppiin. Siis tämä onnistuu. On kyllä mukava tuo rengas, kun ei tarvi muistaa pillereitä, eikä se kyllä oo kertaakaan tuntunu.

Jihuu, kaksi mahtavaa maailman keksintöä: rengas ja kuppi! :!:

[size=7] otetaahan sille [/size]

Sivut

Kommentit (855)

Lizzie

Musta tuntuu että rengas on lisännyt kostetutta. Moni muukin sanoo, että ihan terve valkovuoto on ehkä vähän lisääntynyt.

Suosittelen :)

miss.

Oon nyt tässä vajaan kahden viikon aikana todennu, että joudun jatkuvasti työnteleen rengasta ylöspäin. Aina kun käyn pissalla, rengas on jopa hieman ulkona silleen, että se kuitenkin jää häppäreiden alle piiloon. Mietityttää siis, että säilyykö tällä tavoin ees ehkäisyteho :?.

Lizzie
kishuli
Nyt on ekat menkat menty kuukupin ja renkaan kanssa. Ei ollut onneksi mitään mutkia matkassa, kerran oli rengas valunut kuppiin. Siis tämä onnistuu. On kyllä mukava tuo rengas, kun ei tarvi muistaa pillereitä, eikä se kyllä oo kertaakaan tuntunu.

Jihuu, kaksi mahtavaa maailman keksintöä: rengas ja kuppi! :!:

[size=7] otetaahan sille [/size]

Tuota, sen renkaan pitää olla limakalvojen kanssa kosketuksissa, max 3h päivässä saa olla niin, että se rengas on pois. Jos rengas on siellä kupissa, niin se on varmaan aikas sama homma kun että siellä ei sitä rengasta oliskaan!

Eskimo

Onko kukaan teistä vaihtanut pillereistä renkaaseen limakalvojen kuivumisen takia? Miten rengas on vaikuttanut, onko parantanut vai pahentanut tilannetta?

Puutarhis

En löytänyt hakemalla kokemuksia, joten esitänpä kysymyksen tähän jonon jatkoksi.

Ehkäisyrengas on nyt siis käytössäni 11:ttä päivää. Vuodan edelleen melko runsaasti, mikä tietysti ottaa pattiin :x . Tiedän, että käyttäjissä on eroja, mutta kysynpä kuitenkin...

Aikoinaan yli 10 vuotta sitten, kun aloitin pillereiden syönnin, tällaista ei ollut. Pillereiden ja renkaan välissä oli kolmen vuoden tauko hormonaalisessa ehkäisyssä.

Miten pitkään muilla renkaan aloittajilla on vuotoa kestänyt? Onko välivuodot kovinkin yleinen vaiva?

Annnika_

Mulla nyt menossa 5 kuukausi ja itse kans oon huomannut että kiihotun helpommin ja haluankin enempi, joka on siis vain plussaa :wink: Ja hiivan tulemiset loppu siihen paikkaan kun rengas alko, mikä helpotus! ainoa miinus taitaa olla, että silloin tällöin iho (naamasta) on vähän huonona) mutta harvemmin kyllä :)

Jzzu
Sannu
Paljoko maksaa ehkäsyrengas? Että oisko se halvempi kuin pillerit! Ja miten se laitetaan? :oops:

En tarkkaan hintaa muista mutta kalliimpia olivat.

SooZ
viipula
Maksaa noin 14 euroa kappale. Eli hiukan kalliimpi on kuin pillerit, mutta minkä hinnassa häviää, niin helppoudessa voittaa.

Samaa mieltä. Vaikka en nyt rengasta ole vielä käyttänyt kuin pari viikkoa niin olo on tosi helpottunut kun ei tarvitse enää muistaa joka ilta sitä pilleriä. Voi olla että kuvittelen tämän mutta tuntuu myös että mielialani olisi hiukan parantunut. Voi kyllä olla juuri siitäkin johtuvaa että yksi asia vähemmän stressattavana ja muistettavana.

jensuli86

Niin minäkin ajattelin seuraavaks sitä rengasta.. Kunhan sais aikaseks mennä hakke se resepti :/... :D iso kynnys saamattomalle..

Mutta kylläpä siihen kumisukkaankin on alkanut jo tottua.. mut silti ehkä vähän =P..

miss.

Mulla se kyllä häirittee, jos se valahtaa tuohon suulle, kun tunnen sen sit heti :p. Mut pitänee vaan koittaa nyt totutella ja eri tavoin änkee sitä sisälle, et löytys sopiva paikka. Ku ei oo kauheen kiva joka pissareissulla korjailla sen asentoa tai sit tuntee kaupungilla, et nyt valahti :p.

Mutteri

Mulla on ollu NuvaRing kohta kaks vuotta ja tosi tyytyväinen oon. Se on niin huomaamaton että melkein meinaa unohtaa että on semmonen. :D Verenpaineen takia lääkäri ei antanu mulle pillereitä vaan kirjotti suorilta renkaan ja ei se verenpaine oo kyllä noussukaan.
Mulle toi on paras mahdollinen ehkäisykeino. Se on kans plussa pillereihin verrattuna että ne ei rasita maksaa kun on paikallisesti vaikuttava.
Mies sano että kyllä sen tuntee että se siellä on mutta ei valita :wink: ja mulla sisukset melkeinpä imasee sen oikeille kohalleen kun sisälle laittaa.. :lol:

I love

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat