Seksi vedessä - Seksi

kirahveli

mua kiehtoisi myös tämä, ei siis kylpyammeessa, mutta uima-altaassa tai järvessä. :)

Kommentit (14)

Kosmonen

Heips,

Ei ole ikinä tullut tuota kokeiltua, mutta kivaa se varmaan olisi.

Askarruttaa vain, että pitääkö tuossa ottaa huomioon jotain erityistä? Voiko vettä mennä liikaa jonnekin?
Mitkä asennot sopivat erityisen hyvin vedessä jumppaamiseen?
Muita huomioita?

Kokemuksia otetaan innolla vastaan :)

gnirom

itse oon harrastellut kylpyammeessa. ei siinä kyllä ihmeempiä ongelmia tullut, vähän ahdasta oli :lol: ei mennyt vettä vääriin paikkoihin tai muuta :)

Kathry

Mie oon kans kylpyammeessa kokkeillu kerran eikä se mittää hekumallista ollu ku nii pienikin oli. (amme siis)

Jossain isossa mutta matalassa lämpimässä porealtaassa vois olla varmaan vähän kuumempi meininki.

jennej

viime kesänä tuli kokeiltua järvessä..hauskaa ja mielenkiintosta kyllä oli kun naapurilaiturilla (50m päässä) oli samalla poikia kalassa :) jalat ei ylttäny laiturin päässä pohjaan, mutta ite pidän laiturin rappusista kiinni ja jalat oli poikakaverin ympärillä ja poikakaveri itte piti kiinni musta tai laiturista ja jalat oli rappusilla..kokeilun arvoista ainakin :D

Frankie

Itsellä on ollut ongelmia ton kanssa. Tosin ongelmia on tullut vain jos vedessä (lähinnä kylpyammeessa oltaessa) on ollut jotain saippuaa tms.
Sen jälkeen on kirvellyt ja ilmaantunut virtatientulehduksen kaltaisia oireita jotka on kumminkin sitten lähtenyt päivään mennessä.
Tyhmä pitää olla kun silti sitä aina antaa tunteiden viedä ja miettii, että kyllä aina nyt pienen kirvelyn kestää.

marlenez

eikös tossa vesipainissa hiukan aina mene sitä vettä emättimeen kun jätkä pumppaa.. Onko se veden pääsy sinne reikään jotenkin "vaarallista"? et se kuulemma vois aiheuttaa tulehduksia tai jotain. jostain oon ainakin tällaista lukenut.. ja sit kun vielä haluais järvessä/meressä harrastella niin onko seksi vedessä ihan turvallista, jos jotain pöpöjä pääsee emättimeen..? :)

Lisa

Me ollaan sählätty poreammeessa (kotona, ei yleisessä kylpylässä!!) niin voin kyllä sanoa että se kloori ei ainakaan miltään kivalta tunnu, lisäks siinä on ihan hirvee kitka, joka tekee hommasta vielä tuskaisempaa... silti sitä täytyy aina kokeilla uudestaan ja uudestaan :lol:

Liliana

Kylpyammeessa rakastelu oli ihan mukava ja erilainen kokemus, mutta kyllä mieluummin harrastan seksiä ilman vettä :). Ei minulle ainakaan tullut mitään kutinaa/kirvelyä myöskään kylpylän uima-altaasta. Kloorivesi tosiaan pilaa kaiken kun kitka on liian kova.

marsipaaninapa
SunLion
voisin vannoa et täst on aiempi keskustelu enkä löytänyt...muistaako kukaan sen nimeä?

Seksistä erikoisissa paikoissa -ketjussa (tms) tästä on ainakin juteltu, en sit tiedä onko omaa ketjua.

empula

oon itse harrastanut porealtaassa,uima-altaassa ja järvessä.
kantsii muistaa et jossain altaassa, jossa käy myös muita, voi puuhat olla aika epähygieeninen idea. voi saada esim tulehduksia.
vesi aiheuttaa myös kitkaa, mikä voi taas aiheuttaa ongelmia :D
itse kyl kuitenkin tykkään vedessä sähläämisestä ;)

lunacracker
Liliana
Kylpyammeessa rakastelu oli ihan mukava ja erilainen kokemus, mutta kyllä mieluummin harrastan seksiä ilman vettä :). Ei minulle ainakaan tullut mitään kutinaa/kirvelyä myöskään kylpylän uima-altaasta. Kloorivesi tosiaan pilaa kaiken kun kitka on liian kova.

Sori, mut yök :lol: Ei tulis IKINÄ mieleen kylpylän altaassa harrastaa mitään...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat