Miehestä tullut haluton. - Seksi

Janica_

Tiedän, että näitä miesten haluttomuus keskusteluja on ollut monia, mutta tahdoin nyt aloittaa uuden.
Eli ongelmani on siis mieheni haluttomuus. Olemme seurustelleet yli kaksi vuotta, ja muutamat kuukaudet ovat olleet suoraan sanottuna minun mielestäni aivan kauheita. Seurustelun alkuvaiheessa harrastimme seksiä noin.3-6 kertaa viikossa,niinkuin kaikki parisuhteiden alussa. Miesystäväni lähti armeijaan vuodeksi kun olimme seurustelleet muutaman kuukauden. Mieheni pääsi armeijasta kesällä 08, jonka jälkeen alkoi alamäki,joka on nyt huipussaan. Vaikka kuinka yritän olla seksikäs ja lämmitellä häntä suudelmin ja hiplaillen, ei hän vain lämpene. Seksiä on noin kerran viikossa, ja sekin on kaavoihin kangistunutta. Mies ei tahdo kokeilla mitään uutta, aina samat asennot samoissa kaavoissa. Olen yrittänyt puhua hänelle asiasta, mutta ei. Itsetuntoa syö melkoisesti. Kaiken huipuksi Viime kerroilla kun olemme saaneet jotain aikaan, asennon vaihdonnan aikana miehelläni lakkaa seisomasta monesti. Mikä ihme hänellä voisi olla? Hän sanoo ettei vika ole minussa, mutta mitä muutakaan voisin ajatella. En ole viitsinyt viime viikkoina edes yrittää tehdä aloitetta, koska päätin odottaa että hän saa tehdä aloitteen jos kiinnostaa, mutta ei. Kun menemme nukkumaan, hän nukahtaa samantien. Suhteemme on huonontunut tämän asian myötä todella paljon, sillä kiinnostukseni on lähtenyt. Olen huomannut, että flirttailen ja olen kiinnostunut paljon muista miehistä. Olen kuitenkin nuori nainen, ja tarvitsen tyydytystä elämääni. Olen kyllästynyt tyydyttämään itse itseni, kun kaipaa toisen kosketusta. Olen todella epätoivoinen. Välilä tuntuu, että miksen vain petä ja lähde paremmille vesille. :( vaikka seksi ei ole tärkeintä, kaipaisi sitä edes jonkinverran. Mieheni ei tunnu herättävän minkäänlaista kiinnostusta kun pukeudun seksikkäästi ja yritän keikistellä hänen edessään puolialastomana..itselläni vain tulee niin turhautunut olo. Kun kaverit puhuvat hurjista seksiseikkailuistaan, voin vain huokaista ja miettiä aikaa pari vuotta taaksepäin :roll:

Kommentit (1)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat