pillerit lihottanut? - Ehkäisy

jonsku

olen syönyt kohta vuoden diane novaa ja nyt olen öhöm puntarilla käydessäni ja muutenkin huomannut olevani tosi turvoksissa:( rinnat on kasvanut c:stä d:hen ja muutoinkin olen selkeästi turvoksissa. pillerit ilmeisesti ovat auttaneet asiassa ja olen harkinnut lopettavani ne koska muutoinkin saa niistä mielialanmuutoksia liiaksikin. laskeekohan turvotus pillereiden lopettamisesta? entä tissit?

Sivut

Kommentit (79)

kipuna

turvotus saattaa lakata ja pillereiden hormonit niitä mielialamuutoksia aiheuttaa, joten lopettaminen ei ole ainoa vaihtoehto, vaan voi kokeilla jotain vähemmän hormoneja sisältäviä pillereitä. Itellä ainakin, kun välillä pidin taukoa pillereistä niin ainakin turvotus laski, mutta ei se kyllä mikään ongelma ollutkaan. mutta onhan niitä muitakin ehkäsyvaihtoehtoja olemassa, jos pillerit ei sovi,

miss nurse

Kun hain ensimmäisen kerran pillerit (taisin olla 15 tai 16) lääkäri määräsi femoden-merkkiset pillerit. Söin niitä 3kk ja turposin kun pullataikina!! onneksi tajusin lääkärille mainita asiasta, niin hän vaihtoi merkkiä. Merciloneja oon nyt syönny monta vuotta, ne on ollu mulle passelit...

sanni

Tätä lihomisongelmaa olen minäkin pohtinut... minulla on siis hormonitoiminnassa mennyt jollakin kohtaa vähän sekaisin (kuukautiset AIVAN miten sattuu) ja olen menossa asiasta lääkäriin. Kävin viikko sitten terveydenhoitajalla ja hän sanoi, että tähän ööhm... ongelmaan käytetään hoitona varmaankin ehkäisypillereitä tms. Olen kuitenkin kuullut niiden lihottavan. Eli se varmaankin on merkistä kiinni, mikä sopii, mikä ei? :roll:

taotao83

Minusta tuntuu kans siltä, et olisin lihonnut pillereistä. En nimittäin yleensä liho mitenkään, vaikka kuinka paljon söisin. Toivottavasti tämä paisuminen lakkaisin, sillä ei huvittais enää lähteä vaihtaan pillereitä.

PinkPanther
taotao83
Minusta tuntuu kans siltä, et olisin lihonnut pillereistä. En nimittäin yleensä liho mitenkään, vaikka kuinka paljon söisin.

Tuntuu ihan samalta... aiemmin en ole pyöristynyt mitenkään, vaikka kuinka olisin syönyt, mutta nyt kaikki paikat on pyöreämpiä ja masuun on ilmestynyt makkaroita... kahden kuukauden pillereiden popsimisen aikana.. eli tiukempaa rasvanpolttotreeniä ja kiinteytysjumppaa vaan kehiin, sanon ainakin itselleni, ja hyvin on tuo määräys pätenyt. Tarvitsin vain vähän itsekuria.. uhkailin itseäni , että joko syön pillereitä ja en liiku, ja lihon kymmenen kiloa, tai sitten lopetan pillerit ja käytetään kortsua ja miehen orgasmista tulee taas kivulias (puristus) tai sitten syön pillereitä, treenaan enemmän, saan timmin kropan ja hieman lisää habaa käsivarsiin (sitä on jo viime kesän remonttireiskan töiden takia :wink: )

Näin täällä :D

almostangel

Syön vasta toista laattaa, mutta eipä nuo ole tainneet paljoakaan turvottaa. ...ja jos paino nousee, niin en laita sitä kyllä pillereiden turvottamisen piikkiin, vaan siihen, et yhtäkkiä on iskenyt kamala makeanhimo ja on tullut pitkästä aikaa mussutettua karkkia :/. ...tuolla tavalla pillerit lihottaa meikäläistä, (:

kärttyli

Mulla taas paino taitaa olla putoamaan päin nyt pillereitä syödessä. Makea ei maistu enää yhtään. En valita, tosin en halua laihtuakaan :wink:

Millaa

syön yasmineita ja oon huomannu et on kyl tissit vähä kasvanu mut niin on kyl mahaki :/ :cry:

ei oo kyl oikee mukavaa kun oon tottunu siihen et oon laiha. sit jos vaihtaisin merkkiä ja palaisin takas saman kokoseks ni oishan se ihan kiva, mut en kyl haluis näit tisseikään pienemmäks :shock: :? poikaystäväki tykkää niist nyt niin paljon ;)

E

Minullakin pillereiden myötä paino nousi sen viisi kiloa ainakin, en sitten tiedä johtuuko välttämättä nimenomaan pillereistä.

Samoin tulin helpommin huonolle päälle. Silti edelleen vuosien jälkeen syön samoja pillereitä, en ole jaksanut alkaa vaihtamaan.

sopuli

Mulla on siitä, kun aloitin pillerit (vuonna 2001?) tullut painoa lisää noin 4-5kg. Terkkari alkoi puhumaan, että pillerit monesti aiheuttaa painon hiljalleen nousemista, mutta sanoin sillekin, et eiköhän syyt ole ihan muualla. On se nyt ihmekin, jos paino ei yhtään muuttuisi tuossa 16 ja 21 ikävuoden välissä, liikkuminen on selvästi vähentynyt ja itsekuri huonontunut. Eli eiköhän syyt ole nämä minulla.

Kaverille tuli pillereistä kamalat ruokahalut ja etenkin makeanhimo. Se lihoi reilussa puolessa vuodessa 10kg ja kun lopetti pillerit, niin laihtui entisiin mittoihinsa. Luulen, että yhtäkkinen kova paisuminen on huolestuttavaa ja sillon kannattaa miettiä merkin vaihtamista...

Lizzie

Muistetaan se että yleensä niihin aikoihin kun aletaan syömään pillereitä aletaan viettämään enemmän aikaa kotona kullan kanssa, syödään yhdessä ja ei tule varmaan liikuttua niin paljon kuin sinkkuaikana.
Myös se että yleensä teinit saavat naisen muodot siinä täysi-ikäisyyden paikkeilla, että todennäköisesti se peppu levenisi vaikkei pillereitä söisikään.

Minäkin lihoin kun aloitin pillerit, se on kiva lohdutus itselle että niiden takia on lihonnut. Tosi asia on kuitenkin se että pillerit lihottaa itsessään max 2kg ja loput on ihan sitä itse aiheutettua..

Gloria_

Cosmossa on joskus lukenut, että pillereistä johtunut painonnousu olisi täyttä puppua ja lihomiseen vaikuttaisivatkin elämäntapojen muutos hormonitoiminnan muutosten kautta??? Näinköhän olis totta.. ite epäilen mut.. mitä ootte mieltä?

marvel

mä en kyllä ole huomannu mitää lihoamisen suuntaista. poikaystävä sanoo, että näytän vähän laihtuneen. rinnat on puolestaan huomattavasti turvonneet.

Sweety

Nyt on kyllä pakko heittää kommentti väliin. Itse aloitin pillereiden (Yasmin) syönnin edellisvuoden syyskuussa. Paino oli tuolloin 46 kg, ja nykyäänkin se pysyttelee korkeintaan siinä 47 kg:ssa. Pakko kyllä myöntää et makeaa tulee syötyä kovasti, mutta ei se minulle mikään uusi juttu ole. :D Liikunnalla se paino on pysynyt raiteillaan. Riippuu ihmisestä ja elimistöstä?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat