Kokemuksia kondomista - Ehkäisy

Shandril

Kuin myös joskus sekä avaan että asennan :wink: Mutta katsos Jimmy... Tää nyt on ihan olettamus, koska kuten sanoin - itse en oo yhtään saanu säpäleiks, mutta joka tapauksessa vois kuvitella että varsinkin siinä avausvaiheessa pitkät kynnet saattaa olla aika hankalat/riskit.

Mutta siis kukapa minä tätä asiaa olen analysoimaan, kun en todella voi kokemuksesta puhua :P Oon sitä toki pari kertaa itekin miettiny. Paras kaverinikin oli avokkinsa kanssa saanu kauheen naurukohtauksen, kun niillä oli kuulemma ihan konkreettisesti hajonnu IHAN säpäleiks kortsu aktin aikana. tällöin kävi jopa itsellä mielessä tämä Jimmyn mainitsema kulmikas vehje :wink:

Sivut

Kommentit (218)

Jimmy KImmel
Shandril
Mutta oikeesti se on varmaan aika paljon just paskasta säkästä ja just aiemmin mainituista pitkistä kynsistä johtuvaa..

Tosin kyllähän muutamat on maininnu, että nimenomaan aktin aikana menny räks... Jos ei ne ookaan ne miehen vehkeet, mitkä on kulmikkaat :wink:

Mikä funktio noilla naisen kynsillä tuossa hommassa on? Avaatteko te suojakuoren vai rullaatteko kondomin paikoilleen? Vai ootteko te kesken aktin vehkeessä kiinni (siis käsillä)? Siis miten naisen kynnet hajottaa (mahdollisesti) kortsun?

Voihan miehelläkin pitkät kynnet olla, mutta mielestäni kynsiä ei tarvita kortsujen kanssa pelatessa... :roll:

Shandril
Jimmy KImmel
Onko ketään, ketä käyttää/on käyttänyt paljon kortsuja, mutta ei saa niitä hajalle? Itselläni on yksi hajonnut, mutta sen pistän nuoruuden huuman piikkiin ja taisi se kortsu aika kauan keretä rahapussissa pölyttymäänkin ja pyörimään...

Siis me ollaan avon kanssa nyt vuos käytetty ainoastaan kortsua, eikä olla yhtäkään ainoota saatu rikki :roll: *koputtaa puuta* Mutta oikeesti se on varmaan aika paljon just paskasta säkästä ja just aiemmin mainituista pitkistä kynsistä johtuvaa..

Tosin kyllähän muutamat on maininnu, että nimenomaan aktin aikana menny räks... Jos ei ne ookaan ne miehen vehkeet, mitkä on kulmikkaat :wink:

Carmencita

Joo siis ne taitaa olla ihan normaalin kokoisia, mut oon kuullut muutamaltakin kaverilta, että olis ollu ongelmia niiden kanssa, luiskahtaa pois ja kiristää ja ties mitä :D Omaa kokemusta ei niistä kyllä oo. Sukisukeja ja Näkkejä ollaan paketillisen käytetty, muuten koko ajan on käytössä Sultanit. Nyt marimman ylempänä olevan viestin luettuani, aion ehdottaa murulle Sultan Sensitivejä :wink:

Celica

Mä pelskäsin ensin kans, ettei kortsut kestä. sitten hankin pillerit ja käytetään silti kortsua. Nyt oon huomannu että kortsut kestää ihan mitä vaan, hyvinkin villiä menoa.

juuulia

minulla ja poikakaverillani on mennyt kondomeja rikki vaikka mielestämme käytämme niitä oikein.... joten itse hommasin e-pillerit sillä kondomeihin emme luota...

dixie chick

en oo ainuttakaan kortsua rikki saanut, tosin noita ohuita en oo käyttänykkään. sultan on perushyvä, näkki oli ainakin parempi kuin magic, joka oli liian pieni exälle. joku protex(?) oli ihan kauhee kumisaapas.. mutta kaikki tosiaan kestäneet!

mut tulipa mieleen hauska tapaus, kun eräs kesäheila testasi kaikki käyttämämme kortsut joka aktin jälkeen laskemalla niihin vettä, että onko reikiä! :D oli siinä naurussa pitelemistä :)

mäkin mielenkiinnosta haluaisin tietää että hajoaako ne ihan säleiksi, vai onko jollain tullut vain pieni reikä?
..toisaalta asiaa tarkemmin ajatellen, harva on varmaan huomannut sitä pientä reikää, jollei ole testannut jok'ikistä veden kanssa.. :D :D

.-*girlie*-.

mul on poikaystävä, joka on jo pariin otteeseen ehdottanu seksii.. haluisin kyl mut arveluttaa harrastaa pelkäl kortsul.. pelkään et se menee rikki tai jotain.. meneekö kortsu niin helposti rikki?? jos viittitte auttaa nimittäin vähän arveluttaa... :oops:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat