Gracial pillerit - Ehkäisy

taotao83

Onkos kellään Gracial merkkisiä pillereitä ollu käytössä?
Mitäs ootte tykänny?

Kommentit (10)

papuna

onhan niitä...
esim. vuoto on ollut lähes aina tooosi pitkää ja alkaa ennen aikojaan,samasta syystä sitten hemoglobiini alhaalla.
ongelmanani on vaan kaiken maailman muut häröilyt joiden sivuvaikutuksia noissa en tiiä...

mutta kivut on vähentyny PALJON,ja oireet muutenkin,ja tehokkaasti ehkäissyt :wink:

papuna

meitsi vetää niitä...

en tiiä mitä haluut kuulla.nyt syön jo yli toista vuotta.
aion vaihtaa piakkoin,muttei KAI johdu merkistä... :? vaan muista syistä,ehkä,riippuu siis ens viikon lääkäri ajasta :wink:

Zuzannah
Maikki85
Olen vaihtamassa Yasmine pillereistä tähän gracial-pillereihin.
Onkos jollain kokemusta kyseisetä pillerimerkistä?
Oliko toimivat?Tuliko paljon sivuvaikutuksia?
Itse söin pillereitä menkkakipujen takia, myöhemmin sitten tuli ehkäisytarve ja vaihtamiskierre alkoi kun mielialan vaihtelut olleet todella mittavat, jonka jälkeen koittanut 3 tai 4 ertilaista pillerimerkkiä..

Joskohan nää toimisi paremmin..

azzas
taotao83
Onkos kellään Gracial merkkisiä pillereitä ollu käytössä?
Mitäs ootte tykänny?

eikös se ole täysin samaa ainetta sisältävä ku diane nova? siis vastaava lääke. mä ainaki olen ollu tosi tosi tyytyväinen.. aikasemmi ollu kahta merkkiä mut nää sopinu parhaiten, ei mitää negatiivisia sivuoireita.

azzas

nytte mä olen tainnu erehtyä merkistä :lol: mut ne taitaa olla kaksi vaiheiset pillerit jos niissä on kahden värisiä tabuja. siis eri värit sisältää erimäärän aineita. noiden peräkkäin syömisestä en kyllä tiedä...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat