minkä kokoinen se sekä kondomi? - Ehkäisy

cute

Meillä on laatikossa protexin super-koko.
ei vaan tykätä käyttää niitä, alotan uudestaan taas pillerit kun vaan menkat alkais 8)
ja noi superitki tuntuu pieniltä..

Sivut

Kommentit (30)

purmur

elikkäselikkäs, onkos niissä paljon kokoeroja? olen ymmärtänyt, että magic olisi pienikokoinen..

eli siis jos vaikka kertoisitte minkä kokoisia miehellänne on ja mitä kondomia käytätte? :D

Jimmy KImmel
purmur
eli siis jos vaikka kertoisitte minkä kokoisia miehellänne on ja mitä kondomia käytätte? :D

Ihan uteliaisuudesta, mitä teet tuolla tiedolla??? :roll:

Miffy
Jimmy KImmel
purmur

Ihan uteliaisuudesta, mitä teet tuolla tiedolla??? :roll:

No ehkä tuo haluaa tietää, mikä ehkä sopisi sen miehelle...?

Mä en ole mittaillut kortsuja enkä tiedä sentilleen miten pitkä tai paksu miehelläni on, mutta kyllä sille monet sopii :)

Jimmy KImmel

Noh, montaa merkkiä kokeilleena voisin tehdä seuraavanlaisen yhteenvedon: Yksikään ei ole pois tipahtanut ja kaikki ovat päälle mahtuneet. Ei näissä arkimerkeissä kovinkaan suuria eroja ole.

taki

Suomessa noi on yleisesti sellasta 18 cm ja halkasijaltaan 5 cm, eli kaikille perusmunasille käy. Lateksihan venyy älyttömästi, eli en usko, että hirveen monelle ahtaaksi käy, mutta jos nyt paljon on isompi tai pienempi niin sitten vaan netistä tilaamaan.

sharey

haha pakko kertoo: ensimmäisen kerran kun ostin kortsuja olin ihan paniikissa ja hävetti ihan kauheasti joten menin vaan kortsuhyllylle ja otin ensimmäisiä mitä vastaan tuli. sitten kun tämä hwtki koitti kun piti niitä käyttää poikaystäväni huusi vain että mitä oot oikein ostanu, ei mahu ollenkaa :D olin ostanut niitä magicin harmaita kortsuja jotka meni ehkä puoleen väliin (vaikkei kultani mikään maailman isoin ookaan, just sopiva mulle :) ) siinä olikin sit ähltämistä että pysyy päällä. eli opetuksena kannattaa vähän kattoo mitä oikein ostaa :D

Mariel
marimma

Eikös siellä takakannessa lue nämä tiedot ;)

Pituus 185 mm, paksuus 0,06 mm, leveys 52 mm :)

kesti tajuta, että taki tarkotti "noilla" kondomeja eikä peniksiä. ei aina voi ymmärtää :roll: ](*,)

yaya

mun mielestä magicit on HUONOJA. mutta,,kerranpa ostettiin lidlin erimakuisia/värisiä kumeja..ja uskokaa tai älkää,ne on mahtavia.
tosi ohuita,,sopivan kokosia ja jotkut jopa maistuu hyvälle :wink:
pieni vinkki kuitenki,että älkää sitä ompun makuista "maistako" :oops:

marimma
jso-
Hieman OT, mutta nuo normaalit Sultanit on ainakin ihan hirveitä kumeja. :?

Aluksi alkaa jo v*tuttamaan se kun et meinaa saada sitä millään päälle ja toiseksi se on niin järkyttävän paksu että suurinpiirtein joudut kysyyn että "Hei, onko se sisällä!? :D "

OT

Maku kysymyksiä, tai sanoisinko että tunto kysymyksiä :roll:

Minusta taas tuntuu että sultanit on niin sopivan paksuja että ne tuo miehenkin kaluun lisää paksuutta ja sitä myöten se tuntuu taas erilaiselta.. Tosin meillä käytellään Protexia sekä Näkkiä :)

/OT

Täällä asiasta lisää http://www.cosmopolitan.fi/keskustelut/viewtopic.php?t=258&start=90 Kokemuksia kondomista

jso-

Hieman OT, mutta nuo normaalit Sultanit on ainakin ihan hirveitä kumeja. :?

Aluksi alkaa jo v*tuttamaan se kun et meinaa saada sitä millään päälle ja toiseksi se on niin järkyttävän paksu että suurinpiirtein joudut kysyyn että "Hei, onko se sisällä!? :D "

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat