lateksiallergia? - Ehkäisy

lilli

voisiko joku kertoa kokemuksiaan lateksiallergiasta?

miten ilmeni?/miten sait tietää allergiastasi?
onko sinulle todettu se lääkärillä?
mitä ehkäisyä käytät?

minulle on tullut ihottumaa alapäähän ja aina seksin jälkeen kirvelyä. ajattelin aloittaa pillereiden syömisen (muutenkin helpottaisi elämää) jos siinä vaikka näkisi olenko allerginen vai mistä johtuu.
söin noin vuosi sitten mersiloneja mutta niistä ei tullut kuin suuttuneeksi, itkin monta kertaa viikossa ja seksihalut menivät kokonaan. pillerit lopetettua ei ole seksihalut lisääntyneet huomattavasti, jonkun verran kuitenki ja se on häiritsevää. ja seksin jälkeen todellakin kirvelee niin että itku meinaa välissä tulla.

joten, mitä suosittelisitte?

Kommentit (6)

PinkPanther

voisit kenties kokeilla jotain toista pillerimerkkiä, kokeilla että joskos e ei aiheuttaisi oireita.. tai sitten ehkäisyrengas, siitä liukenee tasiasesti hormonia, eivätkä oireet ole niin helposti havaittavissa, käsittääkseni. Kysele lääkäriltäsi lisää! Tsemppiä, kyllä sinulle varmasti sopiva ehkäisykeino löytyy :wink:

purkkatikkari

[size=12][/size]Puh, vaikeeks menee... Pohdin että ollakko vai eikö olla lateksiallergia kun nyt on parin viime kerran jälkeen ruvennut jumalattomasti kutittamaan ja polttelemaan alapäässä... :? Ens viikolla pitäisi mennä moikkaamaan gyneä, mutta voisko joku kertoa omia kokemuksiaan? Vittu kun noi lateksittomat kondomitkin on niin kalliita... Ei ole helppoa ihmislapsen elämä... :(

weramaria
purkkatikkari
[size=12][/size]Puh, vaikeeks menee... Pohdin että ollakko vai eikö olla lateksiallergia kun nyt on parin viime kerran jälkeen ruvennut jumalattomasti kutittamaan ja polttelemaan alapäässä... :? Ens viikolla pitäisi mennä moikkaamaan gyneä, mutta voisko joku kertoa omia kokemuksiaan? v**** kun noi lateksittomat kondomitkin on niin kalliita... Ei ole helppoa ihmislapsen elämä... :(

Mulla on lateksiallergia, diagnosoin sen ihan itse lopettamalla kondomien käytön ja siirtymällä pillereihin. Allergia siis aiheutti mulle jatkuvasti virtsatientulehduksia. Lääkäri ei uskonut kyseessä olevan lateksiallergian... :roll: Mutta kyseessä siis olikin arvauskeskuslääkäri, ei gyne. Virtsiksen loppui siihen paikkaan kun heitin kumit mäkeen.

Nyt vuosia myöhemmin jouduin lopettamaan pillerit koska ne alkoivat aiheuttaa tulehduksia. Olen nyt tyytyväinen lateksittomien kumien käyttäjä, hormoneja en aio enää syödä. Lateksittomat maksaa paljon, mutta se on pieni paha siihen verrattuna että on terve.

Sä voisit tietty kokeilla lateksittomia vaikka yhden pakkauksen verran, että onko mitään muutosta vaivoihin. Jos kutinat yms. loppuu, niin eiköhän se sitten lateksiallergia ollut...

Jaksamisia.

purkkatikkari

Oli vielä pakkokirjottaa ja kiittää tuesta weramaria :) Olemme nyt itsekkin tehneet poikaystävän kanssa temput ja siirtyneet lateksittomiin kumeihin. Kutinat ja muut kiusat olivat samantien tiessään ja nyt (seksi)elämä hymyilee ;) Lateksisiin versioihin en koskisi enää pitkällä tikullakaan...Allergia on vielä lääkärillä toteamatta, mutta käytännön tutkimus puhuu melko vahvaa kieltään...

weramaria
purkkatikkari
Oli vielä pakkokirjottaa ja kiittää tuesta weramaria :) Olemme nyt itsekkin tehneet poikaystävän kanssa temput ja siirtyneet lateksittomiin kumeihin. Kutinat ja muut kiusat olivat samantien tiessään ja nyt (seksi)elämä hymyilee ;) Lateksisiin versioihin en koskisi enää pitkällä tikullakaan...Allergia on vielä lääkärillä toteamatta, mutta käytännön tutkimus puhuu melko vahvaa kieltään...

Eipä kestä, kiva jos olin avuksi. :) Tiedän, miltä lateksiallergia tuntuu, eikä ole kiva tunne se. Hyvä kun tilanne selvisi!

Wammy

Latexille allerginen minäkin ja kauan meni että latexittomat kortsut löysin siinä oli apuna te gosmolaiset, kiitos niille jotka sillon niistä vinkkas! :D Kalliitahan nuo ovat, mutta.. Pieni hinta se on terveydestä, kuten joku jo sanoikin :wink:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat