Avovaimon kanssa ongelmiako? - Seksi

avomies

Mielestäni meidän suhteessa on ongelma makuuhuoneen puolella, mutta avovaimo ei sitä tunnusta.

Ensimäien murheeni on lyhyt mieskuntoni. Avovaimo kyllä väittää nauttivansa seksistä vaikka itse akti onkin lyhytkestoista ja hän ei saa orgasmia tai ei aina edes näytä nauttineelta.
Itseäni harmittaa se ettei hän anna minun edes yrittää antaa hänelle nautintoa muilla toimin, koska itse onnistuu siinä kertomansa mukaan muutamassa minuutissa.
Hänen mielestään myös seksilelut, varsinkin sisäisesti käytettävät, ovat vastenmielisiä. Ostin hänelle lahjaksi klitoriskiihottimen, mutta sekin oli kuulemma liian lepsu vekotin.

Olisiko ehdotuksia?

Ajatuksena on hakea lääkäriltä resepti uudelle kestoa pidentävälle lääkkeelle. Ts. lyhytkestoiselle mieliala lääkkeelle. Tuntuu vain niin turhauttavalta kun yrittää itse ratkoa 'ongelmaa' johon kumppani ei tunnu suhtautuvan vakavasti vaan väheksyy asiaa.

Kommentit (10)

Susannna

Kyllä teidän pitäisi saada puhuttua noista asioista enemmän. Kysy tyttöystävältäsi, miksi hän ei halua, että sinä yrität saada hänet nauttimaan. Häpeääkö hän jotain?

Mistake

Kuulostaa vähän tutulta.. Meillä on sama ongelma. Kun mies kyllä laukeaa ja haluaa seksiä, mutta minä en niinkään, koska en ole ikinä saanut orgasmia enkä juuri tykkää itsetyydytyksestä.

Harrastamme kyllä seksiä, mutta melko harvoin :? koska se tuntuu niin kovin yksi puoliselta. Mies kyllä haluaisi kovasti tehdä minulle kaikkea, että minustakin tuntuisi hyvältä. Ongelma on vaan se kun en tiedä mitä minulle pitää tehdä, että kiihotun :roll: Että näin..

avomies
Mistake
...mutta minä en niinkään, koska en ole ikinä saanut orgasmia enkä juuri tykkää itsetyydytyksestä...

Mutta saanet sen itse itsellesi toteutettuna.

Mistake
...Ongelma on vaan se kun en tiedä mitä minulle pitää tehdä, että kiihotun...

Kiihotutko millään, oletko kokeillut esim. aikuisviihteen katsomista yhdessä. Tutkiskele kehoasi omassa rauhassa ja etsi parhaimmat paikkasi.

Opeta hänelle mitä tulee tehdä. Opettaminen saattaa tuntua turhauttavalta kun hän ei löydä jus sitä oikeaa paikkaa ja oikeaa tahtia, mutta älä turhaudu vaan nauti siitä. Anna vaikka äänelläsi kuulua mikä paikka ja mikä tahti on oikea niin hän siinä pikkuhiljaa oppii oikeat jutut. Yhteiset hetket ovat paljon muutakin kuin pelkkää aktia.

Mistake
...se tuntuu niin kovin yksi puoliselta...

Voi olla että se onkin yksipuolista, mutta jos hän on tarjoutunut tekemään sinulle hyvää muilla keinoin niin en usko asian olevan näin. Sopikaa vaikka yhteisiä hetkiä jolloin varsinaista aktia harrasteta lainkaan. Tällaisia hetkiä mekin aina välillä harrastamme, joka sisältää mm. hierontaa, sivelyä jne.. Sitten jos tuntuu niin käsillä voidaan tehdä asia loppuun. Näin ei miehelläsi tule sellaista oloa, että hän taas epäonnistui.

Susanna
Kyllä teidän pitäisi saada puhuttua noista asioista enemmän. Kysy tyttöystävältäsi, miksi hän ei halua, että sinä yrität saada hänet nauttimaan. Häpeääkö hän jotain?

Voi tietenkin olla, että hänellä on jokin henkilökohtainen syy. Toisaalta olemme seurustelleen useamman vuoden ja mielestäni tunnen hänet hyvin, mutta ehkä siellä kuoren alla on jotain mistä hän ei kerro.

Puhuminen on oikeasti paras lääke jos vain saisi toisen osapuolen puhumaan. Onko ehdotuksia kuinka asia kannattaisi ilmaista?

Susannna

^^ Kerro hänelle rehellisesti, että haluaisit todella tuottaa hänelle nautintoa, ja se olisi sinulle tärkeää. Se, että saa toiselle hyvän ja nautinnollisen olon, on oikeasti hyvin suuri osa seksielämää. Kerro, että sinua harmittaa kun et voi nähdä hänen nauttivan ja tuntevan oloaan hyväksi seksin aikana.

Pieni hellävarainen painostaminen keskusteluun voisi olla paikallaan, mutta itse toiminnassa tulisi mielestäni edetä avovaimon ehdoilla. Eli niin, että sinä pyrit olemaan varma siitä, että tyttöystäväsi on valmis niihin kokeiluihin mitä sinä haluaisit toteuttaa.

Voisitte myös ehkä kokeilla tehdä jotain arjesta poikkeavaa? En tiedä, kuinka rutiininomaista seksielämänne on, mutta yllätä hänet viettelemällä hänet jossain, missä hän ei sitä osaisi odottaa, tai kokeilkaa sängyssä jotain uutta (kylmä-kuuma -leikkejä, silmät sidottuina jne.). Voisit myös koittaa vaihtaa kosketustaktiikkaa? Jos olet yleensä hellä, koita mitä hän tykkää rajummista otteista. Jos taas olet luonnostaan raisumpi, yllätä hänet olemalla erityisen hellä ja hidas. Tämmösiä mulla tulee mieleen. :)

Ja niin, vaikka toisen tuntisi oikein hyvin ja yhteiseloa olisi kauankin takana, se ei tarkoita sitä, etteikö toisen mieltä voisi painaa joku, mitä ei uskalla kertoa.

avomies

Mainoksen tarkoitushan on:
Älä ajattele rumaa naapurin mummoa vaan käytä Durex performa kondomeja.

Olen kyllä kokeillut noitakin kondomeja, mutta niistä ei ole mitään hyötyä, liekö tarkoitettu "lumelääkkeeksi". Toisaalta löytyisiköhän apteekista ihan oikeaa kunnon puudutusainetta, jota voisi käyttää ikään kuin kondomin alla.

jozz

kauhee ku ihan säikähdin et mitä noi on xD

ootteko avomies saanu puhuttua avovaimon kanssa? =) kyllä lääkkeillä ja kortsuilla saattaa jonnekin päästä mutta kyllä se henkinen puoli on mun mielestä tärkeempi.

SunLion

avomies, repesin noille kuville :lol: aika hyvät.

runkkaatko säännöllisesti? runkkaaminen 1-2 kertaa päivittäin muun seksin lisäksi pidentää kyllä kestoa varmasti. Oisko penisrenkaasta apua?

Mutta teidän kandeis kyl keskustella asiasta...olisko mahdollista että tyttöystäväsi ei ole kauhean kiinnostunut seksin harrastamisesta (aseksuaali: http://fi.wikipedia.org/wiki/Aseksuaalisuus).

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat